Жагипарова Айгерим Бакытовна, Семей қаласы, «№ 2 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі «Қазіргі таңдағы өзін-өзі тану пәнінің алатын ролі» Өскелең ұрпақтың қоғам алдындағы жауапкершілігін сезінуде, рухани дүниесі бай, жан-жақты жетілген азамат болып өсуіне ұлттық құндылық ретінде өзін-өзі тану пәнінің қосар үлесі мол. Осы пән арқылы бала жүрегі жаны жайсаң жақсыларға елжіреп, аңқылдаған алаңсыз көңіліне көлеңке түсірген келеңсіз құбылыстарға жиіркене қарап, жақсыға бағыттала, бағдарлана өседі. Ендеше, өзін-өзі тану-бала жанынан жылу шашатын, сәби жүрегіне дамгершіліктің, өрелілік пен өнегенің нұрын құятын алау, ал осыны шәкірт бойына ізгілік нұрын құйып, тұшындыратын – мұғалім болып табылады. Әрбір ұстаз өз отанын шексіз сүйетін, білімді, іскер, адамгершілігі мол, парасатты, мәдениетті, жан-жақты жетілген ұрпақ дайындауға міндетті. Сабақта әр түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану, оқушылардың жеке бсаын құрметтей отырып, білім беру – қазіргі білім беруде ең басты талап болып табылады. Өйткені оқушылардың бәрінің ойлау қабілеттері біртекті, біркелкі емес. Сондықтан, бұл мәселеге психологиялық, педагогикалық тұрғыдан қарап, бағдарлап, әдістемелік шеберлікпен келуіміз шарт. Халқымыздың рухани көсемі Ахмет Байтұрсынұлы «Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек, оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдану керек» дегені маманның жадында болуы қажет. Бүгінгі таңда жаңаша жұмыс жасау, оқу мен тәрбие үрдісін жаңаша ұйымдастыру қажеттілігі туындап отыр. Ал егемен еліміздің дамуы мектеп жұмысы әдістерінің түбегейлі өзгеруінсіз, оның іс-әрекетінің жаңадан құрылуынсыз мүмкін емес. Өйткені, бүгінгі бала – ертеңгі дарынды, білімді жастар тәуелсіздігімізді баянды етіп, қоғамдық-әлеуметтік-экономикалық дамуына үлес қоса алады. Сондықтан, мектеп оқушылары берген білімді игеріп қана қоймай, оны әрі қарай өзінің белсенді, зерделі, дарындылық іс-әрекетімен сабақтастыра білуі тиіс. Осы ізгі парызды орындауда білім ошақтарының ұстаздарының, әсіресе өзін-өзі тану пәндері мұғалімдерінің ролі рекше екені дау тудырмас мәселе. Өзін-өзі тану пәнін оқытуда әр түрлі техникалардың элементтерін тиімді пайдалану мұғалімнен үлкен ізденісті, шығармашылық сенімділікті талап етеді.
|