Главная » Статьи » Творческая мастерская |
Коучинг тақырыбы: Топтық әрекетте диалогтық тәсілді пайдалану тиімділігі Мақсаты: Мұғалімдерге жаңа тәсілдерді сабақта ықпалдастыра пайдалануды түсіндіру, диалогтік оқыту туралы терең мағлұмат беру, қолдану жолдарын көрсету. Күтілетін нәтиже: - Мұғалімдер диалогтік оқытуға жаңаша көзқараспен қарайтын болады; - Сұрақтың түрлерін орынды қолдана білуге үйренеді; - Сабақты түрлендіріп өткізуге ұмтылады. Уақыты Іс-әрекет түрі Іс-шараның мазмұны Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті ресурстар 2 мин. Топтық жұмыс Психологиялық жағдай туғызу. Қима қағаздар арқылы топқа бөліну. Есіктен кіргендердің әрқайсысының қолына «Өзгергіңіз келе ме?» деген сұрақ жазылған стикер беріп, постерлерге жапсырту. Қағаздан ұшақ жасап, нысанаға атқызу. Қорытынды жасату. Топтық жұмыс туралы қысқаша түсінік беріледі. «Балалар» бейнефильмін көру арқылы коучингтің тақырыбын анықтау. Үш топқа бөлінеді, топ мүшелері міндеттерін бөліседі. Стикерлер, постер, қағаз ұшақтар. 10 мин Миға шабуыл 3топқа тапсырмалар беріледі. 1-топқа: «Менің атым Қожа» әңгімесіне дебат құру; 2-топқа: Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап беру; 3-топқа: Кейіпкерді басқа әңгіме кейіпкерлерімен салыстыру. Бағыттайды, түсіндіреді. Дұрыс жолға салады. Әр топ мүшесі өз ойын айтады, топта жұмыс істейді. Үлестірмелі қағаздар. 10 мин. Ұжымдық жұмыс Диалогтік оқыту дегеніміз не? Әңгіменің Мерсер топтаған түрлері туралы мәліметтерді тарату. Диалогтік оқыту модулі бойынша бағыт береді, бақылайды. Әңгіменің 3 түрі туралы мәлімет алады, талдайды, тұжырым жасайды. Үлестірмелі материал-дар, презента-ция 7 мин. Пікір алмасу Әңгіме барысында қолданылатын сұрақтар мен олардың қойылу мақсаты, орны, нәтижелілігі. Презентация арқылы диалогтік оқыту модулін таныстырады. Сауалнама алады. Слайдтарды көреді, сауалнама толықтыра-ды, ой түйіндейді. Презента-ция сауалнама. 5 мин. Сергіту сәті. Кім? Кіммен? Қашан? Қайда? Неліктен? Не істеді? Мен көрдім де ... Сергіту сәтінің мазмұнын түсіндіреді. Сұраққа нақты жауап береді Музыка 4 мин Жаднама Сабақ үрдісінде қолданылатын жаңаша әдіс-тәсілдер Бағыт береді, қысқаша түсіндіреді. Мұғалімдер оқып, танысады, сабақ үрдісінде қолдану ұсынылады. Мұғалім-дерге естелік түрінде тарату- 2 мин Кері байланыс 2 жұлдыз, 1 тілек Стикер тарату Мұғалімдер ауызша және жазбаша көзқарастары мен ұсыныста-рын білдіреді. Тілек ағашы Рефлексия: Коучингке Бородулиха ауданының 30 шақты қазақ тілі пәні мұғалімдері қатысты. Коучинг өз мақсатына жетті деп ойлаймын, оны мұғалімдермен кері байланыстан байқауға болады. Көптеген мұғалімдер жақсы лебіздерін білдірді. Сұрақ қоюдың маңыздылығын, зерттеушілік әңгіменің артықшылығын ұғынды. Қызығушылықтарын білдірді. Ұсыныстар: -Көптеген мұғалімдер диалогтік оқытуға қызығушылықтарын байқатты, енді соны іс жүзінде көрсек, яғни осы әдістердің сабақтарда қолданыс тапқанын көрсек деген тілектерін жеткізді. Источник: http://коучинг. Диалогтік оқыту | |
Просмотров: 1472 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|