Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Ертегі еліне саяхат
2014-12-12, 11:05 AM
Наименование детского сада № 41 ЖОББМ ММ «Жұлдыз» шағын орталығы
ФИО Смайлова Майра Қаиырбайқызы
Должность Тәрбиеші
Стаж работы 24 года
Категория I
Тема Ертегі еліне саяхат
Возрастная группа Ересек тобы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Шығармашылық»
Бөлімдер: «Көркем әдебиет», «Тіл дамыту», «Сурет», «Құрастыру»
Тақырыбы: «Ертегі еліне саяхат»
Мақсаты: Логикалық біртінділік түрінде ертегіні жүйелі құру біліктерін бекіту, жабайы аңдардың және үй жануарлардың мінез-құлқын ажырата білуде пиктограмманы қолдану, сөздер мен сөз тіркестерін тіл ішінде белсендендіру.Балалардың есте сақтау,көру, зейіннің тұрақтылығын қалыптастыру, көрнекі әрекеттілік ойлауын дамыту, бейнелер мен таныс символ белгілерін құра білуге үйрету, жануарларға деген жағымды көзқарасқа тәрбиелеу, оларға қамқор болуға үйрету, жануарларды аялауға үйрету Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізе білуге үйрету. Ертегі мазмұнын көрнекті құралдарды,интерактивтік тақтамен қолдана отырып, әңгімелеп беруге үйрету.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, көркем суреттер, орман, жабайы аңдардың суреттері, бейнелер мен таныс символдар, пиктограмма, «Шұбар тауық» ертегісінің мнемокестесі, «Бауырсақ» - , «Лақтар мен қасқыр ертегісінің суреттері».
Мотивациялық-қозғаушылық
Бүгін бізде өзгеше сабақ болады, біз сиқырлы пойызға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Қане, бәріміз пойызға отырып, кетейік.
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап «Пойыз» өлеңін айтып жүреді.
Кәне кімнің бойы ұзын,
Паровоз ол пойыздың.
Қатар-қатар тұрайық,
Пойызды біз құрайық.
Ұйымдастыру-іздестіру
I аялдамаға келдік. «Орман». Слайд №1
Сол орманда көптеген жануарлар жиналып отыр екен.
-Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын , ал сендер шешуын табыңдар:
- Өзі бір қу, жүрген жері айғай мен шу.
- Балалар, түлкі туралы қандай ертегілер білесіңдер?Балалар әңгімелеп береді.
II аялдамаға келдік. «Үйшік». Слайд №2
Аю жылап келеді..
Тәрбиеші: -Балалар,Аю, сен неге жылап тұрсын, саған не болды?
- Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен оған сыймай
сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі? – деп балалардан сұрайды.
Тәрбиеші: Жылама Аю, біздің балаларымыз сондай әдемі, үлкен үйшікті жасай алады. Балалар тақта бойынша үйшікті құрастырады..
III аялдама. ««Шұбар тауық». Слайд №3
Сол аялдамада оларды Шұбар тауық күтеді. Олармен сәлемдеседі. Мнемотаблицаны көрсетеді.
- Балалар, сендер мынау мнемотаблица бойынша ертегіні айтып бере
алысыңдар ма?
Бір-екі бала мнемотаблица бойынша ертегіні айтып береді да ертегіні өздері аяқтайды. Шұбар тауыққа тары, жемін т.б. немен көректенетінін жинап беру.
«Шұбар тауық» рақмет айтады.
Сергіту сәті» - балалар «Аңшы» сергіту сәтінің сөзіне қимылдар жасайды.
IV аялдама. «Лақтар мен
қасқыр» Ертегілердің үзінді аялдама сұрақтар қояды. Слайд №4
Мынау аялдамаға қызық суреттер ілініп тұр. – Бұл қандай ертегі?
- «Лақтар мен қасқыр»
- Осы ертегіні айтып беріңдер суреттерге қарап.
- Суретте не салынған?
- Ешкі тамаққа кеткен кезде лақтарға не айтып кетті?
- Ал мынау суретте не көріп тұрсыңдар?
- Қасқыр не істеп тұр?
- Ол не үшін аңдып тұр?
- Ал мынау суретте не көріп отырсыңдар?
- Лақтар не істеп тұр?
- Ең соңғы суретте не көріп отырсыңдар?
- Ешкі лақтарымен не істеп тұр?
V аялдама. «Пиктограмма».Тақтаға қарап жауабын табу , сұрақтарға дұрыс жауап беру. Слайд №5
VI аялдама. «Бауырсақ». Бауырсақ секіріп топқа кіреді. Слайд №6
Балалардан сұрайды:
- Мен кіммін?
- Мен кімнен қаштым?
Балалар: Сен бауырсақсын, атадан, әжеден, қояннан, қасқырдан, аюдан қаштын.
Тәрбиеші: Ал сені түлкі жеп қоймады ма?
Бауырсақ: Мен оны алдадым, түлкінің тұмсығына отырмадым деп айтып береді. Сіздің балаларыңыз өте ақылды екен, олар маған қайда барғандарын айтып бере алады ма? Сендер не көрдіңдер, не істедіңдер? Егер сендер маған толық жауап берсендер, мен сендерге сыйлық беремін.Ал,енді,балалар мына тақтаға қарап , ертегідегі кеіпкерлерін пазлы арқылы құрастыру..
VII Сюрприз. Слайд№7- Ертегілер еліне саяхатқа бардық.
- «Шұбар тауық», «Бауырсақ», «Үйшік» ертегісін еске түсірдік.
- Шұбар тауыққа тары жасадық, Аюға үйшік жасадық, Мына тақтада барлық жануарлар адасып кетіпті, оларға көмек берейік:әрбір аңдарды мекендейтін жерге жіберейік.
Рефлексивті-түзетушілік
Бағалау. Біздің топта ұл-қыздар.
Тату-тәтті ойнаймыз
Әлемдегі бар адамға
Тек жақсылық ойлаймыз
Күтілетін нәтиже :
Білу: Интерактивтік тақтаға қарап мазмұнын түсіне білу. Таныс ертегінің соңын басқаша құрастыру.
Меңгеру: Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын ойнап келтірді. Тақта бойынша тапсырмаларды орындады,сурет салды, геометриялық фигуралардан үйшік құрастырды.
Істей алу: Сөздерді анық айтып, есте сақтау қабілеттерін дамытты.
Категория: Дошколенок | Добавил: maira_kairbaevna
Просмотров: 667 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 7:28 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru