Главная » Статьи » Школа, как она есть |
МҰХАНМЕДИНА ЖАНАТ САЯТОВНА ЖББ№41ОМ Сабақтың тақырыбы: Мәтін . Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға мәтіннің табиғатын, жасалу жолдарын, кұрылымын, байланысуын, сөйлемнен. т.б. тіл бірліктерінен айырмашылығын аңғарту аркылы жалпы мәтін туралы түсінік беру. 2. Салыстыру, талдау, жинақтау, ой қорытындысын жасау аркылы логикалык ойлау дағдыларын дамыту. Сөздік қорларын байыту. 3. Оқу, білімге деген құштарлыктарын арттыру, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Көрнекілік: кітаптар суреті, жеке суреттер, интерактифті тақта. Сабақтың түрі: жаңа сабак Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, көрнекілік, әңгімелесу, талдау, сын тұргысынан ойлай оқыту. Сабақтың барысы: 1-слайд.I. Ұйымдастыру кезеңі.2-слайд.Психологиялық ахуал туғызу Жарқырап күн ашылды Айналаға нұр шашылды Қайырлы күн, Біз көңілді баламыз Қайырлы күн, Сәлемдесіп аламыз. II.Үй тапсырмасын тексеру. 3-слайд. 187-жаттығу (я,ю әрпі бар сөздерге сөйлем құрау) III.Мотивациялық - бағдарлау кезеңі. –Бейнелі сөз шешейік 4-слайд.Шешуі: «Мәтін» Алма әтеш тіс нан сөздерінен шығару 5-слайд. 6-слайд Сабақ тақырыбын, мақсатын хабарлау. .* Мәтін дегеніміз не? *Ол қалай жасалады? *Жаттығулармен жұмыс IY.Жаңа тақырып бойынша жүргізілетін жұмыстар. Түсіндірме мәтінмен жұмыс. 7-слайд. Ара-жәндік. Ара-бал беретін қанатты жәндік.Ол гүл Оқушы құстың суретін салды. Шырынымен қоректенеді. Балды омар- Әжем тон тікті. таға жинайды. - Бірінші бағандағы сөйлемдер кім? Не? Туралы? - Ара, оқушы, әже туралы. - екінші бағандағы ше? - Ара туралы. Екінші бағандағы сөйлемдердің орындарын ауыстырып көрейікші. «Балды омартаға жинайды. Ол гүл шырынымен қоректенеді»- деп, сөйлемдердің орнын ауыстырсақ, әңгіменің орнын ауыстырсақ, әңгіменің не туралы айтылып тұрғанын білеміз бе? - Жоқ, әңгіме не туралы екені белгісіз. - Ендеше, екінші бағандағы сөйлемдер бір - бірімен өзара байлыныста құрылған. Үш сөйлем де бір ғана ара туралы. Ол сөйлемдердің орнын ауыстыруға болмайды. Мұндай өзара байланысты сейлемдер тобын мәтін деп атаймыз. Мәтіннің тақырыбы болады. Мәтінге ат қоюға болады. Осыдан кейін оқулықтағы ережені оқып, бірнеше рет қайталату. Салыстыру, сөйлем құрау,ережені оқушылардың қорытып шығаруы. 8-слайд. Мәтін ережесін оқу. 1. Көркем жазу үлгісімен жұмыс: 9-слайд Мәтін сөзін екі жолға әдемілеп жаздыру. 2. Жұмбақ суретті тап. 10-слайд. Дұрыс құрастырылмаған аққаланы құрастыру. - 10-слайд. 191 - жаттығу. Суреттен не байқадыңдар? - Аққала дұрыс кұрастырылған ба? - Қане, кім дұрыстап құрастырып береді? - Енді 191 - жаттығудың тапсырмасын оқып көрейік. Не байқадыңдар? - Сөйлемдердің орны ауыстырылып берілген? - Онда біз бұл сөйлемдерді аққаланы дұрыс құрастырғандай етіп, орын - орнына қояйық. «Мынау - менің бөлмем. Оның терезелері үлкен. Оң жақта менің төсегім тұр. Сол жақта үстел, орындықтар қойылған. Бөлменің ауасы таза». - Ендеше, мәтіннің қүрамындағы сөйлемдердің де өз орны болады екен. Бір - бірімен байланысты сөйлемдер ғана мәтінді құрайды. IV. Сергіту сәті. 11-слайд. Аңдар биі (музыкамен оқушылардың билеуі) V. 12-слайд. 192 - жаттығуды орындамас бұрын, «Қайсысы бұғы?» ойыны ойнатылады. Ол үшін Ойлан, тап арқылы бұғының мүйізін көрсету. Бұл не? 13-слайд елік, бұғы және ақбөкеннің суреттері беріліп, ішінен бұғының суреті тапқызылады. *Видиороликпен бұғыны көрсету. 14-слайд. 192-жаттығу 1. Бұғы қандай жануар? 2. Оның қандай ерекшелігі бар? 3. Бұғы немен қоректенеді? деген сұрақтарға жауап жазбаша беріледі. «Бұғы сиырға ұқсас мал. Оның мүйізі бұтақша тармақтанып өседі.Олар суыққа төзімді. Бұғылар көлік ретінде пайдаланылады. Олардың қорегі - мүк пен кына. Қыста жалпақ тұяғымен қарды теуіп жайылады». - Мәтін қандай тақырыпқа құрылған? - Бұғы тақырыбына. - Қане, ат қойып көрейікші. - Бұғы. Рефлексиялық - бағалау кезеңі. 15-слайд. Жұптық жұмыс. (Жұп алдына парақ беру, құрастырған мәтіндерін жазу) Құстар қиын жем шашу қахарлы қыс қамқорлық Қорытынды. - Бүгінгі сабақта қандай тақырыппен таныстық? Мәтін туралы не білдік? Сөйлемнен қандай айырмашылығы бар? Неден құралады? Сөйлем Мәтін Сөздерден құралады Сөйлемдерден құралады Бір - бірімен байланысты болады Ат қоюға болады 16-слайд. «Сөйлем қуаласпақ» ойыны. Суретпен жұмыс. Бір оқушы такырыбын айтып, мәтінннің бірінші сөйлемін бастайды, екінші оқушы әрі қарай екінші сөйлемін айтады. Осылайша жалғасып кете береді. «Жасырынбақ» мәтінін құрастыру VI. 17-слайд. Үйге тапсырма: Күнделікті ашайық Үй тапсырмасын жазайық Бүгінгі алған білімді Ұмытпай есте сақтайық 18-слайд. 193- жаттыгу. Бағалау. 5 болсын алар бағамыз Біліммен бақыт табамыз Өнер-білім көп бақыт Өсе берсін санамыз | |
Просмотров: 6243 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|