Главная » Статьи » Творческая мастерская |
Сабақтың тақырыбы: «Музыкалық аспаптар және күйші композиторлар» Сабақтың мақсаттары: 1. Оқушыларды қазақ тілінде ауызекі тілде еркін сөйлеуге үйрету; қазақша байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; сұрақтарға тез, дұрыс жауап беруді меңгерту, ой-өрісін кеңейту; 2.Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, ауызша,жазбаша түрде орындау. 3.Оқушылардың мемлекеттік тілге деген құштарлығын арттыру; отаншылыққа,мемлекеттік тілге деген құрметке насихаттау. Оқушыларға еліміздің композиторлардың және аспаптарды білуге дағдыландыру. 4.Көрнектілер:аспаптардың суреті (презентациялық слайд),күйшилер портреті,видеоролик,тест,кесінді кәртішкелер деңгейлік тапсырмалар бойынша ,интерактивтік тақта ,проектор. Сабақтың барысы: 1Ұйымдастыру кезеңі.Сөйлесім. а)Сәлемдесу ә)Бүгін сыныпта кім кезекші? б)Сыныпта кім жоқ? в)Қазір қандай сабақ? г)Ауа райы қандай? д)Аптаның қай күні? 2.Мұғалімнің кіріспе сөзі. -Бүгін сабақта «Музыкалық аспаптар және композиторлар» тақырыбына презентациялық қорытындыны өткіземіз.Оқушыларды 2топқа бөлеміз, сондықтан ұл балаларға музыка аспаптары туралы дайындаған қысқаша мәліметтерін айтады. I топ «Композиторлар» II топ «Музыкалық аспаптар» -Ал, қыз балалар еліміздің белгілі композиторлар туралы дайындаған қысқаша мәліметтерін айтады. -Қадірлі қонақтар,қазір оқушылар өзінің дайындаған тақырыбы бойынша слайд арқылы қысқаша мәліметтер айтып береді. -Балалар, сабақта мұқият тыңдауды өтінемін,өйткені келесі тапсырмаларда қажет болады. Ендеше, бірінші жолды ханымдарға берейік. 1-кезең. Проектіні қорғау Слайд арқылы 1топ мәліметтерін айтады. Слайдтар көрсетіледі. Құрманғазы Сағырбайұлы,Дина Нұрпейісова,Кенен Әзербаев,Қорқыт, Ыхылас,Тәттімбет,Ахмет Жұбанов,Нұрғиса Тілендиев,Әбікен Хасенов және Темірбек Ахметов туралы. 2 топ «Музыкалық аспаптар» туралы дайындаған мәліметтерін айтады. Слайд арқылы ұлттық музыка аспаптары көрсетіледі.Оқушылар әр аспаптар туралы дайындаған мәліметтерін айтады. Адырна,дауылпаз,домбыра,жетіген,желбуаз,қылқобыз,сақпан,шаңқобыз, қоңырау,асатаяқ. 2-кезең. Барлығымыз аспаптардың үнін тыңдаймыз.Бұл қызықты...(слайды) 3-кезең.Кластер арқылы сабақта өткен тақырып бойынша «Кім тез?» тапсырманы орындаймыз. Музыкалық аспатар Композиторлар 4. Оқушылар кластерді толтырады. 5.Жазбаша тапсырма беріледі. 6.Тестік тапсырмаларды орындау. Тест 1.Неше күйші композирларды білдіндер? 2.Қанша ұлтық музыкалық аспаптарды білдіндер? 3.Дина Нүрпеиісова кім? а)ақын ә)күйші б)сазгер 4.Дина Нүрпеиісова қай жылы туды? а)1859-1952 ә)1860-1950 б)1861-1955 5.Нұрғиса Тлендиев кім? а)жазушы ә)әнші б)композитор 6.Нұрғиса Тлендиев қандай өлеңдер жазды? а)Ағаш аяқ Жағыз арша ә) Алатау Құстар б) Бұлбұл Әсемқоңыр 7Қорқыт қай ғасырда өмір сүрген? а)7 ә)8 б)9 8.Онық қандай күйлерін білесің? а)Сарыарқа Адай әСерпер Кішкентай бЖелмая Қорқыт 9.Үрмелі аспапты ата а)домбыра ә)шаңқобыз б)желбуаз 10.Ішекті аспапқа не жатады? а)жетіген ә)желбуаз б)қоңырау 11.Қылқобыздың неше түрі бар? а)2,3,4 ә)1,2,3 б)5,3,4 12.Құрманғазы қай жылы өмір сүрді? а)1818-1889 ә)1820-1885 б)1819-1888 13.Құрманғазы қандай күйлер жазды? а)Көкшолақ ә)Сарыарқа б)Аққу 14.Дина Нүрпеиісованың ұстазы кім? а)Тәттімбет ә)Құрманғазы б)Қорқыт 15.Ахмет Жұбанов қай жерде туған? а)Торғай облысы ә)Қарағанды облысы б)Ақтөбе облысы 7.Тексеру, бағалау. Оқушыларға мұғалім елімізде шыққан маркаларды және күміс тенгеде күйші композиторлар мен аспаптар таңбалары бар туралы айтып түсіндіреді. Қазыргі ғасырдағы домбыраның үні (видео). 8.Қорытындылау.Рефлексия: Сабақта қызықты болды... Білдім... Ақыры түсіндім... Білгім келеді... 10.Үйге тапсырма беру: Үнаған күйші композитор туралы немесе үнаған аспабы туралы реферат жазып келу: «Менің сүйікті аспабым» «Менің сүйікті композиторым» | |
Просмотров: 2152 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|