Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «Оқушылар Сарайы»ММ «Жас өнерпаз» драма үйірмесінің жетекшісі Аминова Айгерим Юсупқызы Пәні Драма үйірмесі Тобы: І кіші топ 20.09.2016 Тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым-Қожа» Мақсаты «Менің атым- Қожа» повесінің мазмұнын меңгерту, сын тұрғысынан ойлап, талқылау. Б.Соқпақбаевтың бұл шығармасының қазақ әдебиеті тарихында алатын орнын ұғындыру. Міндеті - Б.Соқпақбаевтың өмірі және шығармашылығымен таныстыру. - Тәрбиелік мәнін ашу; - Ізденіспен, шығармашылықпен жұмыс жасауға мүмкіндік туғызу. Күтілетін нәтиже - Б.Соқпақбаевтың өмірі және шығармашылығымен танысады - «Менің атым- Қожа» повесінің мазмұнын меңгереді - Сын тұрғысынан ой қорытады. - Повестің қазақ әдебиеті тарихында алатын орны туралы ой түйеді - Тәрбиелік мәнін ашады - Ізденіспен, шығармашылықпен жұмыс жасайды Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті, әдіс -тәсілдер Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Ұйымдастыру /3 мин/ Үй тапсырмасын сұрау көңіл күй тренингі «Менің атым-Қожа» фильміндегі ән Оқушылар әннің бір шумағын бірге шырқайды Мр3 Повестен үзіндіні оқу Б.Соқпақбаев туралы мәлімет Б.Соқпақбаев өмірі туралы мәліметті оқиды Қызығушылықты ояту АКТ: «Менің атым -Қожа» фильмінен үзінді көрсетіп, бұл фильм туралы не білетіндерін сұрайды. Мұғалім повестің жазылуы туралы, бұрын «Өзім туралы» деп аталғаны туралы қысқаша мәлімет береді. - Мәтіннің мазмұнымен бәріміз таныспыз ба? - Ендеше Қожаның сұрақтарына жауап беріп көрейікші. Балалар фильмнен үзіндіні қарап, қандай фильмнен алынғанын айтады. Қожаның сұрақтары 1.Мен кітап сатып алу үшін қандай қулық жасап едім? 2.Мен бақаны мектепке не үшін әкеліп едім? 3.Менің он үш жыл өмірімдегі ең қатігез күн қашан болып еді? 4.Мен үйімде төргі бөлменің есігін жауып алып, кеңес өткізгенімді білесіңдер. Сонда кімнің мәселесін қарадым? Мадақтау Фильм «Менің атым –Қожа» Мағынаны тану деңгейлік тапсырмалар А деңгейі – Композициялық құрылысына талдау В деңгейі – Семантикалық картамен жұмыс /қосымша№1/ С деңгейі – «Ат қою» дәстүрі туралы не білесіңдер? Семантикалық карта топтық жоба СТОҮ: «Ақылдың алты қалпағы» Оқушыларды партада отырған күйі төртеуден 6 топқа біріктіреді, тапсырмаларын, оның орындалу жолын түсіндіреді. Ақ қалпақ Фильм туралы мәлімет беру (мәлімет пен сурет қиындыларын өзара байланыстырады) қосымша 2 Қызыл қалпақ Әңгімені оқығанда қандай сезімде болдың? (қуаныш, реніш, аяныш, ризашылық) Қара қалпақ Әңгімедегі кейіпкерлер бойындағы кемшіліктер немесе олар жасаған қателіктерді іздестіреді Сары қалпақ Әңгімедегі кейіпкерлер бойындағы артықшылықты іздестіреді Жасыл қалпақ Сендер повесті қалай аяқтар едіңдер? Көк қалпақ Қожа өз алдына мақсат қоя білді. Ал сендер өз алдарыңа қандай мақсат қояр едіңдер? Құпия кеңес Ой толғаныс СТОҮ: эссе «Қожаның замандастары мен бүгінгі балалар өмірі: айырмашылығы неде?» Балалар Қожа мен оның сыныптастарының іс-әрекетін ой елегінен өткізеді, өздерінің өмірімен байланыстырып, ой қорытады, эссе жазып, «Автор орындығында» оқиды. Үй тапсырмасы /1мин/ ДБЖ: деңгейлік тапсырма А,В деңгейі: В,С деңгейі: Повесть бойынша 5 жуан, 5 жіңішке сұрақ құрау Ақ қалпақ Ақ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз және объективті. Фактілер, ақпарат, сұрақтар негіз болады. Қандай ақпаратымыз бар? Айтылған пікірді растайтын немесе жоққа шығаратын қандай фактілер бар? Қандай ақпарат қажет? Жетіспейтін ақпаратты қалай аламыз?(смартфоннан интернеттен алу) Қандай сұрақтар қойып, жауап алуымыз керек? Фильм туралы мәлімет беру Қызыл қалпақ Қызыл түс ашуды, шиеленісті білдіреді. Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Осыған байланысты менде қандай сезімдер туындайды? Әңгімені оқығанда қандай сезімде болдың? (қуаныш, реніш, аяныш, ризашылық) Қара қалпақ Қара түс – қараңғылық, қаһарлық, бір сөзбен айтқанда – суық. Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. Бұл көмектеседі ме? Қандай қателер бар? Кемшіліктері қандай? Бұл идея жүзеге аса алады ма? Әңгімедегі кейіпкерлер бойындағы кемшіліктер немесе олар жасаған қателіктерді іздестіреді Қожа Жантас Майқанова Сары қалпақ Сары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады? Әңгімедегі кейіпкерлер бойындағы артықшылықты іздестіреді Қожа Жантас Майқанова Жанар Анасы Әжесі Жасыл қалпақ Жасыл қалпақ – өсімдіктердің, молшылықтың, табыстылықтың түсі. Жаңа идеялар туындап, шығармашылық бастауын алады. Осы жағдайда не істей аламыз? Баламалы идеялар бар ма? – деген сұрақтар туындайды Сендер повесті қалай аяқтар едіңдер? Көк қалпақ Көк қалпақ – аспан түсі. Ол ұйымдастыру және басқарумен байланысты. Неге қол жеткіздік? Болашақта не істеу керек? Қожа өз алдына мақсат қоя білді. Ал сендер өз алдарыңа қандай мақсат қояр едіңдер? Семантикалық карта Мысал Менің атым... Ағаттық аяқ астында Бір сәтті кез Ағаттықтың азабы Түбі адам болатын бала Түстен кейін төсегімде демалып жатып ойға қалдым. Бағана Майқановаға істегенім тұрпайылық болды-ау деймін. Әрине, Жантасқа жолдама беріп, маған бермегені оныкі де әділдік емес. + «Келесі сабақта қайсың бақа ұстап әкелесіңдер?» деп сұрады зоология пәні мұғалімі Оспанов. + Жуырда мен газеттен оқыдым: қытайлардың ат қоюы қызық болады екен + Мен өзімнің өмірімдегі ең бір қатыгез күнді бастан кештім. + Жоғарыда қабылданған міндеттемелердің мүлтіксіз орындалуын қамтамасыз ету үшін күн сайын ұйықтар алдында өзіме-өзім есеп беріп, жақсы-жаман қылықтарымды осы дәптерге жазып отырамын. + Қоңырау соғылып кетті. Бірінші сабақ орыс тілі болатын + | |
Просмотров: 897 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|