Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2013-03-22, 2:04 PM | |
Саманова Сағдат Сламбекқызы Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы, Ақбұлақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі 8 сынып Қазақ әдебиеті ХХ ғасыр әдебиеті Сабақ тақырыбы: Жамбыл Жабаев шығармашылығы (1846-1945) Мақсаты: 1. Суырыпсалма ақын, ұлы Абайдың құрдасы, көзі тірісінде Гомер атанған Жамбыл Жабаевтің балалық, жастық шағында туған өлеңдерінің тақырыптары, сатиралық өлеңдерімен таныстыру; 2. Айтыс өнеріне баулу; 3. Ұлтжандылыққа, ана тілін қастерлеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау. «Сын тұрғысынан ойлау мен сөйлеуді дамыту» технологиясының стратегиялары. Пәнаралық байланыс тарих Көрнекілігі: Жамбыл портреті, кітаптар, суреттер, плакаттар. «Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан сықылды. Оны жинап алып, халқының қолына беру – біздің әрқайсымыздың азаматтық борышымыз». С.Сейфуллин. Сабақтың барысы: І. 1) Ұйымдастыру кезеңі. 2) Үй жұмысын тексеру. Абайдың қара сөздерін жатқа айту. ІІ. Қызығушылықты ояту сатысы: Ақын жайлы оқушылардың не білетіндерін, өлеңдерін т.б. білу өзіндік ой-пікір түйе білу. ІІІ. Мағынаны тану сатысы: 1. Ж.Жабаев кім? 2. Білім деңгейі қандай? 3. Қандай өлең, айтыстарын білесіңдер? 4. Жамбыл қандай адам болған деп ойлайсыңдар? «Ой шарлау» стратегиясы. Сатиралық өлеңдері. 1 топ «Шағым» өлеңі 2 топ «Кәдірбайдың төбеті» өлеңдері не жайында? «Топтастыру» стратегиясы Жамбыл жайында не білеміз? Сөздік жұмысы: Феномен – рухани қайта түлеу, рухани жасаңғырау. Феникс – өз-өзін өртеп жіберіп, сосын қайта жанданатын мифологиялық құс. IV. Топқа арналған тапсырмалар: 1. Жамбыл кімдермен айтысты? 2. Отаншылдық тақырыбындағы өлеңдері. 3. Кімнен бата алды: Өзі ақындық жөнінен кімге бата берді деп ойлайсыңдар? 4. «100 жасаған Жамбыл», «Жамбылдың жасын берсін» деген мәтел болып кеткен тілек сөздердің мәнісін түсіндір. V. Ой-толғаныс сатысы: 1. «Күлкі – қазақ ұғымындағы ең үлкен жаза» деген пікірдің мәнін айтыңдар. 2. «Ақындар айтысының алыбы» деген ұғымды толықтыр. VI. Қорытынды. Жамбыл – суырыпсалма ақын, Досмағамбетпен, Құлмамбетпен, Айкүміспен айтыстарының тәрбиелік мәні зор. Жыршы ретінде «Мың бір түн», қырғыздың «Манас» жырын жырлаған Түркіменнің «Көрұғлы» жырын 15 күн бойы жырлаған. Шахнамадан «Рүстем батырды», «Ләйлі-Мәжнүн», «Жүсіп-Зылиха», «Тотының тоқсан тарауы» жырларын халыққа таратты. «Айтыс – сөз барымтасы» - дейді М.Ауезов. Сөз жекпе-жегінде Жамбыл атамыз ешкімге есе жібермеді. Айтыс – кәсіпқой боксшылардың 12 раундтық жекпе-жегімен тең. Жамбыл бабамыздың 150 жылдығы ЮНЕСКО көлемінде аталып өтті. VII. Үйге: Жамбыл өлеңдерін жаттау, айтыстарын оқу. VIIІ. Бағалау. | |
Просмотров: 6102 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|