Главная » Статьи » Школа, как она есть |
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты: - баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту; - пәнге терең қызығушылығын арттыру; - оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру; - оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту; - жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту; - білімнің бағасын арттыру; Ғылыми білімді практикамен теориялық негізде жүзеге асыру. Міндеттері: • Баланыңжекетұлғалықерекшеліктеріндамыту, оны қоғамдаөмірсүругепсихологиялықтұрғыдандайындау. • Балалардыңкәсібижәне жекедаралыққабілетінанықтайалуынапсихологиялық–педагогикалықкөмеккөрсету. Дарындыбалалардыанықтау мен олармен жұмысұйымдастыру І. Дайындықжұмыстары (кімдержұмысістейді) 1. Мектепәкімшілігі не бірлестікмүшелерідарындыбалаларменжұмысжасауғақабілетті, шебермұғалімдердіанықтау. 2. Мұғалімдердіқажеттіқұжаттарменқамтамасызету, дайындықтанөткізу, пікіралмасушараларынбелгілеу. 3. Қабілеттіоқушыларменжұмысжүргізетінмұғалімдертобынажетекшінібекіту не тағайындау. 4. Оқушылардарындылығынанықтаушараларынұйымдастыру (жарыс, байқау, емтихан, олимпиада, т.с.с) 5. Дарындыоқушыларменжұмысбұрышынжабдықтау (кабинетін) ІІ. Оқушыларарасынанқабілеттіоқушыныанықтау (кімменжұмысістейді?) 1. Бастауышсыныпмұғалімдеріменкеңесеотырыпқабілетті (өтеерекше) оқушылартізіміналу. 2. Пәнмұғалімдерімен (сыныпжетекшілерімен) қабілетті не айрықшаөнері, бейімі бар оқушылардыіріктеу. 3. Жылсайынмектепішілікжарыстарда, олимпиадаларда, т.с.сбайқаулардажеңімпазоқушылардытоптастыру (бағытынақарай) 4. Білімдеңгейініңстандарттықөлшемненерекшелігін (игеруқабілетін) анықтау. Дарындылықанықтамасы: • Іс-әрекеттің сәттіорындалуын қамтамасызететін қабілеттікістің өзарасәйкестік сапалығын айтады. • Іс-әрекеттің жағдайдағыерекшелігі, кеңіненқамтылғанадаммүмкіндігі. • Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімгежалпытанымдықмүмкіндіктержәнеқабілеті. • Баланыңтабиғатыарқылыдамығанқабілеттуралы. • Таланттылықжәнеадамгершілігініңжоғарыжетістіктергежеткізетініс-шаралар. Дарындыбаланыңсипаттамасы: • Интелектуалдысферасы. • Білімділікөрісі. • Ойлауқабілетіерекшесітұрақты, қызығуы мол, кейдебіріспенайналыссатоқтайаламайды, өзойынертежеткізеді. Дарындылық үш параметрмен анықталады: v Танымдық жеке дамуы. v Психологиялықжекежамуы. v Физикалықдамуы. Дарынды оқушыларды таңдау барлығы назар аударатын ерекшеліктер: • Дарынды бала өзгеше және шапшаң ойлайды. • Дарындыоқушылардыңішкісезіміжағынанөзгешелігі:өтесезімтал, ықыласқойғаннәрсесін, тақырыбынәржерденегізгімәселеетіп ұсынады. • Дарындыоқушылардыңфизикалықтұлғаданерекшелігі: дамудағышапшаңдылық, ақындаршасөйлеуі, жиі-жиіойғаберілуі, қиял-күйініңбасымтүсуі. • Әлеуметтіктұрғыданерекшелігі: адамгершіліксезімдерініңертедамып, жоғарғыморальдыққасиеттергеиеболуы. Дарындылықты анықтағанда төмендегі факторларды ескеру керек: • Жасерекшелігі • Тұлғалықерекшелігі. • Экспериментатордыңтұлғалықерекшелігі. Дарынды балаларға арналған бағдарлама талаптары: • Ø Дарындыоқушыныңкоммуникативтікәрекеттерініңнегізгітүрлерінқалыптастыру; • Ø Өзмүмкіндіктерінсезініп, өзгеадамдарданжекеерекшеліктерінтүсінебілуқабілеттерініңдамуынаәсерету; • Ø Зерттеужұмыстарынжүргізутәсілдерінқалыптастыру; • Ø Шығармашылықойлауқабілеттерінарттыру; • Ø Тілдікбілімжүйесінсөйлеуәрекеттеріндеқолданут.б. Дарындылықтың бірден бір белгісі • Дарындыбаланыңкүнделіктіөміріндеболыпжатқантүрлііс-әрекеттіңерекшелігінпедагогикалықбақылауәдісінқолдану арқылыанықталады. • Дарындылық тағылымы-даналықтың, ғұламалықтың, құдіреттіліктің, адамгершіліктің кәусар тамшысы, ағынды тасқыны, дария көлі, мұхиты. Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға. “Дарынды балалар” бағдарламасының жұмыс бағыттары: І. Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест тапсырмаларын және түрлі бақылау жұмыстарының мәтіндерін дайындау. ІІ. Диагностика жүргізу. ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу. ҮІ. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту. Ү. Дарындыбалалардыңшығармашылықдамуыныңнегізгікөзі-ынталандаруіс-шараларынөткізу. ҮІ. “Дарындыбалалар” мәселесі бойыншамұғалімдерменғылыми-әдістемелікіс-шараларұйымдастыру. Дарындылық ұстанымы • Сен « білугеміндеттісің» дегенніңорнына, « Сеніңқолыңнанкеледі!» ұстанымы; • Белгіліжағдайдан, белгісіздікке бетбұрысжасауқағидасы; • Іс -әрекеттіңнәтижесінеемес, солнәтижегежетубарысындағықуаныш! • Баланыңқиялынұштайотырып, сұраққоябілугеүйрету! • «Қателеспейтінадамболмайды» қағидасынаүйрету! • Болашаққабейімдеу; • Дамытаоқыту; • Жеке ғанаемес, әлеуметтікойлауқабілетіндамыту! | |
Просмотров: 990 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|