Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Менің жазғы демалысым. Туынды сын есім. Орынбаева А.А. қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі
[ Скачать с сервера (77.5 Kb) ] 2013-11-27, 2:45 PM
21.10.13 Қазақ тілі 7«б» класс
Тақырыбы Менің жазғы демалысым. Туынды сын есім.
Сілтемелер: Оқу бағдарламасы, күнтізбелік жоспар, оқулық
Мақсаттары: Білімділік: оқушылардың грамматикалық білімдерін тереңдету, жаңа мәтінді меңгеру, жаңа сөздерді дұрыс қолдана білу; сөйлеу мәдениетін арттыру, өзін-өзі бағалай білуге, басқалардың көзқарасын тыңдап, сыйлай білуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: шығармашылық қабілеттерін, ойларын дамыту, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру;

Күтілетін нәтижелер Өз беттерімен мәтінді оқып, сөздік қорларын молайтады, грамматикалық тақырыпты игеруде ережені шығарып, бекітеді.
уақыты Әдіс- тәсілдері Ресурстары Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеттері
6мин
4мин 4мин 4 мин

5мин
СТО-стратегиялары

Ой шақыру


Слайд 1,2 1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Сабақтың мақсатын жеткізіп, жоспарымен таныстырады.
Бағалау парақшалары үлестіріледі.
Тест тапсырмалары таратылады
1. Жаз деген не?
а) көктемнің жалғасы
ә) күздің басы б)қыстың ортасы
2. Берілген сөйлемді дұрыс аяқтаңдар. Біз жазда саяхатқа ....
а)түсеміз ә)көреміз б)шығамыз
3. Жазғы демалысты қайда өткіземіз ?
а) мектепте ә) сыныпта б)атам мен әжемде
4. Жазда болатын табиғат өзгерістерін табыңдар.
а)қар жауып боран болады ә)қар еріп, күн жылиды
б) айнала гүлдеп күн ысиды
5. Жаз мезгіліне қатысы жоқ сөздерді табыңдар. а)жайлау ә)боран б)ыстық

Топта жұмыс жасау ережелерімен танысады
1. Бірігіп жұмыс жасау.
Дауыс көтеріп, айқайласпау.
Мұғалімді тыңдау.
Уақытты үнемдеп, тақырыптан ауытқымау.
Өз ойыңды жеткізіп, жауап беру.


2 мин уақытта тесттерін белгілеп, өзара алмасып, кілт арқылы тексеріп,бағалау парақшаларын толтырады.

слайдтар Үй тапсырмаларын тексеру «Менің жазғы демалысым» тақырыбына 3 топ слайдтар көрсетіп, қорғайды.
1мин 8 мин Мағынаны ашу


слайд

Мәтінмен жұмыс.
Оқулық бойынша 59 б-гі мәтінмен жұмыс
3 топ өздеріне жүктелген тапсырмаларды орындайды.
I-сұрақтар құрайды
Кім жаз мезгілін ерекше күтеді?
Олар қалай демелады?
Неге мезгілдің бұл маусымы демалуға қолайлы?
II- негізгі ойын анықтайды
Мезгілдің бұл маусымы тынығып,демалуға қолайлы. Сондықтан жаз мезгілі балалар үшін ерекше мезгіл болып табылады.
III- кластер құрады
тынығуға
Қолайлы
Жазғы демалыс
Ерекше
Күтеді түрліше
Демалады ауыл,шетелдерге қыдырады Дәптерлеріне жазып отырады.
Кеңесшілер бағалау парақшаларын толтырады
5мин слайд Тақтада жазылған екі сөзге назар аударады.
«Нағыз» және «жазғы»
Мұқият қарап әуелі ұқсастығын, содан кейін айырмашылығын табуды сұрайды.

Тақта арқылы оқушылар сын есімнің туынды және негізгі түрі туралы ережені шығарып оқиды
4мин
слайд Сұрақтар қойылады:
Сын есім нені білдіреді?
(Сын сөзін сөздік дәптерлеріне жаздырады «сын» -признак, «сын»- критика)
Сын есім құрылысына қарай қандай екі түрге бөлінеді?
Негізгі сын есім және туынды сын есім қалай жасалады?


5мин Семантикалық карта үлестіріледі 3 мин уакыт аралығында тапсырманы орындап, кілті арқылы өздеріне баға қояды.
7мин Ой толғау Тақтадан
Күн және сәулелерін алып, топтарға үлестіреді.
Сонымен біз бүгін не туралы айттық?
Жазғы демалыс
Жазғы демалысымыз пайдалы да қызықты болу үшін оны қалай өткізуге болатыны туралы біз келесі сабақта айтамыз.
Үйге тапсырма ,63 беттегі мәтінді оқып келесіңдер. Мен нені білдім?
Ортасына лексикалық тақырып бойынша сөз, сөзтіркестерін жазып, шеңбердің сыртына грамматикалық тақырып бойынша алған жаңа ұғымдарды жазады. Күннің сәулелеріне сабақтан алған әсерлерін
Және сынын айтып жазады. Жазғандарын тақтаға іледі.
Кеңесшілер бағалау парақшаларын толтырады (қосымша)
Қосымша тапсырмалар

59 б-гі ережені оқып, есім сөзден сын есім тудыратын жұрнақтар мен етістіктен сын есім тудыратын жұрнақтарды жатқа оқу.

ҚОСЫМША

Бағалау парағы Оқушының аты жөні__________________________________________
Кү
н
і Оқылым бойынша
құрылған дескрипторлары Қиындық
деңгейі
Тест
(3б) мәтінді талдау бойынша топтағы жұмысы(6б) Семантикалық карта
(5б) Мұғ
Баллы
(6) Жалпы балл(20)
1топ
Сұрақ
құру 2топ
Негізгі
ойы 3топ
Кластер құру
.21.10

Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, сөздерді мағынасына қарай дұрыс қолдануы. Қар.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, сөздерді мағынасына қарай дұрыс қолдануы.Қосымша сұрақтарға жауап беруі. Орт.жоғ.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, сөздерді мағынасына қарай дұрыс қолдануы.Қосымша сұрақтарға жауап беруі. Тақырып бойынша өзіндік ой пікірін жеткізе білуі. Жоғ.

Бағалау парағы Оқушының аты жөні__________________________________________
Кү
н
і Оқылым бойынша
құрылған дескрипторлары Қиындық
деңгейі
Тест
(3б) мәтінді талдау бойынша топтағы жұмысы(6б) Семантикалық карта
(5б) Мұғ
Баллы
(6) Жалпы балл(20)
1топ
Сұрақ
құру 2топ
Негізгі
ойы 3топ
Кластер құру
.21.10

Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, сөздерді мағынасына қарай дұрыс қолдануы. Қар.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, сөздерді мағынасына қарай дұрыс қолдануы.Қосымша сұрақтарға жауап беруі. Орт.жоғ.
Ой жүйелілігі, сөйлемдерді дұрыс құруы, сөздерді мағынасына қарай дұрыс қолдануы.Қосымша сұрақтарға жауап беруі. Тақырып бойынша өзіндік ой пікірін жеткізе білуі. Жоғ.

Баллдарды бағаға айналдыру шкаласы

1-8 9-13 14-17 18-20
2 3 4 5

Баллдарды бағаға айналдыру шкаласы

1-8 9-13 14-17 18-20
2 3 4 5
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: ирэн
Просмотров: 3861 | Загрузок: 156 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2024-04-30, 11:35 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru