Главная » Статьи » Творческая мастерская |
«ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ОҚУ САПАСЫН АРТТЫРУ» ТАҚЫРЫБЫНА РЕФЛЕКСИВТІК ЕСЕП Сейтжанова Куляш Нуркешевна «Шахтинск қаласы әкімдігінің №5 гимназиясы» КММ «Формативтік бағалау арқылы оқу сапасын арттыру» тақырыбына коучинг болды. Ең әуелі сыныпта психологиялық ахуал туғызу мақсатында барлық қатысушы ортаға шыңып шеңбер жасап, «Өз-өздерін таныстыру» тренинг ұйымдастырдым. Онда келген қонақтар өз есімдеріне сын есім тіркеп аты-жөндерін айтты. Келесі қадамда қазақтың қонақжайлық мінезімен шашу шашып сол кампиттердің түсімен топқа бөлдім. Екі топ болып бөлінді. Барлығы 9 адам қатысты. Ендігі кезеңде тақырыпты таныстырып, мақсат міндеттерін айтып, өту кезеңдерін түсіндірдім. Әрине, тақырыпты бірден мағлұматтар берілген жоқ, ой қозғау мақсатында «Тағы да екілік ...» суретін ұсынып, оларға дейінгі кезең бойынша қандай бағалау түрлерін білетінін постерға түсіруді ұсындым. Олар бір топ өз ойларын постерге түсіріп, тақтаға ілді. Келесі кезеңде осы тақырыпты кеңінен ашып біраз слайдтар түрінде мәілеметтер беріп, таратпа материалдар бойынша мағлұматтар беріп, ой өрістерін кеңейттім. Осыдан кейін олар екі топ болып бөлінді. 1-топ: Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? 2-топ: Формативтік бағалау оқушы үшін маңызы қандай? Бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? Осы сұрақтарға жауап іздеп постерға түсіріп қорғады. Сергіту сәтін жасап бой жазып алдым. Ендігі соңғы қадамда олар барлық алған мәліметтерімен бөлісіп, ойларын жинақтап, «кейін» стартегиясы бойынша қаншалық мағлұматар алғанын көрсетті. Тағы да постерге ойларын түсірді. Салыстырмалы түрде қарағанда, олар «дейін» стратегиясымен «кейін» стратегиясының айырмашылықтарын аңғарды. Алған білімдірінің көлемдерін түсінді. Соңында постерлерді «екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалатым. Кері байланыс ретінде сауалдарға жауап алдым, өздерінің қай деңгейде тұрғандарын бағалау ағашына бояп көрсетеді. | |
Просмотров: 828 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|