Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
2013-05-17, 12:37 PM | |
Cемей қаласы «№7 «Ақ бота» ясли-бақшасы» КМҚК тәрбиешісі Шидерова Жадыра Үсенқызы Екінші кіші тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: «Қоршаған ортамен таныстыру» Тақырыбы: «Көк әлемге саяхат» Мақсаты: 1.Көк түс туралы білімдерін кеңейту, түстерді ажырата білуге,қоршаған ортада көк заттарды таба білуге үйрету. 2.Зейінін тұрақтандыру,әсемдікке, тапқырлыққа тәрбиелеу, ой-өрісін ойлау,көру қабілетін дамыту. 3.Сөздік қорларын молайту. Сөздік жұмыс: өзен, жер, су. Керекті құралдар: өзен, судың суреті, жер шары (глобус) Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің барысы: Тәрбиеші: -Балалар, естимісіңдер, біреу есік қағатын сияқты. -Қараңдар,балалар, бұл қорапты біздің есіктің алдына қалдырып кетіпті, ашып көрейікші, ішінде не бар екен? -Балалар, бұл жер шары, жер шарын көргендерің бар ма? -Қараңдаршы, мұнда қандай түс басым? (көк) -Балалар, бұл көк түс өзен, көл, теңізді білдіреді. Тәжірибе жасау. -Алдарыңда тұрған судың түсі қандай? (мөлдір) -Ал енді көк бояумен бояп көрейік, ал енді қандай? (көк) -Ендеше, балалар, алыстан қарағанда өзен, көлдер, су, жаңбыр көк болып көрінеді екен. -Балалар, бүгін біз сендермен саяхатқа барамыз. -Өзен, судың түсі қандай екен? (көк) -Дұрыс айтасыңдар. Ендеше біз сендермен «Көк әлемге» саяхатқа барамыз. -Балалар,ол жерде өзен, су көп, бізге қандай көлік қажет? (қайық) -Міне, балалар, қайығымызда бар, ендеше жолға аттанайық. -Балалар, бұл әлемде аңдар тұрады екен. -Қараңдаршы,аюдың қыста жататын үйі бар екен, ал көктемде жаңбырда тығылатын жері жоқ екен, аюға әдемі үй құрастырып берейікші. -Балалар, міне сендердің алдарыңда әр түрлі геометриялық пішіндер жатыр, мына үйдің бірнеше есік, шатырлары бар екен, бірақ сендер сәйкес есік және шатырды құрастырыңдар. -Көк әлем тұрғыны аю сендерге рахмет айтып жатыр. -Бізге судың қандай көмегі бар? (суды ішеміз, жуынамыз т.б.) -Қане су туралы қандай тақпақ білесіңдер? -Балалар, сендер су туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер, көп жол жүргеніміз білінбей қалды. -Қараңдар,балалар, өзеннің жағасына көк әлемнің тұрғындары шығып тұр, балалар мынау қандай аңдар? (тиын, қоян) -Балалар, қоян мен тиын бір-біріне қонаққа бару үшін олар судан өту керек, ал судан өту үшін не қажет? (көпір) -Дұрыс айтасыңдар, ендеше көпір салып көмектесейік. -Балалар, сендер көпір салып шаршаған боларсыңдар.Сендерді қоян мен тиын суға шомылуға шақырады. Сергіту сәті: (тәрбиеші шомылуды көрсетеді) -Қане, балалар, суға шомылып тоңдыңдар ма, ал енді күнге қыздырынайық. -Балалар, мына жағада жүрген не? (түлкі) -Түлкінің баласы да сендер сияқты балабақшаға барады екен, оның тәрбиешісі оған бояуға тапсырма беріпті, ал түлкі болса бұлттың түсін білмейді екен, қане түлкіге көмектесейік. (балалар бұлтты бояп береді) -Балалар, түлкі сендерге рахметін айтып, седерге мынандай ойын алып келіпті: Ойын «Жер, су, ауа» -Жер дегенде - жердегі нәрселедерді атайды, су дегенде судағы нәрселерді, ауа дегенде ауадағы нәрселерді атайды. -Жақсы, балалар, сендер бәрін біледі екенсіңдер. -Сендер «Су- тіршілік көзі» деп айттыңдар. Тағы суға байланысты қандай тыйым сөздер білесіңдер? Қорытындылау: Әр балаға төмендегідей сұрақтар кою: -Көк әлемде не тұрады екен? -Аңдарға қалай көмектестік? | |
Просмотров: 1388 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|