Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы «С.Оразалин атындағы орта мектебі»мм САҒЫНТАЕВА ГҮЛСЕЗІМ АЙТҚАЛИҚЫЗЫ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сабақтың тақырыбы:Қарсылықты салалас құрмалас Мақсаты : А)қарсылықты салалас құрмалас туралы білімдерін кеңейту; Б)синтаксистік талдау дағдыларын қалыптастыру, өз ойларын ауызша, жазбаша жеткізе білуге, сауатты жазуға, сыни тұрғыда ойлауға дағдыландыру; В) оқушыларды тарихымызды құрметтеуге, елін сүюге, қайырымдылыққа тәрбиелеу; Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық тренинг «Жылы лебіз» Топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеру 108-жаттығу. «Шындық пен жалған» ұйғарымы 1. 3 ұйғарым жазыңыз, оның біреуі “жалған” болып табылады. 2. Өз ұйғарымдарыңызды басқа топқа беріңіздер. 3. Екінші топ ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды Қарсылықты салаласқа байланысты жаттығу жұмыстарын орындау: - Биылғы жыл қандай тарихи оқиғалармен ерекшеленеді? (Оқушылардың жауаптарын тыңдап, толықтыру) 1. І топқа: Мәтіндегі қарсылықты салаластарды тауып, синтаксистік талдау жасаңыздар. Уақыт зымырап өтіп жатыр. Уақыт өткен сайын заман өзгеруде, бірақ өткен өмір тарихы мәңгі есте сақталады. Неше алуан соғыс дүниені дүр сілкіндірді, солардың ішінде екінші дүниежүзілік соғыс адамзатқа қисапсыз қасірет әкелуімен есте қалды. 1418 күнге созылған соғыс жеңіспен аяқталды, алайда ол Жеңіс оңайлықпен келген жоқ. Ұлы Жеңіс бабаларымыздың биік патриотизм сезімімен, рух мықтылығымен келді. ІІ топқа: Мәтіндегі жай сөйлемдерден ыңғайына қарай қарсылықты салалас құрмаластар жасаңыздар. Германия 1939 жылы Кеңес Одағына шабуыл жасамау туралы келісім шартқа қол қойды. 1941 жылы 22 маусымда соғыс жарияламастан КСРО аумағына басып кірді. Ұлы Отан соғысы осылай басталды. 1940 жылдың өзінде-ақ Гитлер командованиесі Кеғес Одағына басып кірудің «Барбаросса жоспарын» жасаған болатын. Бұл жоспардың басты мақсаты қысқа мерзім ішінде, «қауырт соғыс» идеясы бойынша соғыс 1941 жылдың күзінде аяқталуы тиіс еді. Бұл соғыс гитлершіл Германияның ірі жеңілісімен аяқталды. ІІІ топқа: Мәтіндегі салалас құрмаластарды тауып, тыныс белгісін қойыңыздар. Қазақстандықтардың жауынгерлік даңқы, әсіресе, Москва түбіндегі шайқаста шықты. 28 панфиловшы Дубасеково разъезінде жаудың 18 танкісін жойып жіберді. Ротаның саяси жетекшісі В.Г.Клочков: «Россия кең-байтақ бірақ шегінерге жер жоқ, артымызда Москва ұранын көтерді. Оның бұл сөзі бүкіл майданға тарады да кейіннен 28 панфиловшы ерлігі аңызға айналды. Олар қасық қаны қалғанша шайқасты. Бәрі дерлік қаза тапты жауды өткізбеді. 2. Оқулықпен жұмыс. 109-жаттығу. Қажымұқан туралы мәтінді оқыту. - Осылай өнер көрсетіп, Қажымұқан көп қаржы жинапты. Ол қаржыны әрі қарай қалай жаратты? 3. Ұялы телефондары арқылы ғаламтордан Қажымұқан ол қаржыны қалай пайдаға асырғанын табады. 4. Бейнетаспа тамашалау «Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында» 5. Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтелдердің жалғасын тауып, қандай құрмалас екенін айыру. Ер жігіт ел үшін туады... (Ел үшін өледі) Кебін киген келеді... (Кебенек киген келмейді) Ердің атағы туырлықтай... (Өзі бұлдырықтай) Үйде шешен,- дауға жоқ, ... (Үйде батыр,- жауға жоқ) 6. «Дети войны» тақырыбындағы бейнетаспаны көріп отырып, «Мен соғысты айыптаймын» тақырыбына мәтін құрастыру. «Жойылсын соғыс» әнін хормен айтқызу Үйге тапсырма беру. Ұлы Отан соғысы тақырыбына жазылған көркем әдебиеттерден қарсылықты салалас құрмаластың жалғаулықты және жалғаулықсыз түрлеріне мысалдар жазу. Ұлы Отан соғысына арналған көркем әдебиеттер : Әди Шәріпов «Партизан қызы» повесі. Ғабит Мүсірепов «Қазақ солдаты» романы Тахауи Ахтанов «Шырағың сөнбесін» Әзілхан Нұршайықов «Ақиқат пен аңыз» Қасым Қайсенов «Жау тылында» Бағалау Әр оқушы қолындағы жұлдызшаларды сабаққа жақсы қатысқан бір оқушыға сыйлайды. «Қуыршақ терапиясы» Дөңгелене тұрып, берілген сөздерді қатыстырып, қасындағы көршісіне жылы лебіз айтады. | |
Просмотров: 860 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|