Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ Сабақтың мақсаттары: 1. Білімдік: «Мәдени мұра» модулі бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау. 2. Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын кеңейту, сөздік қорларын байыту, ойын жүйелі түрде айтуға, сауатты оқуға, жазуға дағдыландыру. 3. Тәрбиелік: Қазақстанның тәлім-тәрбиенің ерекшеліктерімен таныстырып, туыстық қатынастарды білуге, үлкендерді құрметтеуге,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: саяхат сабағы (бекіту сабағы) Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, тест жұмысы, тіл дамыту, т.б. Сабақтың көрнекігілі: интерактивті тақта, тақырыпты суреттер т.б. Сабақтың өту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу 2.Оқушылар назарын сабаққа аудару. Сабақ интерактивті тақта арқылы жүргізіледі. Мұғалімнің кіріспе сөзі: 1-тапсырма - Берілген сөйлемдерден ауыспалы осы шақ формасындағы сөйлемдерді теріп жазыңдар. Таң қылаңда Найман-Ана жиынып-терініп үйден шықты. Табалдырықтан аттай бере, босағаға сүйеніп, ұйықтап жатқан ауылды мұңлы көзбен тағы да бір шолып алды. Аяғында етік, шалбарланып алған. Көйлек сыртынан қысқа жеңді қамзол, оның сыртынан желбегей шекпен жамылған. Басын ақ жаулықпен орап, желке тұсын түйіп қойыпты. - 2- тапсырма. Оқушылар,бүгінгі «Етістік» тақырыбын қайталау сабағымыз бірнеше тапсырмалардан тұрады І деңгей: «Біліміңді байқап көр». 1.Етістіктің құрамына,тұлғасына,мағынасына қарай қандай түрлері бар? Мысал келтір. 2.Есімше дегеніміз не,қалай жасалады? Мысал келтір. 3.Көсемше дегеніміз не,қандай түрлері бар,қалай жасалады? 4.Етіс дегеніміз не,қандай түрлері бар,қалай жасалады? 5.Етістіктің шақтары туралы не білесің? Мысал келтір. 6.Етістіктің райлары.Мысал келтір. 7.Етістік сөйлемде қандай қызмет атқарады? Мысал келтір. ІІ деңгей: «Сен қалай ойлайсың?» Оқушылар берілген мақал-мәтелдерден,сөйлемдерден,нақыл сөздерден етістіктерді тауып,мағынасын анықтауы керек. Тілін білмеген түбін білмейді.(Ғабит Мүсірепов). Морфологиялық кешенді талдау. Білмейді : етістік ; сұрағы : қайтеді ; дара ; болымсыз ; сабақты ; ауыспалы келер шақ ; ашық рай ; сөйлемдегі синтаксистік қызметі – баяндауыш. 1.Желоқсан құрбандарының есімі мәңгі жадымызда сақталады. 2.Әй жолаушы,болсаң осы бұлақтай бол! (Ыбырай Алтынсарин. «Таза бұлақ.».) 3.Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас.(Мақал) 4.Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін.(Абай). 5.Еңбекті сүйгенді елі сүйеді.(Мақал). 6.Самғау әрбір жастың мұраты. 7.Жеңіл еңбекпен бақытты бола алмайсың. 8.Денсаулықты сақтау әркімнің өзінің қолында. ІІІ деңгей 2 бөлімнен тұрады. 1-бөлім.Шығармашылық жұмыс «Мені әңгімеле».Дарынды оқушылар суретке тақырып қойып,етістіктерді қатыстырып,5 минут уақыт ішінде қысқаша әңгіме құрайды. Сергіту сәті. Музыкалық жаттығу жасау. ВЕНН ДИАГРАМАСЫ Нақ осы шақ Ауыспалы осы шақ Шығармашылық жұмыс Етістікті өткен шақ формасында қолдана отырып, берілген суретке қарап мәтін құрастыру. ІV. Жаңа білімді бекіту. Тест тапсырмалары арқылы сабақты бекітемін. 2. Осы шақты белгіле А) Ит қоянды қуып келеді С) Мен Абайды қызығып оқыдымЕ) Ол – Барлас ақынның шәкірті В) Әкем іссапарға келмекші Д) Көрмегенді көрсетерсің 2. Дағдылы іс-әрекетті білдіретін осы шақ түрі А) Осы шақ С) Келер шақ Е) Ауыспалы осы шақ В) Өткен шақ Д)нақ осы шақ 3. Отыр, тұр, жатыр, жүрқандай етістіктер? А) Болымды етістік С) Тұйық етістік Е) Салт етістік В) Қалып етістік Д) Болымсыз етістік 4. Айғайлайдытұлғасына қарай қандай етістік? А) Туынды етістік С) Сабақты етістік Е) Салт етістік В) Қалып етістік Д) Негізгі етістік 5. Ауыспалы осы шақ неше мағынада жұмсалады? А) 2 В) 3 С) 4 Д) 1 Е) 5 Сабақты қорытындылау. «Нені білдім? Нені білгім келеді?» Бағанын толтырады V. Үйге тапсырма беру ережелер жаттау. Бағалау парағы арқылы оқушылар бағалайды. | |
Просмотров: 2513 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|