Главная » Файлы » Полезные программки |
2014-06-13, 12:44 PM | |
Түрі: Жаңа сабақ Әдісі: Баяндау ,сұрақ-жауап, кестемен жұмыс Реактивтер мен құралдар: Жаңа дайындалған мырыш гироксид,натрий гидроксидінің және тұз қышқылының ерітінділері,сынауықтар,сынауық тұрғы. Міндеттері: 1. Химия пәнінде элементтердің жіктелетіндігін оқушыларға түсіндіру. 2. Өз беттерінше жұмыс істеуге, негізгі ойды қорытындылап, салыстыра білуді дамытуға дағдыландыру. 3. Өз бетімен еңбектену іскерліктерін арттыра отырып, оқушылардың танымдық белсенділіктері мен ой өрісін дамытып, шығармашылыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ізгілікке тәрбиелеу. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру. 2. Сұрақ-жауап. “Кім көп біледі?” 1.Химияда басты ұғым? 3.Химиялық элемент деген не,не білеміз? 4.Зат дегеніміз? 5.Жай және күрделі зат дегеніміз? 6.Бейорганикалық заттардың негізгі кластары? 7.Оксид дегеніміз? 8. Қышқыл дегеніміз? 9.Негіз дегеніміз? 10.Тұздар дегеніміз? 3. Интеллектуалды ойын "Сіздер білесіздерма?" 1.1860 жылдары 60 тай элемент белгілі болған, қазыр олардың саны қанша? (110.) 2.Адам ағзасында 70 түрлі элемент түрі кездеседі екен, соның ағзадағы басым бөлігін қандай элементтер алады (оттегі,көміртегі,азот, кальций) 3.Қыздыру лампочкасын дайындау үшін 7 әр түрлі металл керек .Олар қандай металдар? (Fe, W, Ni, Pb, Sn, Sb, Zn )атаңдар? 4.Қай элементті тірі табиғаттың, қай элементті өлі табиғаттың патшасы дейді? ( көміртек,кремний) 5.Жеті планетаның санына байланысты әлемде жеті металл пайда болған.Олар қандай элементтер ?(Аu, Ag, Cu, Pt, Sn, Hg, Fe) 6. Бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде адамдар сарғыш -жасыл түсті газды қолдану көп адамның өліміне әкеліп соқты. Македонскийдің әскерлерінің ыдысының құрамында ішек ауруларын болдырмайтын элемент болып,амн қалған. Бұның сыры қандай элементтерде? (хлор, күміс) 7.Келешекте автомобильдерді сутек отыны көмегімен жүргізуді дамыту көзделуде. Бұл қандай газ? (сутегі) 4.Шығармашылық бөлім. 1-топ. Топ жетекшісі "Химиялық элементтер тарихы" тақырыбын қорғайды 2-топ."Химиялық элементтердің табиғатта таралуы және биологиялық маңызы" 5. Жаңа сабақ. Оқулықтағы материалмен танысып, берілген тапсырма бойынша дайындалу. 1-топ. Бейметалдар 2-топ.Металдар 6.Практикалық бөлім. 1-тапсырма. 1-топ.Мына заттардың ішінен металдарды айырып,физикалық қасиетін сипатта 2-топ. Мына заттардың ішінен бейметалдарды айырып,физикалық қасиетін сипатта темір,алюминий,графит,мыс,күкірт, бор 2-тапсырма. Жай заттың физикалық және химиялық қасиеттерінің сипаттамасы берілген. Қандай элемент екенін анықта. 1-топ 2-топ tбалқу= 97,7 С Э-Жұмсақ,пышақпен оңай кесіледі,созылады.Э2О-оксид түзеді,қышқылмен әрекеттеседі. Сумен әрекеттесу теңдеуі: 2Э+2Н2О= 2ЭОН+Н2↑ Сілті және сутек бөлінеді t қайнау = - 34,1 С, t балқу =-101,3 С Э-сарғылт жасыл түсті, тұншықтырғыш өткір иісті,улы газ. Сутекпен әрекеттесіп, газ түзеді НЭ. Сілтімен әрекеттеседі.Судағы ерітіндісі күшті қышқыл түзеді. Оқушыларға химиялық элементтерді екі топқа жіктеу жеткіліксіз екенін және оксидтер немесе гидроксидтері екідайлы болатын элементтердің өте көп екендігін айтамыз. Мысалы: Be,Zn,AI,Cr(III),Pb,т.б. Мырыш гидроксидін алу және оның екідайлылығын дәлелдеу. Тәжірибе. 3-тапсырма. 1-топ. Айналымдарды іске асырып, химиялық реакция теңдеулерін жаз. ZnCL2→Zn(ОН)2→ZnCL2 Тұз қышқылының 0,1 молімен әрекеттесетін мырыш гидроксидінің массасын есепте. 2-топ. Айналымдарды іске асырып, химиялық реакция теңдеулерін жаз. ZnCL2→Zn(ОН)2→ К2ZnO2 Мырыш гидоксидінің 0,2 моліне калий гидроксидінің артық мөлшерімен әсер еткенде неше грамм калий бериллаты түзіледі? Әр топтан 2 оқушыдан шығып реакция теңдеулерін тақтаға орындайды. Қалған орнында отырған оқушылар өз топтарының тапсырмасына есеп жазып отырады. 7.Бұдан кейін оқушыларға қышқылдық та, негіздік те қасиет көрсететін гидроксидтер болатынын айта отырып,олардың негіздер мен қышқылдар туралы білімдерін бекіту мақсатында төмендегі кестені толтыруды ұсынамыз: Қосылыстар негіздер Екідайлы гидроксидтер қышқылдар 1.Қышқылмен әрекеттесуі. 2.Негізбен әрекеттесуі. + - + + - + 8.Рефлексия: Оқушылар сабақ аяқталмастан 5 минут бұрын мына анкетаны толтырады. Жауапты сөздің астын сызу арқылы көрсетеді 1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу 2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды 3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ 4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым 5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар 6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес 9.Бағалау парағы. Р/с Оқушының аты-жөні 1 2 3 4 5 6 7 қорытынды 1 2 3 4 5 6 7 Үйге тапсырма: §50 (1-6). | |
Просмотров: 3039 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|