Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Қарашоқат орта мектебі Коуч: Ахет Гүлден Ермекбайқызы Тақырып Оқу үдерісінде әңгімелесу әдісін тиімділігі қандай? Сілтеме Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, Коуч –мұғалімнің жұмыс кітабы, тренинг ойындар мен жаттығулар. Жалпы мақсаты Оқыту мен оқуда қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыра отырып, мұғалімдердің сабақ барысында әңгімелесу әдістерін тиімді пайдалануға жол ашу Күтілетін нәтиже Бастауыш және орта мектептегі күнделікті оқыту және оқу тәжірибесінде диалогтік оқыту тәсілін қолдану мәселелері боынша құзіреттілікті арттыру мақсатында әріптестермен кеңесудің маңызын түсіну; Түйінді идея Диалогты оқытудың маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу.Диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосады Ресурстар Маркер, стикер, ақпарақ, бейнежазба, слайд Коучинг сессиясының өту барысы Коучинг сессиясы-ның өтілу кезеңі уақыты Коуч пен коучингке қатысушылардың іс -әркеті Амандасу 2 мин «Мен басқаның көзімен». Шеңберде тұрып мұғалімдер қасындағы мұғалімге бір жағымды мінезін айтуды ұсынамын. Психологиялық ахуалды қалыптастыру Сергіту сәті 2 мин 1 тоқа - Бақыт қайда барасың? - Ата-анасын сыйлаған, Ұйымшылдық ойлаған, Тату жанға барамын. - Бақыт қайда барасың? - Өсірген жақсы баласын, Сыйлаған ата-анасын, Көргенді ұлға барамын. - Бақыт қайда барасың? - Балбұл жанған көрікті, Ұл мен қызы серікті, Берекелі үйге барамын. 2-топқа Кімсің мені дейсің бе? Мен қазақтың ұрпағы Сол қазақтың бұл күнде атты емес пе, нұр таңы Кімсің мені дейсің бе? Анталаған жаулары қанша жаншып жатса да Тапталмастан қазақтың шың биікте тұр тағы Кімсің мені дейсің бе? Мен қазақтың ұрпағы Қарапайым қашаннан өз елімнің ұлтаны 3-топқа Тілім менің-тірлігім, Тіл жайында толғанбайтын кім бүгін? Тіл жайында үгіттейді кімді-кім? Тілім менің, тілім менің-тірлігім! Тіл арқылы сақтайық ел бірлігін! 4-топқа Даламдай дархан пейілді, Анамдай артқан мейірі, Біртұтас халқымыз бар, Мызғымас қалпымыз бар. Әлемге даңқымыз бар! Жұптарын тауып өлең құрап шығады Сол бойынша «Бақыт», «Халық», «Тіл», «Отан» топтарына жайғасып, өлеңді оқиды. Үш бірдей бақытым бар алақанда, (Мені мұндай бақытты жаратар ма?! Үш күн нұрын төгеді аспанымнан, Атырау, Алтай, Арқа, Алатауға!!! Түйіндеп топтастырамыз Ой шақыру 5 мин Видео ролик. Екі тоты құстың сөйлесуі. Рефлексия 2 мин Бейне роликтен нені байқадыңыздар? Бүгінгі тақырып неге негізделеді деп ойлайсыздар? Диалог дегеніміз не ? Теориялық материал 10 Таныстырылым Топтық жұмыс 15 мин Ы. Алтынсариннің «Атымтай Жомарт» тақырыбындағы мәтінді талдау. 1-топ баяндайды, кейіпкерге мінездеме береді. 2-топ сұрақтар дайындайды, сөдік жұмысын жүргізеді. 3-топ мазмұнына сай сурет салады, мәтінді өмірмен байланыстырады. Бағалау 1-мин Бағдаршам әдісі арқылы 3мин «Егіздер» ойыны. Алынған заттардың алғашқыда бірден болып келеді. Ал басқа заттармен бір- бірімен ұқсастығы жоқ сияқты, кейіннен олардың сапалары бірдей болып шығады. Енді төменде көрсетілген заттардың ұқсастығын және қандай ерекшеліктері барын мейлінше көбірек айтыңыздар. 1.Свитер/ Көрпе 2.Жел/ Су 3.Балық/ Сабын 4.Күшік/ Бала 5.Қаламсап/ Майшам 6.Сұлы/ Нан 7.Жаңбыр/Көздің жасы 8.Тарақ/ Ара 9. Көктем/ Жастар Топпен жұмыс 2 мин. Топтық тапсырма Енді сіздерге топтық тапсырма беремін Осы тапсырмалар бойынша постер қорғауларыңыз керек Олай болса ұяшықтарды таңдап алайық 1-топ. Образ еніп ертегіні аяқта Ертеде сауысқан мен көкек бір орманды мекендепті. Олар ұялары болмай, ағаштың бұтақтарын паналап күнелтіпті. Көкек күнде ерте тұрып алып: «ұя керек», «ұя керек», - деп, көршілерінің мазасын кетіреді. Бір күні сауысқан көршісіне: 2-топ. Оқушы мен оқушы арасындағы қарым- қатынасқа өлең құрастыру 3-топ. оқушы мен мұғалім арсындағы диалогқа негізделген «Сыр сұхбат» бағдарламасы Сергіту сәті 2 мин Досымды қалай құтқарам ... Рефлексия 2 мин Смайликтермен қорытындылау | |
Просмотров: 646 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|