Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «Оқушылар сарайы»мм қолөнер үйірмеснің жетекшісі Ахетов Ермекбай Ахетұлы ЭССЕ Педагогтің инновациялық қызметі-заманауи білім беруді дамытудың негізі "Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет" Н.Ә.Назарбаев. Жаңа технологияны меңгеру өндірістік оқыту шеберінің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік және көптеген адами қабілеттің қалыптасуына игі әсерін тигізеді. Өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі. Инновация дегеніміз -ХХI ғасырдағы зерттеулерде пайда болып,белгілі бір мәдениеттің кейбір элементтерідің бірінен екіншісіне енгізу дегенді білідіреді. Педагогикалық процесте инновация оқыту мен тәрбиенің тәсілдері,түрлері мақсаты мен мазмұнын педагог пен студент бірлескен қызметін ұйымдастыру жаңалық енгізуді білдіреді. Президент Н.Ә.Назарбаев "Қазақстан - 2050" стратегиялық жолдауында "біз білім, ғылым-инновациялар үштігі билеген постиндустриялық әлемге қарай жылжып келеміз, біріншіден ,бұл -уақыт, қазір инновация заманы, инновация ғасыры" деп атап көрсеткен болатын. Менің көп жылдық тәжірибемнің нәтижесінде байқағаным – жаңа инновациялық тәсілдерді қолдануы білім берудің саласындағы негізі болып табылады. Қазіргі замандағы инновация технологиялары әрбір тұлғаның білім алу үдерісінде шығармашылық қабілетін дамытуға айқын мүмкіндіктер береді. Мектептегі оқу ісіне қойылатын бүгінгі заман талабы өзіндік ой тұжырымы бар, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өз көзқарасын ашық айта алатын, ақпараттар ағымына қажетін айта ала білетін, қоғамдық ортаға икемділігі бар, өз жолын дұрыс таңдай алатын жас ұрпақ тәрбиелеу. Құзіреттіліктерге тоқталсақ: технология пәніне тән оқушыларды қазақ халқының ұлттық дәстүрлерін, мәдени мұрасын қадірлеп, сәндік қолданбалы қолөнермен тереңірек таныстыруда, эстетикалық жағынан дамыған, ойлау қабілеті кең, жеке тұлға тәрбиелеуде еңбекті өнермен тығыз байланыстыра отырып, одан қоғамға немесе өзіне пайдалы, ұнамды жаңа дизайн талаптарына сай әсемделген, жыл бойы жасаған шығармашылық жобаның ролін білу. Ақпараттық құзіреттіліктер: пән бойынша ақпарат жинап, сұрыптау, таңдау жасау; қазіргі ақпараттық технологиялардың көмегімен ақпараттарды қабылдап, сақтап, өзгертіп, дәлелдеуге дағдыландыру, ақпаратты өңдеуге қажетті әдістерін жолдау, жинақтау, қорыту, жүйелеу, дәлелдеулерді салыстырақолдану, мәдени-танымдық құзіреттілік-еліміздегі ұлттық құндылықты құрметтеу, халықтар достығын бағалау, қазақ халқының отансүйгіштік сезімін сезіне білуі, ұлттық үлгілердің өзіндік ерекшеліктері арқылы технология пәнін меңгеру. Технология пәнін оқыту, сапасын арттыру бүгінгі күннің басты талаптарының бірі. Әрбір сабақты белсенді өткізіп, әр оқушыдан еркін жауап алуға тырысамыз, жауаптарын соңына дейін тыңдап, салауатты, мәдениетті сөйлеуге көңіл бөлеміз. Ұстаз баланы сыйласа, құрметтесе, әрбір сабақ мереке сияқты болса, мұғалім оқушымен дос, оқушылар бірлігі дамиды, тілге деген сүйіспеншілік қалыптасады. Технология пәні мұғалімдері ұлттық қолөнерді оқушыларға үйретіп, өздерін ізденіс зерттеулерге кірістіруге, одан әрі қарай дамытуға мақсат қояды. Сондықтан да оқушыларға қазақ қолөнерінің барлық түрі тұрмысқа қажеттіліктен пайда болған дүниелер екенін, осы қажеттіліктің арқасында елде пайда болып, жалғасын тауып келе жатқаны түсіндіріледі. Оқушылар бұл дүниелерді шеберлер заман талабына сай жаңаша туындыларға айналдырып, елімізді дамытып келе жатқанын біледі. Қорыта келгенде, кәсіби, шығармашыл шебер ұстаз оқытудың жаңа технологияларын өмірге енгізуге дайын, оқу-тәрбие ісіне жанашырлық танытатын, қоғамның ең озық бөлігінің бірі. | |
Просмотров: 1386 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|