Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ Скачать с сервера (31.2 Kb) ] | 2015-01-22, 8:34 PM |
Сынып: Қазақ тілі 7 «б» сыныбы Сабақтың тақырыбы: Сыйлық берілетін қуаныштар. Сабақтың мақсаты: • Лепті сөйлем мен оның жасалу жолдарына мысалдар келтіріп түсіндіру. • Тұйық етістік пен оның септелуіне,тәуелденуіне тапсырмалар орындау барысында пысықтап,еске түсіру. • Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын жетілдіру. • Топпен жұмыс жасау барысында топтық ереже шығарту ,топпен бірлесе жұмыс жасау,пікірлерімен санасуды дағдыландыру. Оқытудың нәтижесі: Оқушылар сабақтан соң: • Лепті сөйлем мен оның жасалу жолдарын меңгереді. • Тұйық етістіктің жасалуын тапсырмалар арқылы еске түсіреді,біледі. • Сыни ойлау дағдысы жетіледі. • Топпен жұмыс жасай алады, топтық ереже шығарады. • Өз ойын еркін жеткізеді,дәлелдейді. Түйінді идеялар: Лепті сөйлем дегеніміз сөйлеушінің көңіл-күйін білдіру мақсатында айтылатын сөйлем.Сөйлем соңында леп белгісі қойылады.Мысалы: Мерекеңмен құттықтаймын! Лепті сөйлемнің жасалу жолдары: 1. одағай сөздер арқылы: қап,әттеген-ай,т.б. 2. күшейткіш мәнді сөздер арқылы: недеген, не еткен,қандай,шіркін,т.б. 3. демеулік шылаулар арқылы: -ау,-ақ,-ай, т.б. 4. интонация арқылы: Сені ме ,бәлем! Дереккөздер: Интерактив тақта,плакаттар,стикерлер,маркерлер, суреттер. Сабақтың әдісі: • Топпен жұмыс жасай алады Сабақтың барысы Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі. 3 мин. Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» тренингін өткіземін. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,көңіл-күйлерін көтереді. Рефлексия 3 мин. Сұрақ-жауап арқылы өткен сабақты еске түсіру: 1. Біріккен сөз деген не? Мысал келтір. 2. Кіріккен сөз деген не? Мысал келтір. 3. Тұйық етістік қалай жасалады? Мысал келтір. Жауап беріп,өз пікірлерін айтады. Топқа бөлу 2 мин. Кәмпиттің 4 түрін балаларға шашу әдісі арқылы топқа бөлемін. Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топ болып бірігеді. Топтық ереже 2 мин. Тақтаға плакат ілемін. Оқушылар сол палакатқа топта сақтау қажет ережелерді тақтаға шығып жазады. Білу 3 мин. Интерактив тақтада лепті сөйлемдер беріледі. 1. Бүгін ауа райы қандай тамаша! 2. Қап, кеше оған баруым керек еді! 3. Шіркін-ай, бізде сол жерге барсақ қой. 4. Ай,бала бері келсей! 5. Қазір,әкең келсін бәрін айтам! Оқушылар сол сөйлемдерді кезекпен оқып,қандай эмоциямен оқылатынын түсіндіреді. Лепті сөйлем тақы- рыбын оқушылар өздері ашады. Түсіну 3 мин. Интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуын, тыныс белгісін тірек сызба арқылы білімдерін толықтырамын. Оқушылар зейін қойып тыңдайды,жазып алады. Қолдану 10 мин. 1-тапсырма. а)Сөйлемдердегі етістіктерді теріп жазып,олардан тұйық етістік жасау. б) Сұраққа жауап беру: Қалай ойлайсыңдар, жоғарыда аталған жақсы сәттерде қонақтар қандай сыйлықтар әкеледі? а) Әр топ жеке-жеке орындайды, оқиды. б) Топ болып плакаттарға презентация жасайды,қорғайды. Сергіту сәті 2 мин. Интернеттен «Кірпі биі» туралы видеоролик арқылы оқушыларды билетіп көңіл-күйлерін көтеру. Оқушылар экранға қарап билейді. Талдау 8 мин. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. 1-топ: III деңгей тапсырмалары 2-топ: II деңгей тапсырмалары 3-топ: I деңгей тапсырмалары Жинақтау (АКТ) 4 мин. Топтастыру стратегиясын қолданамын. Оқушылар интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуына қарай топтастыру стратегиясын толтырады. Бағалау 3 мин. «Бүгінгі сабақтан алған әсерім» оқушылар өзін-өзі бағалайды. Стикерлер таратылып беріледі. Тақтада ақ плакат ілулі тұрады. Оқушылар сабақтан алған әсерлері жайлы стикерлерге жазып,оқиды,плакатқа жабыстырады. Оқушылар өз-өзін бағалайды. Үйге тапсырма 2 мин. 3-тапсырма, 32 бет. Сөйлемдерді көшіріп, тұйық етістіктердің астын сызу. Күнделікке жазып алады. Барлығы: 45 мин. | |
Просмотров: 1295 | Загрузок: 38 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|