Главная » Статьи » Творческая мастерская |
«Айналайын» естиярлар тобындағы ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы. Білім аймақтары: Қатынас. Бөлімдері: Тіл дамыту. Тақырыбы: «Біздің шаңырақ» Мақсаты: Балаларға өз аналарына құрметпен қарауға, силауға тәрбиелеу. Үлкендерді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Өз отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: Сурет. Сөздік жұмысы: Отбасы, ата – ана, мейірім. Билингвальдік компонент: Біздің шаңырақ - наш юрта, ата – ана – радители.. Іс – әрекет кезендері Тәрбиешінің іс - әрекеттері Баланың іс - әрекеттері Дәлел – себеп кезендері Шаттық шеңбері «Сәлемдесу» Бізге ұзын құлақ сұр қоян қонаққа келді. Қояннын анасы,әкесі, әжесі, атасы, ағасы,әпкесі бар екен. Бірақ олар қоянға кім болып келетінін білмейді. Сендерден көмек сұрай келіпті, олар қоянға кім болып келеді екен. Сендер көмектесесіндерме? . шеңберге тұрып шаттық шеңберін орындайды. Ұзын құлақ сұр қоян қонаққа келді. қоян мен амандасады. Иә, көмектесеміз. Көмектесеміз. Ізденіс -ұйымдастыру кезеңі Балалар отбасы дегеніміз кімдер? Атап бересіндерме? Әке мен шеше, ата мен әже,аға мен әпке - біз жақсы көретінең жақын адамдар. «Ата - бәйтерек, бала – жапырақ», «Әкеден – ақыл, анадан - мейір», «Ағасы бардың – жағасы бар, Інісі бардың – тынысы бар»,- дейді халық. Сондай ынтымағы бір, тілегі бір отбасында өмір сүру – әр адамнын зор бақыты. Тақпақ Атамнан басталар, Әжемнен қосталар Отбасым мыналалар: Ең жақын адамдар – Әкем мен анам бар, Бір туған ағам бар, Бір туған апам бар... Бәрін жақсы көремін, Еркелеймін, еремін! Шаңырақ дегеніміз – ол бір отбасы болып бір үйде тұрған адамдарды айтады. Қане балалар тілімізді жаттықтырып қайталайық. Д\о «Отбасынды ата» Сөздік жұмысы: Отбасы, ата – ана, мейірім. Билингвальдік компонент: Біздің шаңырақ - наш юрта, ата – ана – радители.. Санамақ Бас бармағым – атам, үйдің данасы, Балан үйрек – әжем, ошақ анасы, Ортан терек – әкем, отау панасы, Шылдыр шүмек – шешем, шаңырақ ажары, Титтей бөбек мен бәрінін базары. Қлян сен енді білетін болдын қасындағы адамдар саған кім болатынын. Жақсы балалар сендер маған өз өтымды кім болатын айтып бердіңдер мен өз отбасыма барайын, сау болыңдар! «Ата - бәйтерек, бала – жапырақ», «Әкеден – ақыл, анадан - мейір», «Ағасы бардың – жағасы бар, Інісі бардың – тынысы бар» тақпақты тәрбиешімен бірге қайталайды. Атамнан басталар, Әжемнен қосталар Отбасым мыналалар: Ең жақын адамдар – Әкем мен анам бар, Бір туған ағам бар, Бір туған апам бар... Бәрін жақсы көремін, Еркелеймін, еремін! Әже, ата, ана,әке, әпке, аға. әркім өз отбасындағы адамдарды атап олар оған кім болатынын айтып береді. Сөздерді қайталайды. санамақты жаттап айтамыз. Иә, балаларға рахмет енді білетін болдым біреуі анам, екіншісі әкем, менен үлкені әпкем болды ғой маған сонда. Қоштасады. Рефлексия –түзету кезеңі Балалар бізге қонаққа кім келді? Қоян балалардан не сұрай келіпті? Балалар сендерге ойын ұнадыма? Бізге қонаққа ұзын құлақ сұр қоян келді. Көмек сұрай келіпті. қатты ұнады. Күтілетін нәтиже: Білу: Отбасы мүшелерін білу. Болу: Отбасы түсінігінін болуы. Істей білу: Сұрақтарға жауап бере білу, мұқият тындай білу. Орындаған: Болатқызы Р. Источник: http://Біздің шаңырақ | |
Просмотров: 1298 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|