Главная » Файлы » Журнал "Творческая педагогика" » ВОСПИТАНИЕ ШКОЛЬНИКОВ |
[ · Скриншот ] | 2019-04-13, 11:35 AM |
Әдіскер/Методист___________________ қолы/подпись «Құлыншақ» ересек тобы үшін Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы. Өткізілетін күні, айы, жылы «15»02 2019ж Тәрбиеші Бердхан К Білім беру саласы: «Катынас» Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі Сауат ашу және жазу негіздері. Тақырыбы: С с дыбысы мен әріпі. Білімділік міндеті Жаңа С с дыбысымен таныстыра отырып сөздер, сөйлем құрауға және дұрыс буынға бөлуін қадағалау. Дыбыстық талдау жасауға, қолдарын әдемі жазуға жаттықтыру. Дамытушылық міндеті балалардың ой - өрісін, шығармашылығын дамыту. Сөздік қорын, сөйлеу жүйесін жетілдіру. Тәрбиелік міндеті ұғымталдыққа, ұқыптылыққа, әдемілікке, тазалыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар суреттер,сақина,сырға,сәукеле,сызғыш,сөмке,кеселер,сандық суреті. Тілдің үштұғырлығы суретте- картинки,сақина -кольцо,сырға -серьги, сызғыш – линейка. Іс-әрекет сатылары Тәрбиешінің басқару әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық -оятушылық Жылулық шеңбері: Алақанды ашайық, Күннің нұрын алайық Жүрекке жылу салайық, Жиналған жылы шуақты. Бір-бірімізге шашайық. Сәлеметсіңдер ме балалар? Здраствуйте Hello Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберге тұрады. Балалар шеңберге тұрып,өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасап айтады .Амандасу Ұйымдастырушылық-ізденушілік Бір мезгілде есік қағылады. -Сәлеметсіздерме балалар! -Мен Әріптермен дыбыстар елінің сиқыршысымын менің еліме хош келдіңіздер. Менің тапсырмаларымды қалай орындайтындарыңды көргім келеді Сендерге арнап бір жұмбақ жасырамын Жұмбақ Сақинаны , сағызды Сарымсақты, сәбізді Бастап тұрған қай әріп Сансыз орақ тәрізді. С әрпі екен Олай болса біз бүгін С с дыбысы мен әріпімен танысамыз. С әрпі дауыссыз көк текшемен белгілейміз. Тіл ұстарту жаттығу: Са-са-са, Ызыңдайды маса. Жылан ысылдайды С с с с Сөзжұмбақ шешу: Ас/хана: Ас/тық: Т/ас,Б/ас,Ж/ас: Сүт,сағат ,сабын,сиыр. Ережені еске түсіру. Әліпбиді көрсету. – Дыбыс деген не? . -Әріп деген не? -Дұрыс айтасыңдар, балалар. 1-тапсырма: Сандық ,асық күнбағыс. сөздерге дыбыстық талдау жасау. Дыбысқа сәйкес текшені көрсету. С дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінін түсіндіру. 2- тапсырма: суреттерге қарап С әрпінен басталган суреттерді тауып аламыз тақтага ілеміз. Сағат, мысық, автобус,сандық, сырға , сызғыш,сөмке қар , алма , балмұздақ. 3-тапсырма : Дәптермен жұмыс . С дыбысының баспа түрін жазу. Ауада жазып көрсетемін. Тақтада әріпті жазамын С с . Сергіту сәтті: Ал, балалар тұрайық Алақанды ұрайық Оң қарай бұрылып Солға қарай бұрылып Бір отырып , бір тұрып. Бой сергітіп алайық. 4- тапсырма С әрпіне арналған тақпақтар Су астында балықтар. Сазан, шортан, бекіре. Неше түрлі балық бар. Шошытасың секірме. Сәлеметсізбе. Жұмбак шешімін таба алмай ойланады. Музыка косылады, Әліпбидегі әріптерді оқитын болсақ, ол- дыбыс деп аталады. Дыбысты естиміз, аузымызбен айтамыз. Әр естіген дыбыстың жазылу таңбасы – әріп деп аталады. Біз әріпті көреміз, оқимыз және жазамыз. С дыбысының баспа түрін жазу. Ауада жазады Қайталайды Қайталайды Музыка косылады Секірме, Су, Сазан. Рефлексиввтік-түзеу Бүгін біз қандай әріппен таныстық?-С дыбысы қандай дыбыс?- С дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі? Ал,енді келген қонақтармен қоштасу шеңберін жасап жасайық: Бағалау шеңберін жасап тұрады. С дыбысымен Дауыссыз , көк текшемен белгілейміз. Әріптермен дыбыстар елінің сиқыршысымен коштасу Сау болыңыз Досвидание Good Bau Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: С дыбысы дауыссыз дыбыс екенін. Нені игерді: Қоршаған ортаның алуын түрлілігін, әдемілікті сақтай білуді Нені біледі: С әрпін танып, көрсете білуді | |
Просмотров: 352 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|