Главная » Файлы » Журнал "Творческая педагогика" » ВОСПИТАНИЕ ШКОЛЬНИКОВ |
2014-04-07, 6:15 PM | |
Саныптан тыс жұмыс әзірлемесі Тақырыбы: « Әдептілік сабағы» Шахманова С.А. Қазақ тiлі мұғалімі. №5 орта мектеп Атбасар қаласы Әдептілік сабағы Сабақтың барысы: Жақсы деген немене, жаман деген немене? МАҚСАТЫ :оқушылардың жақсы мен жаманды айыра білуге,оқығандарын, көрген-білгендерін дұрыс ұғынып , жақсысын үйреніп,жаманынан жирене білуге тәрбиелеу. КӨРНЕКІЛІГІ: интерактивті тақта, әр түрлі тақырыптарға салынған суреттер. БАРЫСЫ:Оқушылардыңдаярлығынтексеріп,сабақтың тақырыбын интерактивті тақтаның көмегіменэкранға түсіріп оқыттым.Бұдансоңоқушылароқулықтағыөздеріжаттағанақын В. Маяковскийдің өлеңдерінжатқаайтып шықты. 1-оқушы: Атасына келді де, Сұрады сәб謬-немере: - Жақсы деген немене? -Жаман деген немене? 2- оқушы Жаққандай қара күйені Баттаса кір бетіңе, Бұны әркім біледі , Зияны сәби етіне. 3- оқушы Сабын мен жуатын Ұнтақ оған ұнаса, Сүйкімді бала онда тым Әдеті жақсы , тамаша. 4- оқушы Кітап және дәптерді Жырта берсең, бәрін тек, Онда сені айтады: Бұл нашарлау бала,-деп. 5- оқушы Қуанса, түсіп батпаққа, Кигеніне кір көйлек, Ол туралы айтпақ та: -Жаман, салақ ұл ғой,- деп. Мұғалім: -Міне, балалар,мына суреттегі балаларға қарап , өздерің жаттаған өленді оқып , жақсы мен жаманды көріп отырсындар. Бұл өздерің сияқты оқушылардың үйдегі, мектептегі жеке тазалығы мен кітап – құралын күтуі жөнінде. Жаман іс пен жақсы іс тек бұл жағдайлармен шектелмейді. Ал, балалар , біз енді өз айналамызда, мектебімізде , қаламызда , елімізде не болып жатқанына да көңіл бөлейік. Ондағы жақсы істерді үйренейік. Бұл жөнінде Абай атамыз не айтып кетті біздерге? 6- оқушы Әсемпаз болма әр неге Өнерпаз болсақ арқалан . Сен де бір кірпіш дүниеге Кетігін тап та бар қалан. Мұғалім: -Міне , балалар, жақсылық деген осы. Техникалақ құралмен ұқыпты бала мен ұқыпсыз баланың суреттерін көрсеттім. -Мына оқушыны қандай бала деуге болады?-деп сұрадым. -Әдепті бала, көргенді бала дейміз. -Бұл оқушыны қайырымды бала дейміз. «Жаман жолдас» тақырыбына салынған суретті көрсетіп: -Суреттегі ағаштың басына шығып отырған кісіні кім деп айтамыз?-деп сұрадым. - Бұл кісі жолдасын тар жерде жау қолына қалдырған жаман жолдас.Қайырымсыз, тек өз басын ғана ойлайтын кісі. -«Қайрақбай тақырыбына салынған екі көріністі бейнелейтін суретті көрсетіп,(бұл жөнінде оқушылар білмейді) тек суреттегі оқиғаны байқаттым.» -Бала ата – анасына көмектесіп, колхоз қозысын жайып жүр.Бір кезде ол сынып жатқан рельсті көрді. Оқушы енді не істеуі мүмкін? Қалай ойлайсындар? Содан соң оқушы жөніндегі суретті көрсеттім. -Ол поездың алдынан жүгіріп , рельстің сынық екенін хабарлады. -Көйлегін таяққа байлап көтеріп , жүгірді. -Дұрыс.Сөйтіп ,бұл оқушы көпадамды өлімнен аман сақтап қалды. -Бұл баланы қандай бала дейміз? -Бұл жақсы бала. -Бұл- қайырымды была. - Жарайды , бұл айтқандарының бәрі де дұрыс.Бұл бала халықтың қамқоршысы, сезімтал патриот бала. Өзі құлап ,ауыр жарақаталды.Бірақ көп адамды ажалдан құтқарды. Оқушылардың өз ойларын тыңдай отырып, барлық әңгіменің идеясын қорытындыладым. | |
Просмотров: 1093 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|