Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2014-12-01, 12:09 PM | |
ақырыбы: Менің сүйікті ойыншығым. 2-сынып. Пән: қазақ тілі. Мақсаты:1.Ойыншықтар туралы оқушыларға мәлімет беру арқылы білімдерін дамыту. 2.Ойын арқылы оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын дамыту, жетілдіру. 3.Өз ойыншықтарын күтіп ұстауға,кірлетпеуге,анасына көмектесіп жинап жүруге тәрбиелеу. Сабақтың формасы:жұптық, жеке. Сабақтың түрі:жаңа сабақты түсіндіру. Сабақтың әдістері:өз бетімен білім алу,ойын,сөйлесім,салыстырым, т.б Сабақтың көрнекілігі:ойыншықтардың суреттері,әр баланың сүйікті ойыншықтары,кескін сөздер,карточкалар, түрлі түстар,сызба,дүкен жабдығы. Психологиялық кезең: Күн, мен сені сүйемін! Оқушыларға бүгінгі сабақта сәттілік, жақсы көңіл-күй, жақсы баға алуды тілеймін. Ұйымдастыру кезеңі:Сабаққа назарларын аудару.Өткен сабақты пысықтап өту. Үй тапсырмасын тексеру:Карточкаларды оқушыларға үлестіру. Тәуелдік жалғауын еске түсіру.Берілген уақыттан кейін кар.жинап алу. Сабақ барысы:Жаңа сабақтың мақсатын оқушыларға айта кету. - Ал, балалар, сендерде оқу құралдарың мен жеке заттарыңнан басқа ең сүйікті тағы нелерің бар? - Әрине ол , ойыншықтар. Осы жерде ойыншықтар атауын еске түсіру. Сөздік жұмыс: қуыршақ-кукла, қонжық –медвежонок, доп- мяч, скакалка –секіртпе, көлік- машина, қоян- зайчик. Жаңа сөздерді бірнеше рет оқу, қайталау.Жұппен оқу.Дұрыс оқылуына назар аудару. Сызба құрау: оқушылардың сызба бойынша дұрыс сөз тіркесін құрауына мүмкіндік беру. Сын есім + зат есім Оқушының сөйлеу тілін дамыту.Сызба бойынша сөз тіркесін құрау. Түс + доп. Мысалы: қызыл доп, сары доп. Салыстыру : Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру мақсатымен сөздердің жұбын таптыру. Маймақ аю Қорқақ қрян Әдемі қуыршақ Ұзын секіртпе Жұбын дұрыс табу,оқу аудару. Жазба жұмыс : құрылған сөз тіркестерін дәптерлеріне жаздырту. Қолға қалам аламыз , Әдемілеп жазамыз. Сергіту сәті: Жаза,жаза жазуды, Талып қалды қолымыз. Бір, екі, үш. Бойға жинап күш, Жалқаулықты тастаймыз, Қайта сабақ бастаймыз. Грам. Тапсырма:тәуелдік жалғауын бала санасында одан әрі бекіту. қонжық доп көлік қ-ғ п-б к-г Менің Сенің Сіздің Оның Сөз соңындағы әріптерге мән беру.Өзгерістерді айту. Ойын : «Кім тапқыр?» .Синонимдік қатарын табу.Ойыншықтар. Қонжық-аю, қоян-көжек, әдемі –көркем, көлік-жүк көлігі,дөңгелек-домалақ. Мәтінмен жұмыс: карточкадағы «Ойыншықтар» мәтінін оқу .(кезекпен, жұппен )Аудару.Мазмұндау. Сұрақтар: -Сендер ойыншықтарыңды қалай күтіп ұстайсыңдар? -Қалай жинайсыңдар? Сөйлесім: карточка бойынша жұппен сөйлестіру .Оқушылардың тілдерін дамыту. Ойын: «Дүкенде»Дүкендегі диалог.диалогтің екі түрін қолдана отырып, оқушылардың жаңа сөздерді пайдалана отырып сөздік қорын, тілін дамыту. Бекіту:1) Дүкеннен сатып алған ойыншықтарына сипаттама беру. 2)Сызбадағы қатені табу. 3) Жинақтау. Үйге тапсырма:оқушылардың білім деңгейіне қарай деңгейлік тапсырмалар беру:1.Қатені табу. 2.Сөздерді бөлу. 3.Мазмұндау. | |
Просмотров: 545 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|