Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2015-03-19, 2:29 PM | |
Пән: қазақ тілі Пән мұғалімі: Рустемова Бакытгуль Касымбаевна. №12 Масанчи орта мектебі Сабақтың тақырыбы:Алтын адам . Сабақтың мақсаты: Мәтінді пайдалана отырып тақырыптың мазмұнын ашу. Сабақтың міндеттері: Мазмұнға байланысты міндет: Алтын адам туралы мәлімет алады. Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндет.Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады,сөйлеу мәдениеті қалыптасады,өзіндік ой-тұжырым жасауға дағдыланады. Топтық жұмысқа байланысты міндет: Оқушылар топ ішінде ынтымақтастықпен жұмыс жасайды. Топтағы оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабақтың әдісі: «ББҮ» , ВЕНН диаграммасы,5мин .эссе, формативті,критериалды бағалау. Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: 1. Маркер, А1, А4 форматты қағаз 2. Мәтіндік тапсырмаларға слайдтар. Пәнаралық байланыс: Тарих, бейнелеу өнері, әдебиет, орыс тілі. Бағалау критерилері: ▪Жаңа тақырыпты ашуға қосқан үлесі ▪Деңгейлік тапсырмалар орындауы ▪Жоғары деңгейдегі сұрақтарға жауап беруі КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Тақырып бойынша ойын ашық айта алады. Ұжымдық жұмысқа дағдыланады Патриоттық сезімдері оянады. Сабақтың барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Қызығушылығын ояту 1.Жылы лебіздер 2. Топқа бөлу Оқушылар « Мен саған сенемін,себебі...»-деп бір-біріне деген сенімдерін білдіреді. Екі топқа бөлініп отырады. Білу ББҮ кестесінің 1,2 бағанын толтыру.(Мұражай тақырыбын қайталау,мұражай экспонаттары туралы не білгілері келетіндерін анықтау) Әр топ мүшелері жұптарымен ой бөлісіп,топта талқылап, кестенің «білемін»,«білгім келеді» бағандарын толтырады. Түсіну Слайд арқылы сөзжұмбақ ұсыну Сөзжұмбақты шеше отырып, «Болжау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын өздері анықтайды. Қолдану. Топтарға мәтін бөліктерін тарату Постер таратып беремін 1.Топтағы балалар мәтінді оқиды,түсінгендерін топта баяндап,мазмұнын талдайды,мәтін бөліктеріне ат қояды. 2.Тақырып бойынша презентация жасайды. Талдау 1.Слайд көрсете отырып, жаңа сабақ бойынша ашық сұрақтар қою. -Қалай ойлайсыңдар,неліктен бұл адамды алтын киіммен жерлеген? -Бас киімінде бейнеленген қанатты пырақ не мағына береді деп ойлайсыңдар? Бұл бейнені тағы қайдан көруге болады ? 2.Деңгейлік тапсырмалар беру. 1.Топтарында талқылай отырып пікірталасады, ойларына дәлелдер келтіреді,елтаңба туралы әңгімелейді 2.Грамматикалық тапсырмалар орындайды, тақырып бойынша қысқаша эссе жазады. Жинақтау 1.Венн диаграммасын толтыру 2. «Дұрыс,бұрыс» ойыны 3.Кестенің соңғы «үйрендім» бағанын толтыру 1.Бірінші және екінші алтын адамды салыстырады. 2.Сөйлемнің дұрыс-бұрысын анықтап,ойларын дәледейді. 3.Алған білімдеріне сүйене отырып кестені толтырады. Бағалау Кері байланыс Оқушының формативті бағалауына сүйене отырып,жиынтық баға шығарады 5 ұпай-«3» 10 ұпай-«4» 15 ұпай-«5» 1.Оқушы стикерге атын жазып , критерилер тұсына жапсырады. -Алтын адам туралы көп мәлімет білемін- 5 ұпай -Тақырып бойынша тапсырмалармен жұмыс жасай аламын-10 ұпай -Тақырып төңірегінде ашық сұрақтарға жауап беріп,ойымды дәлелдей аламын-15 ұпай 2.Сабақ туралы пікірлерін жазады | |
Просмотров: 3050 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|