Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Бөлімі: Жапсыру Тақырыбы: «Балапан»
[ · Скриншот ] 2016-11-02, 5:14 PM
ШҚО
Семей қаласы
МКММ №3 «Ясли-бақша»
Тәрбиеші: Жамашева Анар Берекболқызы

Білім беру саласы: «ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ»
Бөлімі: Жапсыру
ҰОІӘ арасындағы байланыс: «Таным»- Қоршаған ортамен таныстыру, «Коммуникация»-сөйлеуді дамыту, «Таным» - Экология негіздері.
Тақырыбы: «Балапан»
Педагогтың мақсаты:. Педагогикалық процессті ересектердің балалармен бірлескен іс-әрекеті мен баланың өз бетінше еркін іс-әрекеті негізінде құру. Зейінді белсендіру, ынталандыру тәсілін енгізу арқылы балалардың жұмысқа қабілеттерін көтеру, баламен қарым-қатынаста және жұмыс істеуде баланың қызығушылығын және белсенділігін жоғарылату.
Балалар үшін мақсат: мәнерлі бейне мен жапсыру әрекеттерінің сюжетін құруда эстетикалық талғамын қалыптастыру.
Дамытушылық: көз мөлшерін, қолдың ұсақ моторикасын, бейнелі логикалық ойлауын, ақыл ойын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Білімділік: мақта дискісімен жұмыс істеу дағдыларына баулу, Үлгіге сүйене отырып дайын пішіндерден бейнелерді жапсыру әдістеріне үйрету.
Тәрбиелік: балалардың жағымды көңіл күйін тудыру, жасаған жұмысынан қуаныш алуға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: саяхат
Құралдар мен көрнекіліктер: табиғи материалдар: мақта дискілері, желім ПВА, түрлі түсті картон, құрғақ және дымқыл майлықтар, құстардың суреттері, балапанның суреті, балапан кейіпкері, үлкен жұмыртқа.
Сөздік жұмысы: балапан, дала құстары, үй құстары.
Билингвальдік компонент: сәлеметсіз бе-здраствуйте-hello, сау болыңыз- досвидание- good bye, құстар-птицы, балапан-цыпленок.
Алдын ала жүргізілген жұмыстар: мақта дискілерін бояу, кептіру, құстар туралы әңгімелесу.
Ұйымдастыру кезеңі
Қуан, шаттан, алақай!
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін,
Қайырлы таң!

Қайырлы күн!
Шықырлаған дауыс естіледі.
-Үлкен жұмыртқаның ішінен балапан шығады.
-Балалар кім келгенін білесіңдер ме?
-Балапан қандай құс?
-Балапанның мамығы жұмсақ па әлде қатты ма?
-Ол қайда өмір сүреді?
-Кәне балалар балапанмен амандасайықшы?
-Сәлеметсің бе, балапан! Здраствуй- hello.
-Балапан сен қайдан жүрсің?
Мен өзімнің бауырларымнан адасып, ұйықтап қалыппын. Енді бауырларымды іздеп табуым керек.
-Сендер маған көмектесесіңдер ме?
-Жарайды балапан, онда сенің бауырларыңды мына жақтан тауып көрейік.
- Мына тұрған құстарды орындарына қою керек екен. Сол кезде сенің бауырларың кездесіп қалар.
-Балапан сенің бауырларыңды орман жақтан іздеп көрейік , мүмкін сол жақта болар.
-Ондай болса менімен бірге жүріңдер.
-Бірақ балалар тыныштық сақтау тиіс, әйтпесе құстарды қорқытып ұшырып аламыз.
Музыка әуені қосылып, құстардың дыбыстары тыңдатылады.
-Сендерге құстардың ән салғаны ұнады ма? Құстарды ренжітуге болмайды. Оларға қамқор болу тиіспіз, естеріңе сақтаңдар. Ал біз құстарға қандай қамқор жасай аламыз?
-Балалар құстарға коп рахмет айтайық, олар бізге керемет ән орындап берді.
-Ой балалар біз орманда отырып қалдық қой. Енді көңілімізді көтеру үшін ойын ойнайық.
Қозғалмалы ойын: «Балапандар мен Қарақұс»
-Менде бір ой бар, тыңдаңдаршы. Біз өз қолымызбен балапанның бауырларын жасап берейік. Балаларды жұмыс үстеліне шақыру.
Жұмыс барысын түсіндіру.
-Жұмысты бастамас бұрын қолымызды жұмысқа дайындап алайық. Массаж доппен жаттығу жасау.
«Бес саусақ»
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Қосып едім екеуін,
Болып шықты он саусақ.
-Енді жұмысқа кірісейік.
-Картондардан таңдап алыңдар.
-Сары түсті мақта дискісін дайындап аламыз.
-Екі бөлікке бөлінген дөңгелекті дайындаймыз.
-Желімді көк түсті картонға жағамыз. Жаққан желімнің үстіне мақта дискісін орналастырамыз.
-Енді желімді дөңгелек пішіннің астына жағып, кішентай үш бұрышты жапсырамыз. Ол аяғы болады.
Балалардың ұқыпты жұмыс жасауын қадағалау.
Жұмысты аяқтау.
-Балалар балапанға жасаған жұмыстарын табыстайды.
Жасаған жұмыстарын табыстау.
-Рахмет, балалар, өте әдемі екен
Рефлексия: -Балалар сендерге балапанға бауырларын іздеген ұнаса, мына күлімдеп тұрған күннің суретіне мына балапандарды орналастырыңдар. Ал егер ұнамаса көңілі түсіп тұрған күнге жапсырасыздар.
Балапан қоштасады.
-Рахмет, балалар сендер, маған бауырларымды тауып бердіңдер.
-Сауболыңдар-досвидание- good bye!
Күтілетін нәтиже:
Педагог үшін: Ұйымдастырылған іс-әрекетті жүргізу барысында балаларды зеріктіріп, қызығушылығы мен белсенділігін төмендетіп алмас үшін жұмыстарды түрлендіріп, сөйлеу кезінде балаға түсінікті, көркем тілмен жеткізе білу
Балалар үшін:
Нені білу керек: құстар туралы толық мағлұмат;
Нені игереді: мақта дискісімен жұмыс істеуді, өзбеттерінше таңдау жасауды, үлгіге сүйене отырып дайын пішіндерден бейнелерді жапсыруды;

Нені біледі: сұрақтарға толық жауап беруді, ұқыпты, таза жұмыс жасауды.
Категория: Дошколенок | Добавил: natusel
Просмотров: 48 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 3:07 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru