Главная » Статьи » Школа, как она есть |
Сабақтың мақсаты: Өлеңді дұрыс,саналы түрде,түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру. Диалог сөздерді білу. Өзіндік пікір,көзқарас қалыптастыру ,оқушылардың бойында әділдік сезім, жолдастық,адамгершілік қасиетін дамыту. Оқушыларды жақсы қасиеттерге тәрбиелеу. Үй тапсырмасын тексеру: Жоспар: 1. Бейтаныс балалар 2. Арашашы 3. Нүсіпбектің досын іздеуі 4. Үйге келгендегі іс-әрекеті Тест 1 ТОП 1.”Сүт қалай ұйықтайды?”ертегісінің авторы кім? а) Бердібек Соқпақбаев ә) Шона Смаханұлы (б) Оспанхан Әубәкіров 2. Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады? а) сүт ә)су (б)айран 3.” Салақтық” мәтінінің авторы кім? а) Есентай Ерботин (ә) Ыбырай Алтынсарин б) Машқар Гумеров Тест 2 топ 1. “Тәкаппар” мысал өлеңінің авторы кім? (а) Шона Смаханұлы ә) Әбдірахман Асылбеков б) Бердібек Соқпақбаев 2.Құрлықта балық қандай күйге ұшырады? А)қуанды (ә) өкінді б) рахаттанды 3.”Даңғой”мысал өлеңінде не туралы айтылған? а) балық (ә) қияр б) бала Жаңа сабақ: Кіріспе: Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттер 1 топ Сипаттама жаса : Нүсіпбек Екеуіне ортақ нәрсе Аймаған 2 топ Мәтін кейіпкерлері Не істеді? Сенің пікірің Сөзжұмбақ шешу: 1. Төрт түліктің бірі не ? 2. Еңбек етуге ең керекті не? 3. Не өмір шырағы? 4. Тіршіліктің тірегі кім? 5. Кездескенді тақырға отырғызып кететін кейіпкер кім? 6. Не тас жарады, Тас жармаса бас жарады. ж ы л қ ы қ о л б і л і м а н а А л д а р к ө с е т і л Жиырма екінші ақпан Кім жомарт? Не жомарт? Мұзафар Әлімбаев. 1топ Кім жомарт? Не жомарт? деген сұрақтарға өз бетіңше жауап беріп,өлеңді жалғастырып көр. 2 топ Кім жомарт? Не жомарт? деген сұрақтарға өз бетіңше жауап беріп, өлеңді жалғастырып көр. Сабақтың тақырыбы: Кім жомарт? Не жомарт? Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылардың өлеңді дұрыс, саналы түрде түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру. Диалог түрінде берілген өлеңді оқуда дұрыс дауыс ырғағын келтіруді басшылыққа ала отырып, оқу дағдыларына үйрету. 2.Өзіндік пікір, көзқарастар, көзқарас қалыптастыра отырып, оқушылардың бойында әділдік сезім, жолдастық, адамгершілік қасиеттерін дамыту. Сөздік қорларын дамыту. 3. Оқушыларды жақсы қасиеттерге тәрбиелеу. Көрнекілік: М.Әлімбаевтың суреті, тақырыпқа сәйкес келетін суреттер. Әдістер: сұрақ-жауап, топтық жұмыс, талдау, жинақтау, топпен жұмыс, қорытынды ой пікірді ортаға салу. Түрі: жаңа сабақ. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. а) психологиялық дайындық . ә) Топтарға бөлу ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Мәтіннің мазмұнын бөлімдерге бөліп айтқызу: 1.Бейтаныс балалар. 2. Арашашы. 3.Нүсіпбектің досын іздеуі. 4.Үйге келгендегі әрекеті. Қорытынды: 1-2 топтарға тапсырмалар беру 1топ: Нүсіпбек пен Аймағанды сипаттау. Нүсіпбек Екеуіне ортақ қасиет Аймаған Аңқау, адал, сенгіш Дос балалар Сатқын, арам, қу 2топ: Мәтін кейіпкерлерін, іс-әрекеттерін бағалау: Мәтін кейіпкерлері Не істеді? Сенің пікірің Нүсіпбек Аймаған Көрші апай Кептерді атты Қашып кетті Нүсіпбекке болысты Дұрыс істемеді Сатып кетті Жамандыққа қимады Аймаған жаман дос. Аймағанның анасы өз баласы туралы жамандық ойлаған жоқ.. Сонда Аймағанның істеп жүрген ісі көңілге қонбайды. ІІІ. Өткен тақырыптар бойынша тест алу. ІV.”Доп лақтыру”ойыны арқылы 2 топты достық туралы мақал- мәтел айтқызып жарыстыру. Сендер достыққа адал болады деп сенемін. V. Жаңа тақырып бойынша жүрізілетін жұмыстар:-Адам бойында жақсы және жаман қасиеттер болады. -Ендеше Абай атамыздың адамгешілік туралы жазған қандай өлеңін білеміз? Жатқа айтқызу. Венн диограммасы бойынша 1топқа жақсы қасиеттерді, 2топқа жаман қасиеттерді жазғызып, ортақ қасиеттерді тапқызу. Жақсы жаман VІ.Сөзжұмбақ шешкізу:1.Төрт түліктің бірі, не малдың қасқасы? 2. Еңбек етуге ең керекті не? 3. Не өмір шырағы? 4.Тіршіліктің тірегі кім? 5.Кездескенде тақырға отырғызып кететін кейіпкер кім? 6.Не тас жарады? Тас жармаса бас жарады. ж ы л қ ы қ о л б і л і м а н а А л д а р к ө с е т і л 1.- Ендеше, бүгін біз “Жомарттық”туралы оқимыз. Күнді, тақырыпты жазғызу. Өтетін тақырыптың мазмұнын, мақсатын айту. Жомарттық деген не? Жомарт адам уәдесінде тұрады, әділ, қайырымды болады. -Кабуснама деген не? - Оны кім жазды? Қайқауыс туралы түсінік беру. Суретін көрсету. Оқулықта берілген мақалды оқу. Жомарт сөзіне қарама –қарсы сөз – сараң сөзі. 2. М. Әлімбаевтің суретін көрсетіп, мағлұмат беру. 3.Оқулықтағы өлеңді оқып, диалог түрінде оқу жолдарын көрсету. -Диалог деген не ? пысықтату. Оқушыларға рөлге бөліп кезекпен оқыту. С Е Р Г І Т У С Ә Т І: Көтереміз оң қолды иілеміз солға Көтереміз сол қолды иілеміз оңға Оң аяқ, сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. ”Кім жомарт? Не жомарт?” дегендегі кім? не? сұрақтары қандай сөздерге қойылады? . - Заттың атын білдіретін сөздерге қойылады. Топпен жұмыс: 1топ Өлеңде ақын кімдерді және нелерді жомарт дейді? Неге? өз пікірлеріңді айтыңдар. 2 топ Кім жомарт? Не жомарт? деген сұрақтарға өз бетіңше жауап беріп, Өлеңді жалғастырып көріңдер. VІІ.Қорытынды:- Өлеңнің авторы кім? -Өлеңнен не туралы білдік? -Негізгі ойларың қандай? -Жомарттық деген айтқан сөзде тұру,қайырымды болу. VІІІ.Үйге тапсырма: Өлеңді жаттап келу. Жомарттық туралы “Қабуснамадан” берілген үзіндіні жаттап келу. ІХ. Өз-өзін бағалау қорытындысы бойынша бағалау. | |
Просмотров: 9404 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|