Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

«Көлік түрлері»
2014-10-05, 1:36 PM
Білім беру салалары: «Қатынас»
Бөлімдері: «Тіл дамыту».
Тақырыбы: «Көлік түрлері»
Мақсаты:
Білімділік: Көліктер түрлерін білуге үйрету.Жергілікті жағдайларды ескере отырып , көлік құралдарын танып, атауға үйрету.
Дамытушылық: Тілдерін дамыту.Көшеде өзін-өзі ұстаудың қарапайым дағдыларымен таныстыру.
Тәрбиелік: Мәдениеттілікке, ұстамдылыққа үйрету.
Көрнекілік: Көліктердің суреттері, ойыншықтар.
Сөздік жұмыс: Автобус, тралейбус, пойыз, кеме, ұшақ, тікұшақ
Билингвалды компоненті:Көліктер-тачки, ұшақ-самолет, тікұшақ-вертолет.
Әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
-қозғаушылық Шаттық шеңбері.
06-04«Б»№21

Ғажайып сәт.

-Балалар бүгін бізге Дымбілмес қонаққа келді. Қане амандасайық.
Дымбілмес: -Балалар мен орманнан келе жатырмын, әлі талай жер жүремін. Шаршадым, маған көлік беріңдерші.
Сендерде қандай көліктер бар?
Қане, қане тұрамыз. Үлкен шеңбер құрамыз. Біз бақытты балдырған Біз көңілді балдырған Ойыншықпен ойнаймыз. Тату-тәтті боламыз.

Сәлеметсің бе?

Біздің топта машина бар, қайық , тік ұшақ, ұшақ бар.
Ұйымдастыру-ізденушілік -Балалар көліктің түрлері өте көп екен.
Тас жолда жүретін машинаның бірнеше түрлері бар.
Кран, камаз, экскаватор,
жеңіл көліктер.
Суда кеме, қайық корабльдер жүзіп жүреді.
Көліктер суреттерін көрсету.
Ал темір жолда қандай көлік жүреді?
Пойыз бен траллейбус жүреді.
-Пойызға отырып көрдіңдер ме?

-Ұшаққа отырып көрдіңдер ме?
-Тағы қандай көліктерді білесіңдер?
-Балалар ауыл арасында арба жүреді, арба да көлік.

Сергіту сәті:
06-04 «Ә»№32

Сөздік жұмыс.

Көліктерге байланысты тақпақ жаттайық.
Машина
Келіп еді өзін бір
Машинама мінгізгім.
Келіп еді өзін бір
Ары-бері жүргізгім.
Түсінбеді мысығым:
Қарап маған алара –
Тастады да төңкеріп,
Қашып кетті далаға.


Балалар мұқият тыңдайды.

-Темір жолда пойыз жүреді.

-Иә, мен отырдым.Біз пойызбен Алматыға бардық.
-Жоқ, ұшаққа отырған жоқпыз.

Балалар өздері білетін көлік түрлерін айтады.

Қарлығашқа ұқсайық,
Қане қанат қағайық
Ұшып-ұшып алайық,
Қайта жерге қонайық.

Балалар жекелеме айтып үйренеді.

Балалар тақпақты хормен айтып жаттайды.
Рефлексивті
түзетушілік -Балалар бүгін кім қонаққа келді?

-Бізден не сұрады?
-Дымбілмеске қандай көлік берейік?
-Балалар сендер қандай мультсериалды жақсы көресіңдер?

Дымбілмес балалармен қоштасып арбаға отырып кетеді.
Балалармен бірге көліктер мультсериалын көру.
-Бүгін бізге Дымбілмес қонаққа келді.
-Бізден көлік сұрады.
- Дымбілмеске арба берейік.


-Көліктер мультсериалын жақсы көрміз.

-Сау бол Дымбілмес.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:Балалар көліктер жайлы айта білуді;
Нені игереді: Көліктердің қажеттілігін;
Нені біледі: Балалар көліктердің аттарын айтады.
Толтырған: Нуржанова М.Ж.
Категория: Дошколенок | Добавил: Мейрамгул
Просмотров: 755 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 2.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 3:52 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru