Главная » Статьи » Творческая мастерская |
Сабақтыңтақырыбы: "Тазалық-саулық кепілі". Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылырдың өткен сабақтарда алған білімдерін пысықтау."Тазалық-саулық кепілі" дегенді оқушылардың түсінуіне көмектесу.Тазалық сақтау заттарын көрсете отырып,гигиена сақтауға үйрету. Дамытушылық:Түрлі әдістер,сұрақ-жауап, ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушылардың байқағыштығын, тапқырлығын, жылдамдығын ,есте сақтау қабілетін,танымдық қабілеттерін арттыру,. Тәрбиелік: Балаларды тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, қуыршақ, слайд, бейнетаспалар, сәлемдеме,тазалық сақтау заттары, карточкалар. Сабақтыңтүрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру,сұрақ-жауап, қайталау, ойын, ой қозғау, проблемалық сұрақ,топпен жұмыс. Пәнаралық байланыс: орыс тілі,валеология. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару. -Сәлеметсіңдер ме,балалар? -Отырыңдар. -Қазір қай сабақ? -Давайте улыбнёмся друг другу, гостям и начнём наш урок. - Покажите, с каким настроением вы пришли на урок. Вы готовы, глазки? (поглаживают веки глаз) Да! (смотрят в «бинокль») Вы готовы, ушки? Да! (прикладывают ладони к ушам, поглаживая их) Вы готовы, ручки? Да! (хлопают в ладоши) Вы готовы, ножки? Да! (поглаживают ноги, притопывают) Вы готовы? Да! (разводят руки в стороны и обнимают себя) ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. -Балалар, бүгін біздің сабағымызға Айсұлу деген әдемі,таза қыз келді.Айсұлу өзімен бірге тапсырмалар ала келді. Үйге берілген жаңа сөздерді сендерден сұрайды.(Слайд арқылы дене мүшелерін көрсету). ІІІ.Жаңа сабақ. -Балалар,бүгін біздің тақырыбымыз-"Тазалық-саулық кепілі"."Чистота-залог здоровья". Бейнетаспа "Мойдодыр" мультфильмы. -Почему от мальчика сбежали вещи? -А вы догадались, как можно назвать этого мальчика?(Неряха, грязнуля) -Правильно. Что надо делать что бы быть чистым? -Беті-қолды сабынмен жуу керек.Тісті тіс щеткасымен тазалау керек. Шашты тарақпен тарау керек. -Надо мыть мылом лицо и руки.Надо чистить зубы зубной щеткой. Надо волосы расчесывать расческой. "Кір қыз" мултфильмы. -Давайте девочку научим правильно умываться. -Намочить руки, взять мыло, намылить руки до пены, затем смыть пену водой. Теперь чистыми руками моем лицо, уши , шею. ІҮ.Оқулықпен жұмыс.Сергіту сәті. -Балалар, қане оқулықтағы 3тапсырмаға қараймыз. Айсұлу сабаққа қатысқанымызға қарап отыр. Жуын,жуын, Жуынсақ, Қандай жақсы қуыршақ! Қазір аппақ боласың, Қуанады анашың. (3 тапсырманы сергіту сәті ретінде орындау). Ү.Сәлемдеме (тазалық сақтау заттары). -Бізге сыныпқа сәлемдеме келді.Қане кімнен келгенін көрейік. Балалар! Мен сендерге сәлемдеме жіберіп отырмын.Оның ішінде қызықты жұмбақтар және жауаптар бар.Жұмбақтарды шешуге тырысыңдар.Сәттілік тілеймін.Сау болыңдар. Сендердің Мойдодырың. Жұмбақтар. Лёг в карман и караулю: Рёву, плаксу и грязнулю. Им утру потоки слёз, Не забуду и про нос. ( Носовой платок-мұрын орамалы) Гладко и душисто, моет очень чисто.Нужно, чтоб у каждого было – Что, ребята? (Мыло-сабын) Вытираю я, стараюсь После бани паренька. Всё намокло, всё измялось – Нет сухого уголка. (Полотенце-сүлгі) Хожу-брожу не по лесам, А по усам, по волосам И зубы у меня длинней, Чем у волков и медведей. (Расческа-тарақ) Кто считает зубы нам По утрам и вечерам. (Зубная щётка-тісщеткасы) -Бұлар тазалық сақтау заттары.(Мұғалім сәлемдемеден сабын,тіс пастасын,тіс щеткасын,сусабын,тарақ,сүлгі алып шығады.) -Ребята, вы знакомы с этими предметами? Для чего они нужны? ҮІ.Ойын "Не немен дос?". - С чем дружит нос…, туфли…, ногти…, волосы.., зубы..?(карточки) ҮІІ.Ойын "Мойдодырдың кеңестері". 1.Таңертең және кешке жуыну. 2.Тісті күніне 2 рет тазалау. 3.Күнде шашты тарау. 4.Тырнақты алыпотыру. Рефлексия. -Балалар,сендерге сабақ ұнады ма? -Я надеюсь,из урока вы уясеили,что нужно любить чистоту везде и всегда.Не забудьте,что чистота-залог здоровья. Үйге тапсырма.Сөйлем құрастыру. Бағалау. | |
Просмотров: 515 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|