Главная » Статьи » Клуб любителей поэзии |
Астана қаласы Ғафу Қайырбеков атындағы №2 мектеп-гимназиясы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айтакова Анар Бекболатовнва Пәні: қазақ әдебиеті Күні: Сынып: 5 Сабақтың тақырыбы Ер Төстік ертегісі. Ертегінің жанрлық ерекшелігі Оқу мақсаты Ер Төстік ертегісінің мазмұнын түсіну, жанрлық ерекшелігіне талдау жасау. Түйінді идея: Ертегі мазмұны мен кейіпкерлер образын ашу. Күтілетін нәтижелер -Сабақта тақырыпты оқушылар ертегі мазмұнын айту арқылы тақырыпты өздері ашады. -Ертегінің жанрын анықтайды. -Кейіпкерлерді атай алады. Сілтеме, дерек көздері Оқулық, хрестоматия, қосымша ақпарат, кейіпкерлерге сипаттама Табыс критерийлері Барлық оқушылар: Кейбір оқушылар: Жекелеген оқушылар: Ертегілер туралы тереңірек білімдерін жетілдіреді. Ертегінің мазмұныны, жанрын, кейіпкерлерін меңгереді. Әр кейіпкерге мінездеме бере алады. Сабақтың барысы Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Сабақты бастау Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын, оқу құралдарын қадағалау. Амандасады. Сабаққа қажет құралдарын дайындайды. Оқулық, дәптер, маркер, стикер. Кіріспе Өткен тақырыпты қайталауға арналған сұрақтар қою. Үй жұмысын сұрау, тексеру. Үйге берілген тапсырма жаңылтпаштар жаттау. Сұрақтарға жауап береді, үй жұмысын айтады. Оқулық , дәптер Негізгі бөлім Мұғалімнің кіріспе сөзі. Ертегі туралы ақпарат беру. «Ер Төстік» ертегісінің қысқаша мазмұнына шолу жасау. Оқулықпен жұмыс. Жоспар құру. Топқа бөлу. Топтық жұмыс. I топ. Ертегі мазмұнын қысқаша баяндайды және оны флипчартта қорғайды. II топ. Ертегідегі кейіпкерлерге мінездеме береді. III топ. Ертегінің адам тәрбиесіндегі алар орны туралы пікірлеседі. Шығармашылық жұмыс. Өзіңе ұнаған кейіпкердің суретін сал және оны басқа кейіпкерлермен салыстырып эссе жаз, өлең құра, т.б Мазмұнын түсінеді. Оқулықтан абзацтарға бөліп оқиды. Жоспармен жұмыс жасайды. Топтық жұмыс орындайды. Оқулықпен жұмыс Шығармашылық, ізденіс жұмысы, дәптермен жұмыс, флипчартпен жұмыс Қорытынды бөлім «Автор орындығы» әдісі Егер де мен Төстік болсам... (ертегіні аяқтау) Оқушылар өз көзқарастарын жазады. Дәптермен жұмыс. Бағалау. Бонустық бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыны мұғалім бонус арқылы бағалайды. Күнделік. Бонустар Рефлексия Сабақтан алған әсерлерін алған бонустарына жазу. (Сабақ ұнады ма? Тақырып ашылды ма? т.б) Тақтаға бонустарды іледі. Бонустар | |
Просмотров: 1419 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|