Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » Наш музыкальный зал

Музыка - халықтың рухани қазынасы
2014-06-21, 11:17 AM
Сабақтың тақырыбы: Музыка – халықтың рухани қазынасы
Мақсаты: «Музыка – халықтың рухани қазынасы» - тақырыбы аясында әңгіме құру.
Міндеттері:
1) «Музыка – халықтың рухани қазынасы» - туралы түсінік беру, «Ақсақ құлан» күйін тыңдау
2) Оқушылардың халық музыкасына деген сүйіспеншілік сезімін ,
өнерді құрметтеуге ,пәнге деген қызығушылығын арттыру,
адамгершілікке тәрбиелеу;
3 ) Оқушылардың аңыз-күйлер тыңдау арқылы әуендік
сезімталдығын, әуенді айта білу дағдысын, есте сақтау,
тыңдау,қиялдау, жатқа айту, ойлау, өз жұмысын дұрыс
бағалауын дамыту.
Түрі: инновациялық сабақ
Әдіс-тәсілдері: Рефлексия, жаңа тәсілдер қолдану, диалог, топпен жұмыс, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану.
Көрнекілігі: Презентация, «Ақсақ құлан»аңыз-күйінің видеосы, күйтабақ, саз аспаптары, плакат, маркер, стикер,
Күтілетін нәтиже: Оқушылар шығармашылық қабілеттерін кеңірек ашады, өз көзқарастарын еркін білдіреді, оқу үрдісінде жаңа оқыту әдістерін меңгереді, қазіргі жаңа талаптарға сай интерактив тақтамен жұмыс жасап, музыкалық-теориялық білімі қалыптасады.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Ой ашар
3. Ой толғаныс
4. Ән айту.
5. Ой қозғау.
6. Үйге тапсыррма беру
7. Рефлексия

I. Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу. 2. Сыныпты 1,2,3,санау бойынша3- топқа бөлу. 3)Психологиялық дайындық (Қуаныш шеңбері)(4 минут)
II. Ой ашар
1.Үй тапсырмасын (интерактивті тақта) топпен жарыстыру арқылы сұрау.
Домбыра аспабы құрылысы туралы қысқаша айту . (оқушылар аспаптарда ойнап көрсету)(5-минут)

2. ( Сабақ тақырыбын жаздырту )
Презентация бойынша «Музыка – халықтың рухани қазынасы» - тақырыбы аясында түсінік беру.
Қазақ халқының басынан өткен қилы замандар, тіршілігі мен тағдыры, салт-дәстүрі, өмір сүрген ортасы мен әдет-ғұрыптары ұлттық өнері арқылы ұрпақтан –ұрпаққа жалғасып, тарих арнасына айналды. Соның ішінде музыканың алатын орны ерекше. Қазақ музыка өнерінің халықпен бірге жасасып, тарихи әлеуметтік өмірі мен толғаныс-тебіреністерін үздіксіз баян етіп келе жатқан саласы-ән мен күйі. Халық дүниеге келген сәби қуанышынан бастап, адамзат тіршілігіндегі оқиғаларды, алуан түрлі ойларды ән-әуенмен жеткізе білген.
3.Сұрақ-жауап:
А) Өткен сабақтарда қандай күйлер естеріңде қалды?
Ә) Ол күйлерді тыңдаған кезде көз алдарына не елестеттіңдер?Қандай әсер алдыңдар?

Бүгін біз «Ақсақ құлан» деп аталатын аңыз-күймен танысамыз.

IІІ Ой толғаныс ( музыка тыңдау )
1. «Ақсақ құлан» күйін видео арқылы көру, тыңдау.(1:13)

Күй қандай аспапта ойналды?
Бұл күйдің басты кейіпкерлері кімдер?
Күйшіні ажалдан арашалап қалған не?(домбырамен орындалған күй)

Осы арқылы күйдің құдіретін тыңдап көрдік.

2. ДЖИКСО әдісі бойынша 3-топқа тапсырма беру:кейіпкерлерін сипаттау
1-топ – Сюжетті суреттерді ретімен орналастыру;
2-топ - Венн диаграммасы (хан және күйші)
3-топ - Төрт жол өлең құрастыру (шығармашылық жұмыс)
Күйдің құдіреті
.....................................................шауып, (Кең далада құландар жүрді шауып, )
.....................................................атып, (Келді бала садақпен оны атып, )
.....................................................өлтіреді, (Жауызды ызаланған құлан өлтіреді)
.....................................................жеткізеді.(Бұл хабарды домбырамен күйші
жеткізеді)

( Топ мүшелері өздерінің жауаптары туралы пікірлерімен бөліседі).
20 минут)

ІV.Ой қозғау.
Баласының өлімін әкесіне қалай естіртер едіңдер? (Проблемалық сұрақ)
“Әңгімедегі бақытсыз жан”

V.Ән айту. Дауысқа арналған жаттығулар орындау(D-dur);
Қазақтың халық әні «Елім-ай» қайталау. (5-минут)
Елім-Ай - жоңғар шапқыншылығының ауыр кезеңіндегі (1723-1725 ) қазақ халқының басына төнген қауіп-қатер, азап-қиыншылықты, боскан елдің мұң-зарын толғайтын тарихи сазды өлең.
1-топ - І шумақ,
2-топ – ІІ шумақ,
3-топ – ІІІ шумақ.

Ой қорыту: Неліктен музыканы халықтың рухани қазынасы дейді?

VI.Үй тапсырмасын беру: Оқулықтың 21-23 беттерін оқып, мазмұндау.

VII. Рефлексия толтыру. -Нені үйрендік?
-Неге үйрендік?
-Қалай үйрендік? (3-минут)

Бағалау (3-минут)
Категория: Наш музыкальный зал | Добавил: IGEMBEKOVA
Просмотров: 1014 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 1:21 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

В помощь учителю [8387]
Книги, разработки уроков и классных мероприятий.
Журнал "Творческая педагогика" [271]
Научно-методический журнал ТВОРЧЕСКАЯ ПЕДАГОГИКА Издается с 1999г
Любознательному учителю [200]
Полезные программки [47]
Здесь - старые еще dos-е, но очень полезные программки, которые вполне могут пригодиться учителю.
ПРОГРАММЫ РАЗВИТИЯ [45]
ШКОЛЬНАЯ ПРАКТИКА [131]
Общественный фонд Бота [4]
Наш музыкальный зал [95]
Наши презентации [438]
Уважаемые учителя! В эту категорию Вы можете заслать интересные презентации своих уроков, классных часов, внешкольных мероприятий.
Пьесы для школьного театра [19]
Художественная литература [35]
Наш видеозал [28]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru