Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Школа, как она есть

дарыныды балалармен жұмыс жүргізу және оны анықтау
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ

 Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты:

- баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту;
- пәнге терең қызығушылығын арттыру;
- оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;
- оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту;
- жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту;
- білімнің бағасын арттыру;
Ғылыми білімді практикамен теориялық негізде жүзеге асыру.

 Міндеттері:
• Баланыңжекетұлғалықерекшеліктеріндамыту, оны қоғамдаөмірсүругепсихологиялықтұрғыдандайындау.
• Балалардыңкәсібижәне жекедаралыққабілетінанықтайалуынапсихологиялық–педагогикалықкөмеккөрсету.

 Дарындыбалалардыанықтау мен олармен жұмысұйымдастыру
І. Дайындықжұмыстары (кімдержұмысістейді)
1. Мектепәкімшілігі не бірлестікмүшелерідарындыбалаларменжұмысжасауғақабілетті, шебермұғалімдердіанықтау.
2. Мұғалімдердіқажеттіқұжаттарменқамтамасызету, дайындықтанөткізу, пікіралмасушараларынбелгілеу.
3. Қабілеттіоқушыларменжұмысжүргізетінмұғалімдертобынажетекшінібекіту не тағайындау.
4. Оқушылардарындылығынанықтаушараларынұйымдастыру (жарыс, байқау, емтихан, олимпиада, т.с.с)
5. Дарындыоқушыларменжұмысбұрышынжабдықтау (кабинетін)
ІІ. Оқушыларарасынанқабілеттіоқушыныанықтау (кімменжұмысістейді?)
1. Бастауышсыныпмұғалімдеріменкеңесеотырыпқабілетті (өтеерекше) оқушылартізіміналу.
2. Пәнмұғалімдерімен (сыныпжетекшілерімен) қабілетті не айрықшаөнері, бейімі бар оқушылардыіріктеу.
3. Жылсайынмектепішілікжарыстарда, олимпиадаларда, т.с.сбайқаулардажеңімпазоқушылардытоптастыру (бағытынақарай)
4. Білімдеңгейініңстандарттықөлшемненерекшелігін (игеруқабілетін) анықтау.

 Дарындылықанықтамасы:
• Іс-әрекеттің сәттіорындалуын қамтамасызететін қабілеттікістің өзарасәйкестік сапалығын айтады.
• Іс-әрекеттің жағдайдағыерекшелігі, кеңіненқамтылғанадаммүмкіндігі.
• Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімгежалпытанымдықмүмкіндіктержәнеқабілеті.
• Баланыңтабиғатыарқылыдамығанқабілеттуралы.
• Таланттылықжәнеадамгершілігініңжоғарыжетістіктергежеткізетініс-шаралар.

 Дарындыбаланыңсипаттамасы:
• Интелектуалдысферасы.
• Білімділікөрісі.
• Ойлауқабілетіерекшесітұрақты, қызығуы мол, кейдебіріспенайналыссатоқтайаламайды, өзойынертежеткізеді.

 Дарындылық үш параметрмен анықталады:
v Танымдық жеке дамуы.
v Психологиялықжекежамуы.
v Физикалықдамуы.

 Дарынды оқушыларды таңдау барлығы назар аударатын ерекшеліктер:
• Дарынды бала өзгеше және шапшаң ойлайды.
• Дарындыоқушылардыңішкісезіміжағынанөзгешелігі:өтесезімтал, ықыласқойғаннәрсесін, тақырыбынәржерденегізгімәселеетіп ұсынады.
• Дарындыоқушылардыңфизикалықтұлғаданерекшелігі: дамудағышапшаңдылық, ақындаршасөйлеуі, жиі-жиіойғаберілуі, қиял-күйініңбасымтүсуі.
• Әлеуметтіктұрғыданерекшелігі: адамгершіліксезімдерініңертедамып, жоғарғыморальдыққасиеттергеиеболуы.

 Дарындылықты анықтағанда төмендегі факторларды ескеру керек:
• Жасерекшелігі
• Тұлғалықерекшелігі.
• Экспериментатордыңтұлғалықерекшелігі.
 Дарынды балаларға арналған бағдарлама талаптары:
• Ø Дарындыоқушыныңкоммуникативтікәрекеттерініңнегізгітүрлерінқалыптастыру;
• Ø Өзмүмкіндіктерінсезініп, өзгеадамдарданжекеерекшеліктерінтүсінебілуқабілеттерініңдамуынаәсерету;
• Ø Зерттеужұмыстарынжүргізутәсілдерінқалыптастыру;
• Ø Шығармашылықойлауқабілеттерінарттыру;
• Ø Тілдікбілімжүйесінсөйлеуәрекеттеріндеқолданут.б.


 Дарындылықтың бірден бір белгісі
• Дарындыбаланыңкүнделіктіөміріндеболыпжатқантүрлііс-әрекеттіңерекшелігінпедагогикалықбақылауәдісінқолдану арқылыанықталады.
• Дарындылық тағылымы-даналықтың, ғұламалықтың, құдіреттіліктің, адамгершіліктің кәусар тамшысы, ағынды тасқыны, дария көлі, мұхиты.

 Болжап отырған нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға.


“Дарынды балалар” бағдарламасының жұмыс бағыттары:
І. Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест тапсырмаларын және түрлі бақылау жұмыстарының мәтіндерін дайындау.
ІІ. Диагностика жүргізу.
ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу.
ҮІ. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Ү. Дарындыбалалардыңшығармашылықдамуыныңнегізгікөзі-ынталандаруіс-шараларынөткізу.
ҮІ. “Дарындыбалалар” мәселесі бойыншамұғалімдерменғылыми-әдістемелікіс-шараларұйымдастыру.

Дарындылық ұстанымы
• Сен « білугеміндеттісің» дегенніңорнына, « Сеніңқолыңнанкеледі!» ұстанымы;
• Белгіліжағдайдан, белгісіздікке бетбұрысжасауқағидасы;
• Іс -әрекеттіңнәтижесінеемес, солнәтижегежетубарысындағықуаныш!
• Баланыңқиялынұштайотырып, сұраққоябілугеүйрету!
• «Қателеспейтінадамболмайды» қағидасынаүйрету!
• Болашаққабейімдеу;
• Дамытаоқыту;
• Жеке ғанаемес, әлеуметтікойлауқабілетіндамыту!
Категория: Школа, как она есть | Добавил: abilovasa (2015-11-04) | Автор: Светлана Абилова E
Просмотров: 990 | Теги: бала, дарынды, жоспар | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2025-02-02, 10:50 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [684]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [24]
История Семиречья
Великая Отечественная [180]
Личности [128]
Великие педагоги [42]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [175]
Конкурс юных сказочников [43]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [82]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [464]
Из дальних странствий возвратясь [11]
Наш календарь [46]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [54]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [24]
Творческая мастерская [650]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [207]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [81]
В помощь учителю [23298]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [130]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [193]
Диспут-клуб [17]
Новости факультета журналистики КазНу им. аль-Фараби [0]
Комсомольско-пионерские воспоминания [7]
Это было недано, это было давно [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru