«Paint графикалық редакторы» тарауын оқып біткеннен кейін қаталау сабағын ойын түрде өткіздім. Бұндай сабақтар оқушылардың тарау бойынша алан білімдерін тексерумен қатар, олардың сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырады. Сабақты «Кім жүйрік» сайысынан бастаймыз. Сынып алдын ала екі топқа бөлінеді. 1. «Кім жүйрік» сайысы. Бұл сайыста әр топтан бір-бір адамнан шығып «Робот» бейнесін салу және жазылған атауларға сәйкес заттың бейнесін сұрақ белгінің орнына салу тапсырылады. 2. «Қызықты информатика елінде» сайысы. Берілген (бейне) фигуралардан құрастырып салуға болатын бейнені анықтап, оны Paint терезесінде салу. Кестеде көрсетілгендей жазбалар бойынша сурет салып, оларға сипаттама беру. 3. «Қыл қалам сыры» - сайысы. Берілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады. Мысалы: Үшінші мыңжылдықтың жаңа жылдағы жасыл шырша бейнесін Paint графикалық редакторы мүмкіндіктерін пайдаланып салу. 4. «Ғажайып алаң» сайысы. Тарау бойынша әр топқа сұрақтар қойылады. Мысалы: 1. Өшіргіш не үшін қажет? 2. Түзу сызықтарды бейнелеу үшін қандай саймандар тақтасы пайдаланады? 3. Машинаны бейнелеу үшін саймандар тақтасының қандай құралдарын пайдаланады? 4. Paint графикалық редакторын не үшін пайдаланасың? 5. Paint графикалық редакторын қалай іске қосылады? 6. Paint графикалық редакторының жұмысын аяқтау реті. 5. Сабақты қорытындылап оқушылардың білімін бағалағаннан кейін үйге тапсырма ретінде төменгі тақырыптар бойынша суреттер салып, оларды Paint графикалық редакторының қандай құралдарын пайдаланып салу тиімді екенін анықтау тапсырылады. 1. «Жаңа жылға дайындық» көрінісі. 2. Жұмыс үстелінде қоюға жарайтын түске боялған компьютер құрылымының көрінісі.
|