Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Профессиональное образование

Технологиялық карта. Көркем әдебиет. Тақырыбы:"«М.Төрежановтың «Кішкентай бағбан» әңгімесін түсіндіру. Мазмұны бойынша әңгімелеу.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы

Өткізген: Бустанова Г.И.
Топтың жас ерекшелігі: № 14 ортаңғы топ
Білім беру саласы: «Коммуникация».
Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «М.Төрежановтің «Кішкентай бағбан» әңгімесін түсіндіру. Мазмұны бойын-ша әңгімелеу.
Мақсаты: Балаларды әңгіменің мазмұнымен таныстыру.
Міндеттері:
БМ: Шығарма мағынасын түсінуге, кейіпкерлер іс-әрекетін бағалауға, олар жайлы айтуға, сипаттама бере білуге одан әрі үйрету. Ойлау,есте сақтау,еске түсіру қабілеттерін қалыптастыру.
ДМ: Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Көркем сөйлеу және орындау қабілеттерін дамыту.
ТМ: Адам бойына жат қасиет тілазарлықтан аулақ болып, кешірімді болуға тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекі құралдар: жемісті бақ, жемістер, бақты күтетін адам - бағбан бейнеленген суреттер.
Сөздік жұмыс: бағбан, өрік – жеміс.
Қостілділік компонент: бағбан – садовник, өрік – абрикос.

Сабақ барысы:

Мотивациялық – қозғаушылық кезең:
Шаттық шеңбері:
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастаймыз.
(Балалар шеңберге тұрып, тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталап айтады).
Ұйымдастырушылық- ізденістік кезең:
Өріктің суретіне назар аудартады.
-Балалар, бұл не? (Бұл өрік).
-Орыс тілінде ол абрикос деп аталады (Жемісті екі тілде атайды).
-Өрік жеміс пе, әлде көкөніс пе? (Өрік – ол жеміс).
-Сендер тағы қандай жемістерді білесіңдер? (Жемістерді атап шығады).
-Жемісті ағаштар қайда өседі? (Бақта өседі).
-Жемісті ағаштарды кім күтіп қарайды? (Бағбан күтіп қарайды).
-Жемісті ағаштарды бағбан (қостілділік компонент) күтіп қарайды.
-Бүгін сендердің назарларына мен «Кішкентай бағбан» әңгімені ұсынамын. Оны жазған жазушы Мәдіхат Төрежанов.
Әңгімені оқиды.Мазмұны бойынша сұрақтар қояды.
«Кішкентай бағбан».
Кішкентай Арман жолда ойнап жүріп, бір өрік дәнін тауып алды. Өрік дәні үлкен екен, шағып жеуге көзі қимады. Атасына келіп:
«Осыны ексем,шыға ма?-деп сұрады. «Шыққанда қандай! Зор өрік болады. Тұқымы таза екен»,-деді атасы.
Ол әлгі тұқымды егіп, баптап тұрады.Жас шыбық әдемі болып жайқалып өсті. Екі-үш жылда балдай тәтті жеміс салды. Содан соң, ол басқа жеміс-жидек тұқымын тапса, егетін болды. Қазір бағына көр-шілер қатты қызығады. Қауын-қарбыз ұрығын да әкеліп еге бастады.
Қазір жұрт Арманды «Кішкене бағбан»деп атайды.
Сұрақтар:
1. Әңгіме қалай аталады?
2. Арман ненің дәнін тауып алды?
3. Атасына қандай сұрақ қойды?
4.Отырғызған дәні өсіп жеміс берді ме?
5. Неге жұрт Арманды «Кішкентай бағбан» деп атап кетті?
Сергіту сәті
Бір, екі – еңкей,
Бүгілмесін тізең.
Үш-төрт шалқай
Иілмесін тізең.
Қолды көтер аспанға
Саусақты соз, жасқанба.
Д/ойын: «Жеміс пе, көкөніс пе?».
Шарты: тәрбиеші кезекпен жеміс-тің немесе көкөністің суретін көрсетіп, алдымен «Жеміс пе, көкөніс пе?» деп сұрақ қояды, содан соң оны атап беруге ұсынады.
Рефлексиялық – түзетушілік кезең:
-Біз бүгін қандай әңгімемен таныстық?
-Әңгімеде қандай кейіпкерлер бар?
-Арманды қандай бала деп айтуға болады?
-Жақсы. Әңгімені тағы да бір рет тыңдап алыңдар.
Белсенді болған балаларды мақтайды.
Күтілген нәтиже:
Біледі: әңгіме мазмұнын толық жеткізуді біледі және оны сахналай алады.
Игереді: кейіпкерлерге мінездеме беру дағдылары.
Меңгереді: әңгіменің кейіпкерлерін сомдауды меңгереді; ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.
Категория: Профессиональное образование | Добавил: ГульнараИбраевна (2018-12-01) | Автор: Бустанова Гульнар Ибраевна E
Просмотров: 48 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2018-12-14, 10:09 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [665]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [22]
История Семиречья
Великая Отечественная [174]
Личности [116]
Великие педагоги [38]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [174]
Конкурс юных сказочников [41]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [80]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [438]
Из дальних странствий возвратясь [11]
Наш календарь [45]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [49]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [21]
Творческая мастерская [639]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [201]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [79]
В помощь учителю [22608]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [128]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [191]
Диспут-клуб [16]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс стихи Казахстан математика урок праздник познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень семья и школа игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Астана Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура Великая Отечественная Война игры КВН занятие детский сад физкультура коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru