Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданы «Қоянбай орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі Избастина Гульмира Калибековна Сабақтың тақырыбы: Есептік және реттік сан есім Сабақтың мақсаты: 1.Есептік және реттік сан есім тақырыбын қайталау және оқушылардың алған білімдерін одан әрі жалғастыру. 2.Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту;өз бетімен жұмыс істеу, ой қорыту жұмысын арттыру. 3.Оқушылардың ұлттық, спорттық ойынға деген сүйіспеншілік сезімдері арқылы, топта бір - біріне қамқор, ұйымшыл болуға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже:1.Есептік және реттік сан есімдерді ажырата алады. 2.Сөйлем құруда ,әңгіме құрастыруда пайдалана алады. 3.Өз ойларын жүйелі түрде жеткізе біледі. Көрнекілігі: интерактивті тақта,оқулық,стикер. Түрі: Пысықтау сабақ Әдісі: Сұрақ - жауап, Жиксо әдісі Пәнаралық байланыс: Ана тілі, математика, дене шынықтыру Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Сапқа тұрғызу. Бірінші, екінші деп санату. 1 топ бір қадам алға, 2 топ екі қадам алға. Топтарға отырғызу. 2. Психологиялық дайындық Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн!Біз көңілді баламыз. Қайырлы күн!Сәлемдесіп аламыз. Сабақ желісін хабарлау. -Ұлттық ойындарды білеміз бе? - Соның бірі «Тай жарыс». Көктем келді, күн жылынды. Тайы бар балалар жарысқа шығады. Біз де бүгінгі сабақта тайымызбен жарысқа түсіп көрейік. Тай жарыста бірнеше бала қатысады. Әр 2 топқа 2 тай беріледі. Тапсырмаларды орындау арқылы әр белестерден өтіп жарысып отырасыңдар./ Топ басшыларын сайлау/ Ат жарыс, тай жарыстардың өздерінің шақырымдары болады. Шақырымды анықтап алайық.3,4,5,6,7,8,9 шақырымдық жарыстар болады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Ол үшін үй тапсырмасы бойынша тапсырмаларды орындайық. 1 топ. 1. Жұмбақты оқы, шешуін айт. Қос сөзін қандай сан есіммен алмастыруға болады? 2 топ. 2. Сан есімді тауып, түрін анықта. 4. Жаңа сабақ.Пысықтау сабағы. 3 шақырымның тапсырмасы: «Кім жылдам?» ойыны (ауызша) Реттік сан есімді есептік сан есімге айналдыр. Сонда қандай сұрақ қойылады? 1 топ Бесінші бөлме, жетінші пәтер,тоғызыншы бет 2 топ Он төртінші қатар, екінші касса,сегізінші қайық Болған топ бес жұлдыз арқылы білдіру 4 шақырымның тапсырмасы: 4. Дәптермен жұмыс 23 - жаттығу. Көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой. Есептік сан есімнің астын - бір, реттік сан есімнің астын - екі сыз. Үш қозы, бес лақ, тоғызыншы үй, он екінші троллейбус, төртінші топ. 5 шақырымның тапсырмасы: 24 – жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқып бер. Сан есімі бар сөйлемдерді жаз. Сан есімдерді тауып, қай түрі екенін айт. Ақ арыстандардың табылғанына 30 жылдай ғана уақыт болды. Ұзын саны 70 - тен аспайды. МҰҒ: Бұл сөйлемдерде сан есімнің жазылуына мән беру керек. Сан есім цифрмен жазылған кезде сөзден бөлек жазылады. Сызықша қойылмайды. Ал егерде жалғау жалғанса цифрдан кейін міндетті түрде сызықша қоямыз. 6 шақырым тапсырмасы: 26-жаттығу. Реттік сан есімге – көптік жалғауларын, есептік сан есімге 3 жақтың тәуелдік жалғауларын қосып айт. 1 топ---------------2 топ ----------------- Бір і --------------- бірінші лер------------ Екі сі-------------- екінші лер-------------- Үш і ---------------- үшінші лер ------------ Алты сы---------- алтыншы лар------------ Он ы--------------- оныншы лар ------------ Сергіту сәті 7 шақырым тапсырмасы: «Тез, ойлан!» ойыны 1 Өзгертпе сөзді шеш 2 Сан есімдерді тап 3 Қандай сан есімдер? 8 шақырым тапсырмасы: Ребус шешу. Жаздың бір күні - қыстың мың күнін асырайды 9 шақырым тапсырмасы: Бекіту. «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны Мақал - мәтелді жалғастыру. 1.Батыр... рет өледі. \бір\ Қорқақ... рет өледі. \ мың\ 2. ... атасын білмеген жетесіз. \жеті\ 3. ... рет өлшеп,... рет кес. \жеті, бір\ 4. Ер жігіттің... сөйлегені өлгені. \екі\ 5........ тістен шыққан сөз, ... рулы елге тарайды.\отыз екі, қырық \ 6. Ел құлағы... \елу\ 7. Бағалау. Жинаған ұпай сандарын қорытындылау. 8. Үй тапсырмасы: 25 - жаттығу. Сурет бойынша шығарма жазу 9. Кері байланыс:Нені түсіндің ?Нені түсінбедің? | |
Просмотров: 1074 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|