Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Химия

Сабақтың тақырыбы Периодтық кестенің құрылымы
[ Скачать с сервера (35.7 Kb) · Скриншот ] 2017-12-05, 6:55 PM
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
«Пеньково орта мектебі» КММ
Бейсембина Айгуль Хакимовна
Химия және биология мұғалімі

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Бейсембина Айгуль Хакимовна
Сынып: 7А сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Периодтық кестенің құрылымы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.2.1.2 -периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар
Сабақтың мақсаты 1. Периодтық кестенің құрылымын білу
2. Периодтық кестенің құрылымын сипаттау: топтар мен периодтар
Бағалау критерийі 1. Оқушылар периодтық кестенің құрылымын біледі
2. Оқушылар периодтық кестенің құрылымын сипаттайды: топтар мен периодтар
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу
Түсіну
Тілдік мақсаттар
Оқушыларды (білім алушыны) "периодтық кесте", "периодтық кесте құрылымы" сөз тіркестері және "период", "топ", "топша", "негізгі топша", "қосымша топша" сөздерімен таныстыру, түсіндіру
Құндылықтарға баулу

Қарым- қатынас жасау қабілетін дамыту, өзгелердің көзқарасына құрметпен қарауға және жауапкершілікке баулу
Пәнаралық байланыс жаратылыстану, физика зат; заттың құрылымы (молекулалар, атомдар). Математика: математикалық әрекеттерге арналған тапсырмалар.
"Ядро заряды" түсінігі физика пәнінде қалыптасқан "заряд" түсінігін қолдана отырып түсіндіріледі.
Алдыңғы білім
И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс, Д.И. Менделеев
Атомдар мен молекулалардың арасындағы айырмашылықты біледі; әрбір химиялық элемент символ арқылы белгіленеді және атомдардың белгілі бір түрін білдіреді; элементтерді металдар мен металдарға жүктейді; олар атомның массасың, зарядың, құрылымында протон, электрон, нейтронды және олардың орналасуын біледі (p +, n0, e-) және алғашқы 20 элементтің атом ядросының құрамы.
элементтердің жіктелуін біледі және салыстыра алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі:

ІІ. Білімді жаңарту
(3 мин)

7 мин

3 мин

Сабақтың ортасы
Ақпаратпен жұмыс
20 мин

Практика
8 мин 1. Оқушылармен сәлемдесу (1 мин)
Сәлеметсіңдер ме оқушылар!
Көңіл- күйлеріңіз қалай?
2. Түгендеу (2 мин)
3. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату(2 мин)
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында "Жүректен жүрекке" стратегиясын қолданылады.

«Мені тап» стратегиясы.
Оқушыларға литий, алюминий және фтор атомдарының құрылымын көрсететін үш карталар ұсынылады (әр топта үш карточка)
Атомды тез танып және презентация слайдын пайдаланатып анықтаған топ тиісінше 1,2,3 топ нөмірін тағайындайды.
Мұғалім: Жауап 3-топқа беріледі.
- Химиялық элементтердің периодтық кестелерін құру тарихында өз үлесін қосқан ғалымдарды атандар.
«Венн диаграммасы»

Д.И. Менделеев
И. Дёберейнер
Дж. Ньюлендс


1 топ – И.Дербеневты
2 топ – Дж. Ньюлендсты
3 топ – Д.И.Менделеевті
Оқушылар қорытынды жасайды.

Мұғалім: Неліктен Менделеев периодтық деп атады?
Формативті бағалау. «Диаграмма» стратегиясы. Оқушылар үнаған топтың жұмысына және жақсы тісіндірген үшін топқа стикер жабыстырады. Ең көп жинаған стикер топ – өте жақсы жұмыс істеді.

Мұғалім: Периодтық жүйе периодтік заңның графикалық көрінісі болып табылады. Қазіргі уақытта периодтік жүйенің 500-ден астам нұсқалары белгілі. Біз жүйенің қысқа нысанын оқыдық.
Бірақ ең маңызды - кестенің «ұзын» түрі

«Кейінге қалдырылған болжам» стратегиясы

Мекенжай:ХЭПЖ
Период № 2
Топ № 1
Кімге: Реттік нөмірХЭ

Мұғалім: «Химиялық ел» пошта бөлімшесінде сиямен құйылған хаттар бар. Алушыны анықтауға болама?
/Проблемалық жағдайды жасау және когнитивтік процесті жандандыру./
Оқушылар Периодтық кестеде жауап іздеуге тиіс бірақ периодпен және топтармен не істеу керектігін білмей, адресатты ғана болжай алады.
Мұғалім: Периодтық кестеде алушыны табу үшін не туралы білу қажет?/период және топ/
Сабақтың мақсаты қандай болады?/ Сабақтың мақсаты: Сабақтың соңында периодтік жүйенің құрылымын білу және сипаттау керек: топтар мен кезеңдерді.

«Рөлдік ойын» стратегиясы «Тұрыңыз. Сот жүріп жатыр»
Әрбір топ лот бойынша келесі рөлге ие болады.
«Айыптаушылар» - ПЖХЭ құрылымы туралы оқыған ақпаратты айтып береді. «Прокурорлар» - материалдарды талқылаған кезде топ жасаған сұрақтарды кояды.
«Төреші», сот талқылауы аяқталған кейін өздерінің «үкімін» шығарады - зерттелген материалды қорытады.
Спикерлер - 1-оқушылар, баяндамашы жіберіп қалғандар ақпаратты қосады.
Формативті бағалау. «Диаграмма» стратегиясын қолданады.
Сіздердің үстелінде стикерлар бар, бірақ қызғылт түстер. Оларды сіз үшін қол жетімді, көрінекті және түсінікті топқа жабыстырасыз.

«Пошташы» стратегиясы
Мақсаты: Проблеманың шешімін табу. Практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
Мұғалім: Сіздер почта жөнелтушіге көмектесіп мекен-жайды
адресаттың табыңыз. Алушыны анықтауға болама? Бұл үшін мекен-жайдың жоғалған бөлігін қалпына келтіру қажет. (ауызша,топтардың спикерлары жауабты береді)
Формативті бағалау. «Диаграмма» стратегиясын қолданады.
Сол диаграммада топқа жасыл стикерлар жабсырады: алушыны бірінші тапқан топ үш стикер алады, екінші - екі стикер, үшінші – 1 стикер.
«Салыстыру» стратегиясы
Мақсаты: салыстыру арқылы, оқушылар атом құрылымы бойынша ПЖ-дегі ХЭ орналасуын байланыстырады.
Мұғалім: Сіз алушыны таптыңыз (бірінші топ алюминий, екіншісі - фтор, үшінші - литий деп анықтады) Тапсырма: Сіздің
ХЭ (адресат) тиісті атомдық құрылым картасын таңдаңыз, құрылымына сәйкес.
- ХЭ номері қандай ядродағы бөлшектердің санымен анықталады;
- атомдағы электрондық қабықшалардың санын және соңғы энергетикалық деңгейдегі электрондардың санын периодтің санымен және топтың нөмірімен салыстыру;
- Қорытынды жасаңыз. 2-ші топтың спикері.
Формативті бағалау. «Диаграмма» стратегиясын қолданады.

Мұғалім топтың жұмысын сол диаграммада тек көк стикермен ғана бағалайды: 1стикер - ядродағы протондар саны бар ХЭ реттік санының сәйкестігін дұрыс анықтаған топтар;
2 стикер - топтарға атомдағы электрондық қабықшалардың саны периодтың санымен бірдей екенін анықтаған; 1 стикер - топтарға дұрыс электронды қабаттағы электрондардың санын топтық нөмірмен сәйкес келетіндігін дұрыс анықтаған.


Слайдтар презентацияның.

карточкалар

интербелсенді тақта.

карточкалар

Бор, түрлі- түсті шариктер жасырылған қорапша, топ аттары жазылған тақташалар, мәтін жазылған парақтар (әр оқушыға)

Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут

Рефлексия
3 мин ҮІІІ. Рефлексия (8 мин)

Формативті бағалау. «Дифференциалды тапсырмалар»
Дискриматормен ФБ дифференциалды тапсырмалары бар критерийлер.

«Табыс баспалдағы» Стратегиясы «Үй салу»
Мақсаты: Әркім тек табысқа жетіп қана қоймай, нақты мысал келтіреді.
Мұғалім Біз ХЭПЖ әлеміне кірдік және жүйенің құрылымын зерттедік. Біз сабақтың соңында периодтық жүйенің құрылымын білетін және сипаттайтын мақсатты қойдық/период және топ/.
Бағалау топтамасына назар аударыңыз, онда айқын көрінеді, қай топ жұмыс істеді және біртұтас және жоғары табысқа қол жеткізді. Сабақ барысында көптеген тұрғындар үшін жеті қабатты үй салынды. Осы үйдің құрылысын қалай табысты өткізгеніңізді бағалаңыз - сіз қанша қабатты ғимаратты салдыңыз.
ІХ. Үйге тапсырма (1 мин)
Оқулықтың .... беті, ...... тапсырмаларды орындаңыз.
Категория: Химия | Добавил: Кролик
Просмотров: 1039 | Загрузок: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2020-05-27, 0:43 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [327]
Математика [862]
Физика [273]
История [382]
Классному руководителю [569]
Русский язык и литература [764]
Физическая культура [241]
Английский язык [455]
Искусство [203]
Родительский совет [19]
Биология [356]
Информатика [397]
Начальная школа [2035]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [181]
Дошколенок [573]
География [140]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [641]
Химия [51]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко 2 класс открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество 10 класс глагол Казахские пословицы проект Развитие Речи конспект урока 6 класс Интегрированный урок физика интеллектуальная игра язык 8 класс алгебра ашық сабақ класс стихи Казахстан математика урок праздник познание мира музыка доклад программа литература природа сценарий семья осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология дополнительное образование воспитательная работа коррекционная школа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский br конспект спорт дружба История история Казахстана 4 класс библиотека тренинг разработка физическая культура игры бастауыш сынып детский сад физкультура коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru