Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Открытый урок "Үй жануарлары"
[ Скачать с сервера (40.5Kb) ] 2015-02-22, 10:12 PM
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары.
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:Үй жануарлары туралы білімдерін тереңдету, өз ойларын сауатты жазуға, ауызекі тілде сөйлеуге үйрету.
2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамытып, өз бетінше білім алып, шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу. Ойлау қабілетін мәтін арқылы қалыптастыру. Мәтінді аудармасыз түсінуге үйрету.
3.Тәрбиелік: Үй жануарларына қамқорлықпен қарауға, оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, кітап, тест, қанатты сөз, мәтін.
Сабақтың әдіс- тәсілдер: Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, сайыс ойыны.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
-амандасу
-түгендеу
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
- ІІІ. Жаңа тақырып: Ал, балалар, бүгінгі сабақты жұмбақ жасырудан бастаймын. Ендеше жұмбақты шешуге кірісейік.
- Жұмбақтар.
- 1.Келеді бір жануар,
- Үстінде бір тауы бар. (түйе)
- 2.Басында мүйізі бар.
- Үстінде киізі бар. (сиыр)
- 3.Кішкентай ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар (қой)
4.Басыңда таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. (ешкі)
Дұрыс. Балалар, осы қой, сиыр, түйені жалпы қалай атаймыз?
Үй жануарлары.
Дұрыс. Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз «Үй жануарлары».
-Бұл тақырыпты біз не үшін өтеміз?
- Үй жануарларының атауларын және оларды танып білу үшін деп ойлаймын.
- Адамдарға үй жануарларының қандай пайдасы бар екенін білеміз.
Ассоциация құру.

- Балалар, айтыңдаршы, «Үй жануарлары» деген сөзді естігенде, көз алдына нені елестетесіңдер? (Қой, ешкі т.б).
шошқа қой
Үй
жануарлары

жылқы сиыр ешкі

- Сендер дұрыс айттыңдар. Мына сөздерден Кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді бөлек жазу. Үй жануарларын теріп жазу.
Оқушы, суретші, түйе, бота, сиыр, қой, бұзау, ешкі, жылқы, ғалым, ғарышкер, лақ.
І топ – Кім? деген сұраққа жауап беретін сөзді табу.
ІІ топ– Не? деген сұраққа жауап беретін сөздерді табу.
1.Сиыр сөзін ауызша септеу.
Өте дұрыс, балалар. Енді білгенімізді сабақта өз бетімізбен әрі қарай тереңдетейік, балалар. Мына суреттен нелерді көріп отырсыңдар?Осы атап шыққан жануарлар туралы, олардың адамға пайдасы туралы тыңдай отырып, өз бетімізше білім іздейік.
Мәтінмен жұмыс.
- Мәтінді тыңдайық, есте сақтайық, түсіне білейік.
Қазақстанда мал көп. Қазақ елі төрт түлік малды қастерлеген. Адам жылқы, сиыр,түйе, ешкі қойды ертеден пайдаланып келеді. Мал өнімінен тағамдар жасаған.Үй жануарларын адам көлік ретінде пайдаланған.Жыл атауларына да солардың атын қойған.Қазақ өздерінің балаларын еркелетсе де Қоңыр қозым, құлыншағым дейді.Әр малдың өз бабалары, пірі болған.Сиырдың иесі – Зеңгі баба, жылқы иесі – Қамбар ата, түйе иесі – Ойсылқара, қой иесі – Шопан ата, ешкі иесі – Шекшек ата.Жылқыны құраулап, түйені көс-көстеп, сиырды аухаулап, ешкіні шөрелеп, қойды пұшайттап шақырады.
Енді жаңа сөздермен жұмыс.
1.Сөздік жұмыс:
Қозы – ягнёнок бота - верблюжонок
Құлын – жеребёнок лақ – козлёнок
Торай – поросёнок соқыр – котёнок
Күшік – щенок бұзай – телёнок
Ертеден – с давних пор көлік ретінде – как транспорт
Пайдаланады – используют өнім - продукция
Жыл атаулары - летоисчисления
Малдың пірлері – мифические покровители животных.
а) Мұғалім өзі оқиды, ә)Хормен оқиды.
Ойға шақыру.
- Мәтін не туралы?
- Үй жануарлары.
- Мәтінді қалай түсіндің? (Орыс тілінде мазмұндау.)
- Жыл санауда қандай үй жануарлары бар? (сиыр, жылқы, қой)
- Мал өнімінен қандай тағамдар ішеміз? ( сүт, қымыз)
Тестпен жұмыс.
Дұрыс белгіле:
1.Жылқының төлі ..... (құлын)
2.Сиырдың төлі .... (бұзау)
3.Түйенің төлі ..... (бота)
4.Қойдың төлі ... (қозы)
5.Ешкінің төлі ... (лақ)
а) қозы
ә) құлын
б) бұзау
в) лақ
г) бота
Үй жануарларының пірлерін дұрыс белгіле.
1. Қойдың пірі ... (Шопан ата)
2.Жылқының пірі ..... ( Қамбар ата)
3.Сиырдың пірі .... (Зеңгі баба)
4.Түйенің пірі ..... (Ойсылқара)
5.Ешкінің пірі ... (Шекшек ата)
а) Зеңгі баба
ә) Қамбар ата
б) Ойсылқара
в) Шолпан ата
г) Шекшек ата
6.Сөзжұмбақ шешу.
1.Верблюд (түйе) 1. Ү
2.Овца (қой) 2. й
3.Лошадь (жылқы)
4.Козленок (лақ) 3. ж
5.Жеребенок (құлын) 4. а
6.Теленок (бұзау) 5. н
7.Имя мифического покравителя 6. у
лошадей (Қамбар ата) 7. а
8.Корова (сиыр) 8. р
9.Ягненок (қозы) 9. ы
-Міне, балалар, алдарыңызда төрт түлік тұр. Осының қасыңдағы төлдерін қалай атайтынын білесіңдер ме?
Өте тамаша. Енді осы
ІҮ. Төрт түлік туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?
1.Сиырлының үйі – айран,
Сиырсыздың үйі –сырдан.
2.Мал өсірсең қой өсір,
Өнімі оның көл-көсер.
3.Малды бақсаң, сиыр бақ,
Сүт кетпейді шарадан.
4.Қойдың сүті – қорғасың.
І топ төрт түлік мал туралы сурет салу.
ІІ топ Төрт түлік мал туралы 5 жолды өлең.
Ү.Оқулық пен жұмыс.
«Үй жануарлары» мәтінінен септік жалғаулары бар сөздерді теріп жаз, қай септікте тұрғанын анықта.
ҮІ.Жалпы фронталдық жұмыс.
(«Дұрыс-бұрыс» ойыны)
ҮІІ. а) Нені білдік? Нені үйрендік?
ә) Рефлексия.
ҮІІІ.Төрт түлік малға байланысты тыйым сөздерін жазып, жаттап келу.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Амангельдиновна1097
Просмотров: 236 | Загрузок: 14 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 11:36 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru