Главная » Статьи » Творческая мастерская |
Сабақ жоспары Сабақ Тақырып: «Менің киімім» Менің киімім Күні Мұғалімнің аты-жөні:Дүйсембина Зәуре Зейнелқабденқызы. Сынып 1 Қатысып отырғандары: 13 Келмегендер саны: 0 Осы сабаққа арналған оқу мақсаты О. 1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мəтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не?қандай? қанша?) сұрақ қоя білу. 2.2.а Берілген тақырып бойынша ойын жеткізу 1.1.2.1.т. күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: 1.Мәтінді мұғалімнің көмегімен аудара алады, сюжетті сурет бойынша сөйлей алады. 2.Зат атауларын атай алады. 3.Киім түрлерін ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі істей алады: 1.Сурет бойынша сұрақтарға жауап бере алады, «Не?, Қандай?. Сөз мағынасын түсіне алады, 2.Киімдердің атауларын атай алады. 3.Күнделікті өмірде пайдалана алады. Кейбір оқушылар істей алады: 1.Сөз тіркесін құрастыра алады. 2.Ойын өз сөзімен жеткізе алады 3.Жыл мезгіліне байланысты киімдердің түрлерін ажырата алады. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Киімді сипаттай алады, сұрақтарға жауап бере алады, сурет сала алады. Көрсетілген киімдерді атайды, сол киімнің суретін карточкадан көрсетеді. Алдыңғы оқу Менің сәбилік кезім. Сөздерді қайталау «Жас, балабақша,мектеп» Негізгі сөздер мен фразалар: киім, шалбар, көйлек, жейде, аяқ киім, бас киім, таза, кір Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар 1. Мынау не? Ол қандай? 2. Қалай сен ойлайсың? 3. Қандай киімдерді білесіңдер? Жоспар Жоспарланатын уақыт Жоспарланатын жұмыс (өз тапсырмаларыңызды жазыңыз) Ресурстар Басы (7мин) 2 мин 3 мин 1.Ұйымдастыру кезеңі Амандасу,түгендеу 2.Үй жұмысы:.Жеке портреттеріннің суреттерін тексеру. Жаңа сабақ Видео бейне көрсету. Суретпен жұмыс. Суретте не бейнеленген? Сурет бойынша киімдерді атайды. Мысалы: көйлек т.б. Видео бейне Тақырыптық суреттер 3 мин 5 мин Ортасы (30 мин) 3 мин 2 мин 2 мин 3 мин 2 мин 5 мин Соңы 6 мин Қосымша ақпарат Рефлексия 2 мин 2. Жаңа сөздермен жұмыс. Сөздерді қайталау киім, шалбар, көйлек, жейде, аяқ киім, бас киім, таза, кір Мәтінмен жұмыс Менің киімім Мынау менің киімім. Олар: шалбар. Жейде. Көйлек, құлақшын. Мен оларды таза, ұқыпты ұстаймын. Мен киімдерімді өзім жинаймын. Тапсырма 1. Мұғалімнің көмегімен мәтін оқушыларға оқытылады. а)мұғалім жаңа сөздерді оқиды ,балалар тізбектеп қайталайды ә)мұғалімнің көмегімен жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады. 2. Диаграмманы толтыру (топпен) Сергіту сәті Тапсырма 1. Карточкалармен жұмыс (жеке) 2. Киімдерің түрлерін ажырата алады, атайды. 3. Суретті сәйкестеу (жұппен жұмыс) Бекіту. ТКО әдісі бойынша Қимыл қозғалысты ойын. «Өзіңді киіндір» суреттер (Топпен) Сабақта не білдік, сұрақтар қоя отырып, жауап бергізу (Топпен) Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Оқылған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Қолдану Мұғалімнің көмегімен мəтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не?қандай? қанша?) сұрақ жауап бере алады. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Оқылған мәтіннің мазмұнын түсінеді - Мәтіннің мағынасын түсінеді, сөздерді аудара алады Мұғалімнің көмегімен мəтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не?қандай? қанша?) сұрақ жауап бере алады - Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді слайд тапсырмалар сызба Карточкалар Үлестірмелі материал | |
Просмотров: 2163 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|