7:44 PM Тақырыбы: Киім (одежда) для детского сада |
Білім беру саласы:Қатынас Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қазақ тілі. Тақырыбы: Киім Мақсаты:сөздік қорларына жаңа сөздер енгізу;қазақ тіліне тән дыбыстарды ажырата алу дағдысын қалыптастыру.Есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Қолданылатын көрнекі құралдар:қуыршақ, сандық,қуыршақ киімдері,үлестірмелі суреттер. Қажетті құрал-жабдықтар: дәптер Сөздік жұмысы: құлақшын,тон,қолғап,етік Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық- қозғаушылық Сәнденіп даламыз,сәлетті қаламыз, Сәулеңмен құлпырды, Сәлем,Күн –анамыз! Сәлеметсіңдер ме,балалар! Тыңдайды, Сәлемдеседі. Ұйымдастырушылық- ізденістік «Ғажайып сандық» дидактикалық ойыны.Шарты:сандықтан киімдерді біртіндеп шыгару. Сандықтағы киімдерді атау арқылы өткенді еске түсіру және жаңа сөздерді үйрету. -Бұл қолғап.Қол-ғап.Қолғап әдемі.Қолғап –киім. -Бұл –тон.Тоооон.Тон –киім. -Мынау –құлақшын.Құ-құ-құлақшын.Құлақшын не? Алақай ,алақай! Қуанып қалайық. Сиқырлы сандықты Қызыққа қанайық! Сандықты сиқырлап,екінші түбінен етік алады. -Мынау –етік.Етік. Етік қандай? «Кім тез байқайды?» дидактикалық ойыны. Шарты:орны ауысқан киімдерді атайды. Сергіту сәті. Музыка әуенімен шаңғы,шана,коньки туралы тақпақ оқиды,қимылмен көрсету. «Қайтала,көрсет» дидактикалық ойыны. Аталған дыбыс кездесетін киімдерді ата,көрсет»ойыны. Дәптермен жұмыс. Балалар сандықтан киімдерін алады.білетіндерін атайды.білмейтіндерін сұрайды. -мынау не? Затты қолдарына алып,атын атайды. Жаттығуларды қайталайды. Құлақшын –киім. Сиқырлы сөзді қайталайды. Сөзді айтып үйренеді. Етіктің түсін атайды. Ойынға қатысып,орны ауысқан киімдерді атайды. Педагогтен кейін тақпақты қимылмен қайталайды. Суреттер көрсетеді. Дәптерге тапсырма орындайды. Рефлексиялық-түзетушілік Сұрақтар: 1.Қандай киім білесің? 2.Сенің тоның қандай? 3.Сенің етігің қандай? Киімдерді атайды. Өз киімдерінің түсін атайды. Күтілетін нәтиже: Біледі:құлақшын,тон,қолғап,етік сөздерін Игереді: қазақ тіліне тән дыбыстарды ажырату дағдысын. Меңгереді:сөздерді түсініп,есте сақтау керек екендігін. |
|
Форма входа |
---|
Категории раздела | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|