Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Милы аулы «Милы орта мектебі» мм Турекешова Жулдыз Мухамбетовна мектепалды даярлық тобы тәрбиешісі Білім беру саласы: Қатынас, әлеуметтік сала. Білім көздері: Қоршаған дүниемен таныстыру. Тақырыбы: Мен және менің отбасым. Мақсаты: 1. Отбасы және оның мүшелері туралы әңгімелеу. 2. Отбасы мүшелерін атай білуге және олармен дұрыс қарым – қатынас жасауға үйрету. 3. Ұйымшылдыққа және үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. Сөздік жұмыс: әке, ана, ата, әже, аға, іні, әпке, сіңлі. Іс – әрекет бөлімдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың іс - әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту Е. Өтетілеуұлының «Біздің шаңырақ» өлеңін оқу. Атамнан бастлар, Әжемнен қосталар Отбасым мыналар: Ең жақын адамдар- Әкем және анам бар, Бір туған апам бар. Бәрін жаққсы көремін, Еркелеймін, еремін. Өлең сөздерін бірге қайталайды. Отбасы мүшелерін атайды. Ізденістер. Ұйымдастыру 1. Балаларға ат-анасы, ересектерді тыңдап, кішкентайларға қамқорлық жасау керектігін түсіндіреді. 2. Е. Өтетілеуұлының «Бес саусақ» өлеңі оқылады. «Отбасы дегеніміз – әкесі, анасы, олардың балалары мен ата әжесі» деген бала ұғымына сай анықтамаға түсінік береді. Отбасы мүшелерін бір-біріне деген сыйластық, бауырмалдық біріктіретіндігін, олардың бір үйде тұратындығы, бірге үй шаруасы мен айналысатындығын, бос уақыттарын бірге өткізетіндігін әңгімелейді. Сондай-ақ, отбасындағы мерекелер мен сақталатын дәстүрлер, отбасындағы ересектердің мамндықтары туралы айтылады. 3. Сергіту сәтін өткізу Орнымыздан тұрайық Қарлығаш боп ұшайық. Бір отырып, бір тұрып Жақсы сергіп қалайық 4. Әліппе – дәптермен жұмыс 5. Тапсырмалар. 1. Өзің туралы айтып бер.2. Суретте бейнеленген отбасы мүшелерін ата. 3. Отбасы мүшелерінің іс-әрекеті туралы әңгме құрастыру. 6. «Бізде былай, ал сіздерде ше?» дидактикалық ойыны Балалар тыңдайды. Өз отбасындағы сыйластық туралы әңгімелейді. Тәрбиешінің айтқандарын тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. Өлеңін мазмұнына қарай қимыл-қозғалыс жаттығуын жасайды. Өлең мазмұнына қарай сұрақтарға жауап береді. Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, әңгімелейді. Дидактикалық ойынды ынтамен ойнайды. Қорытындылау. Өзін – өзі бағалау. Сұрақ – жауап әдіс арқылы сабақта алған білімдерін қорытындылайды. Сұрақтар: 1.Өз отбасында кімдермен тұрасың? 2.Атай, әжеймен қалай дұрыс амандасуға болады? 3.Әкең мен анаң саған риза болып қуану үшін не істеуің керек? Балалар отбасындағы өздері атқаратын іс-әрекеттерін әңгімелейді. Күтілетін нәтиже: отбасы мүшелеріне кімдер кретінін білу. Білуі тиіс: отбасы мүшелерін: ата-әжесі, ата-анасын, бауырларын құрметтеу керектігін, есейгеннен кейін ата-насына қамқорлық жасап, көмек көрсету өзінің парызы екенін білу. Түсінігі:бірлескен еңбек іс-әрекеті ата-ана мен балаларды жақындастыратынынтүсінуу. Көрсете білкуі: сурет бойынша әңгіме құрастыра алады. | |
Просмотров: 1078 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|