Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Школа, как она есть

Жоғары деңгейде оқитын оқушылармен жүргізілетін мотивациялық жұмыстың жүйесі
Жоғары деңгейде оқитын оқушылармен жүргізілетін
мотивациялық жұмыстың жүйесі.

Жалпы білім беретін мектепте шетел тілін практикалық тұрғыда меңгеруге үйреткенде оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, алған білімін , икемділік дағдыларын жаңа жағдайларға тап болған кезде , шығармашылықпен қолдана білуге машықтандыру көзделеді. Оқушылардың білімін арттыру олардың жалпы дүниетанымын кеңейту мақсатында жүзеге асырылады. Осы мақсатпен анықтама әдебиеттерді пайдалану, мәтін мазмұнын өз бетімен түсінуге бейімдеу және оның кейбір жерлерін түсінгендерін қысқаша айтып беру, шағын хабарлар дайындау және өз пікірін айтып, баға беру сияқты әрекеттерге дағдыландырудың маңызы зор.
Шетел тілі пәні оқушылардың жан- жақты дамып жетілуіне, дүниеге көзқарасының, сана- сезімінің, рухани және эстетикалық көзқарасының қалыптасуына, өз бетінше білімін көтеруге дағдыға айналдыруына игі әсер етеді. Шетел тілін оқып уйрену барысында оқушылар өз сөзін жоспарлай білуге икемделеді, сөз әріптерін дұрыс пайдалануға дағдыланады.
Шетел тілін мектепте оқытудың шарттарын ескере отырып, оқушылардың мектепті бітіргеннен кейін де шетел тілін оқып, түсіне білу қаблетін қалыптастыруға мән берілуі тиіс. Осыған орай шетел тілін мектепте оқытудың практикалық мақсатын жүзеге асырудың алғышарты – оқыту әдіс- тәсіліне, коммуникативтік бағдар беруге назар аударылады.
Мектеп жасындағы балалардың басты іс-әрекеттерінің бірі – ойын. Мектепте оның орнына басты іс- әрекет түрі болып оқу әрекеті кіреді. Бірақ мектепте ойынды сабақтан мүлде бөліп қарауға болмайды. Жалпы орта білім беретін мектептердегі шетел тілдерін оқыту тұжырымдамасында төменгі және ортаңғы сатыда, тіпті жоғарғы сатыда да сабақта ойындар мен ойын элементтерін кеңінен қолдануға тиімді болатыны көрсетілген. Шетел тілінде сөйлесуді, қарым- қатынас жасауды, коммуникацияға үйретуді ниет еткен әрбір мұғалім өз сабақтарында жаттығулардың бір түрі ретінде ойындарды қолданатыны сөзсіз.
Ойындар жаңа тақырыпты өткенде, сөздерді, грамматикалық материалдарды, тұрақты сөз тіркестерді пысықтауға арналған жаттығулардың бір түрі ретінде пайдаланылады.
Сонымен қатар оқу процесінде әр оқушы өзінің жеке ерекшеліктеріне қарай, сабақтың әртүрлі бағыттарында өз мүмкіндіктерін толықтай көрсететіндей етіп, бірнеше жұмыс түрлерін ұйымдастыру тиімді. Оқушыладың сезім ағзаларының белсеңді болып келуіне байланысты, берілген тапсырма түрлері осы жастағы балалар психикасының ерекшелігі: тез түсініп, сонымен қатар тез ұмытандықтарын ескере отырып, олардың назарын сақтайтындай, әрекет түрлерін қысқа да, алуан түрлі. Қосымша қызықты, логикалық тапсырмалар беру арқылы жаттықтырамыз, әрбір бала сабақта шаршап, зейінін шаршатпауы, олар үнемі қозғалыста болып, сабақта белсенді қатысу үшін әртүрлі жұмыстар ұйымдастырылады.
Жұмыс дәптері мен оқулықта берілген тапсырмаларды оқушылардың шығармашылық қаблеттерін дамытуға бағытталған, бұл жаттығуларды оқушылар үлкен қызығушылықпен орындау дағдыларын қалыптастыру.
Ол оқушылардың рухани жан- дүниесін байытады, ой- өрістерін кеңейтеді, көркемдік талғамын тәрбиелейді, халықаралық достыққа, мәдениетке тәрбиелейді.
«Мектептегі әрбір күн, әрбір сабақ мұғалім тарапынан оқушыға сыйлық болуы керек. Әрбір оқушының мұғалімімен тілдесуі бала бойына қуаныш пен өмірге құлшыныс беруі тиіс»- деп Ш.А. Амонашвили айтқандай әрбір сабақты қызықты да мәнерлі өткізу керек.
Категория: Школа, как она есть | Добавил: Saulesha2469 (2014-11-27) | Автор: Нурсауле
Просмотров: 707 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-11-20, 1:45 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [684]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [24]
История Семиречья
Великая Отечественная [180]
Личности [128]
Великие педагоги [42]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [175]
Конкурс юных сказочников [43]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [82]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [464]
Из дальних странствий возвратясь [11]
Наш календарь [46]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [54]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [24]
Творческая мастерская [650]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [207]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [81]
В помощь учителю [23298]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [130]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [193]
Диспут-клуб [17]
Новости факультета журналистики КазНу им. аль-Фараби [0]
Комсомольско-пионерские воспоминания [7]
Это было недано, это было давно [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru