Главная » Статьи » Творческая мастерская |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1B Зат күйінің өзгеруі Мектеп: №81ЖББОМ Күні: қазан Мұғалімнің аты-жөні: Ахмаганбетова Р.Б. Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Салқындау процесі Лабораторлық тәжірибе №4 «салқындау процесін зерттеу» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.1.5 салқындау үдерісін зерттеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру Сабақтың мақсаты Салқындау үдерісін зерттейді, өз бақылауларын түсіндіріп, салқындау қисығын салады Күтілетін нәтиже -Бөлшектер теориясы тұрғысынан зат күйі өзгеруіне қарай энергия өзгерісін түсінеді -Салқындау қисығын салады -Бөлшектер теориясы тұрғысынан салқындау үрдісін түсіндіреді Бағалау критерийлері 1. ҚТ ережелерді сақтады. 2. Нұсқаулық бойынша тәжірибелерді орындайды . 3. Өз жұмыстарын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді, дәйекті аргументтер келтіру арқылы қорытындылай алады. Тілдік мақсаттар Терминдер: Заттардың күйі, қатты, сұйық, газ тектес, қату, энергия, температура, салқындау Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бөлшектер қозғалысы азайды, себебі температура түсті Су қатып қалды, себебі бөлшектер қозғалмайды Құндылықтарға баулу Сыйластық, ынтымақтастық, ашықтық. Пәнаралық байланыс Физика. Энергияның өзгеруі. Математика. График салу. Алдыңғы білім Заттардың агрегаттық күйлері Сабақ барысы Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 1 мин (М) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. 3 мин Сұрақ-жауап: • Заттың қандай агрегаттық күйлері бар? • Қатты, сұйық, газ тәріздес заттарға мысалдар келтіріңдер. Сабақтың тақырыбын айқындау Суреттерді көрсету. Осы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау. Судың сұйық және бу күйінен қатты күйге ауысуы көрсетілген сурет 2 мин (С.) Сергіту сәті “Атомдар мен молекулалар” ойыны: Жүргізуші “атомдар” деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, “молекулалар, бесеуден” немесе “молекулалар, үшеуден” деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада топтасады. «Атомдар» дегенде дара жүреді, соңында «молекулалар екеуден» дегенде жұптасып, сол жұбымен зертханалық тәжірибеге отырады. Сабақтың ортасы 35 мин ( Жж, Э) Зертханалық тәжірибе №4 « Салқындау процесін зерттеу» Қауіпсіздік шараларын есімізге аламыз. (С., ҚТ) Ол үшін бірнеше сурет көрсетіледі, оқушылар оларды сөйлетеді. Енді алдарыңдағы нұсқаулықты ашып, мұқият оқып шығыңдар. №4 «Салқындау процесін зерттеу» зертханалық тәжірибесін орындау бойынша нұсқаулық. Берілген құрал жабдықтар: термометр, стақандар, ыстық су, мұз салынған ыдыс, таймер. Зертханалық тәжірибеге нұсқаулық. 1. Стақанға ыстық суды құямыз. 2. Стакандағы судың бастапқы температурасын жазып алыңдар. 3. Ыстық су құылған стаканды мұзы бар ыдысқа саламыз. 4. Әрбір 3 минут сайын судың температурасын өлшеп жазамыз. Температураның қалай өзгергеніне назар аударыңдар. Бұл не себептен болды деп ойлайсыңдар. 5. Алынған нәтижелеріңді график түрінде өрнектеңдер. Ол үшін Х осіне уақытты, У осіне температураны белгілеңдер. Нүктелерді салып ол арқылы қисық жүргізіңдер. Алынған қисық бойынша қорытынды жасаңдар. Оқушыларға жұмыс орнын жинап, қолданылған заттарды орнына қойып, қолдарын жууды мұғалім ескеретеді! ( Ж) Тапсырма: +30oC, -15oC дейінгі аралықта су үшін салқындау қисығын құрайды. Зертханалық тәжірибеге нұсқаулық. Құрал-жабдықтар: Ыстық су, термометр, стақандар, мұз салынған ыдыс. С–бүкіл сыныпты оқыту әдісі Жж–жұптық жұмыс Ж–жеке жұмыс Э–оқушы эксперименті М–мұғалімнің түсіндіруі Б–бағалау ҚТ–қауіпсіздік техникасы Сабақтың соңы 4 мин Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Оқушылар практикалық жұмыстың орындалу барысына өз жұмыстарынның нәтижелерін сыныптастарымен бөлісе талқылайды өздеріне ауызша баға береді. Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы). Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз. Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: 1. ҚТ ережелерді толық сақтаса. 2. Нұсқаулық бойынша тәжірибелерді орындай алса . 3. Өз жұмыстарын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіп, дәйекті аргументтер келтіру арқылы қорытындылай алса Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқумақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? | |
Просмотров: 288 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|