Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

«Жабайы аңдардың тіршілігі»
[ Скачать с сервера (15.8 Kb) ] 2016-02-09, 1:24 PM
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Жабайы аңдардың тіршілігі»
Мақсаты: Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: жабайы жануарлардың суреті, теледидер немесе проектор

Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс -әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық -қозғаушы

Тәрбиеші балалармен табиғат орталығында әңгіме өткізіп: Балалар мен білемін, сеңдер серуенге баруды жақсы көресіңдер.
Серуенге қай жаққа баруға болады?
Жақсы, біз бүгін орманға серуенге барамыз.
Сеңдер орманда болдыңдар ма?
Бізді орманға мына сиқырлы кілемше апарады, отырындар. «Сиқырлы кілемше» орнынан қозғалады егер тыныштық болса деп балаларға айтады.
Балалар тынышталып тәрбиеші: "бір, екі, үш, сиқырлы кілем ұш" сөздерін айтып кілемше " ұшады" кілемшенің бас жағына шарды байлап қояды (яғни кілемше ауада ұшып баражатқан сияқты)
Таспа қосылып ән шырқылыды:
Сиқырлы кілемшеге отырамыз,
Алыс жолға барамыз.
Шуламаймыз, жыламаймыз,
Біз тәртіпті боламыз.
Иә жақсы көреміз

Балалар ойланып жауап береді

Балалар ойланып жайап береді.

Балалар тәрбиешімен сөздерді қайталап отырады.
Ұйымдастыру
іс-әрекеті
Міне орманға да келдік.
Тәрбиеші: балалар мүмкін біз орманда біреулерді кездестіріп қаламыз, жаңа достармен танысамыз.
Жаңа достарға сыйлық жасап берейік деп балалар екі орталыққа бөлінеді:
қалған балалар таным орталығына барады.
Тәрбиеші: балалар қараңдар мынау не?
Балалар, бұл- үйшік.
Бұл үйшікте не ба, көрейікші (қарайды)
Тәрбиеші балалар қалай ойлайсыңдар мына үйде біреу бар ма?
Аю: кім бұл?(аюдың дауысын кілтіріп тәрбиеші аюдың суретін іла қояды. балалар бұл қандай жануар?
Дұрыс айтасыңдар. аюдың үйшігін үңгір деп айтады. Аю қайда тұрады?
Аю қандай?
(екі кішкентай кұлағы, төрт аяғы бар) түсіндіріп таныстырады
Балалар аю нені жеуді ұнатады?
(аю жидек, алма, бал жеп отырған суретін іліп қояды)
Аю жүргенде маймандап жүреді (кәне жүріп көрейік)
Дидактикалық жаттығу:
«Біз көңілді жануармыз»
(таспа қосылып балалар қимыл жасайды).
"Орманға бардық, аюды көрдік
Аю қандай? аю осындай..... «
Тәрбиеші: (аюдың дауысымен: «Мен шаршадым, ұйықтаймын" деп аюдың үнгірде ұйықтап жатқан суретін іліп көрсетеді түсіндіреді: аю күзде терең ұйқыға кетеді, қыс бойы ұйықтайды, көктемде қайта оянады)
Тәрбиеші: балалар біздің ойынымызға қандай жануарлар қарап тұр деп (түлкі мен қоянның сүреттерін іліп көрсетеді)
тәрбиеші. түлкі мен қоян сеңдермен танысқылары келіп тұр:
Тәрбиеші: «Мен түлкімін, түкімін, орманда мен тұрамын;
Ал мен ұзын құлақ, сұр қоянмын» деп танысады
Тәрбиеші: түлкі мен қоянның түр сипатын айтып береді.
Дидактикалық жаттығу: «Суретке қарап атын айт»
Тәрбиеші балаларға жабайы аңдар туралы және олардың қимыл іс әрекет жасап жүрген суреттерді таратады:
Сенің қолында қандай сурет бар?
Түлкі не істеп жүр?
Қоян не жеп отыр?
Тәрбиеші: түлкімен, қоянмен таныстық, енді оларды ойынға шақырып ойнайық.
Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қапшық»
Мақсаты: Балалардың ойлау, сезу қабілеттерін дамыту. Жабайы аңдарды өзара салыстыруға үйрету.
Құралдар: Қапшық, заттық ойыншықтар (аю, түлкі, қоян)
Шарты: Тәрбиеші жабайы аңдар туралы жұмбақтар жасырады, балалар қапшықтағы ойыншықтардың ішінен жұмбақтап жасырылған аңды алады, үстелге қояды.
Балаларға сұрақтар қойылып: Мынау қандай жабайы жануар?
Тәрбиеші: үстелдің үстінде қандай аңдарды қойдыңдар?
Тәрбиеші: түлкі, аю, қоянды жабайы аңдар деп айтады.
Балалар "Сиқырлы кілемшеге" отырайық, жабайы аңдармен қоштасып балабақшаға қайтайық. Балалар тыңдайды.

шығармашылық орталығында балалар (гүлдер, ағаштардың суреттерін жапсырады.)
қарап ойланады.

Балалар қарайды.

Балалар қарайды: ең алдымен амандасады, сосын есікке соғады:
Балалар ойланады, пайымдайды.
Балалар аю

Орманда

Үлкен

Балалар ойланады

Балалар қарап жауап береді

"Орманға бардық, аюды көрдік
Аю қандай? аю осындай....." сөздерін айтады.
(Балалар аюдың жүрісін жүріп көрсетеді)

Балалар тыңдайды аюмен қоштасады.

балалар қарап айтады (түлкі, қоян)

балалар тыңдайды, қайталайды.

Балалар суреттерге қарап ойланып жауап береді.

Балалар жұмбақ шешеді, қапшықтан ойыншықтарды алады, үстелге қояды.

Бала: мынау аю; мынау түлкі; мынау қоян.

Балалар жауап береді

Балалар қайталайды, естеріне сақтайды.

Балалар сыйлықтарын беріп жабайы аңдармен қоштасады.
Рефлексивті-түзетуші Балалар сеңдерге біздің серуеніміз ұнады ма?
Серуенге қайда бардық?
Орманда нелермен таныстық?
Тәрбиеші сеңдер бүгін өте жақсы жұмыс жасадыңдар, енді театр орталығына барайық «Жабайы аңдар» (National Geographic арнасынан алынған балаларға арналған деректер туралы қызықты киносын көрсету)
Соныныда балалармен талдайды, анықтап бекітеді. Иә ұнады
Орманға бардық
Аю, түлкі, қоянмен таныстық (көрдік)

Балалар театр орталығына барады, "Жабайы аңдар" туралы бейне киносын көреді.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Жаңа сөздердің мағынасын дұрыс менгеріп, сөйлеу барысында дұрыс пайдаланып білу керек.
Нені игереді: Жабайы аңдардың қоршаған ортада ерекше орны бар екенін игереді.
Нені біледі: Жабайы аңдарға қамқоршы болуға, табиғатқа қорғаушы болуға үйреніп біледі.
Категория: Дошколенок | Добавил: karimovameruert
Просмотров: 1404 | Загрузок: 10 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2024-04-27, 7:23 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru