Главная » Статьи » Творческие проекты учащихся |
Астана қаласы №14 мектеп-гимназияның қазақ тілі мұғалімі Апенова Сауле Тлеужановна Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабақтың мақсаты: 1. Оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. 2.Оқушылардың сөздік қорын, сөз байлығын, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту; 3.Оқушыларды адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу, оқу құралдарын сауатты, таза ұстауға тәрбиелеу; Сабақтың түрі: оқушылардың білімдерін ойын элементтері арқылы қорыту, жүйелеу сабағы. Сабақтың әдісі-тәсілдері: оқу- аудару, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі кәртішкелер. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Оқушылармен амандасу. Балалар! Бүгінгі мемлекеттік тіл сабағын бастайтын мұғалімнің рөлін оқушы ойнайды, тіл дамыту сұрақтарын сыныпқа ұсынады. Сұрақтар: Балалар! Қазір қай жыл мезгілі? Көктем айлары қандай? Көктемде құстар не істейді? Көктемде қармен не болады? Ауа райы қандай? Жақсы. Қандай үй жұмысы болды? 3. Үй тапсырмасын тексеру:162бет.2 тапсырма өлең жаттау. 4. Балалар! Интерактивтік тақтаға назар аударыңдар. Нелерді көріп тұрсыңдар? Бір сөзбен қалай атаймыз? Дұрыс, бұл оқу құралдары. Біздің сабағымыздың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабағымыздың мақсаты: оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. /Слайд/ Балалар! Қараңдаршы! Бұл кім, білесіңдер ме? Иә, дұрыс айтасыңдар, «Гоу,Гоу Диего!» атты мультфильмнің кейіпкері Диего. Ол орыс тілін, ағылшын тілін жақсы біледі, ал қазақ тілін сендермен үйренгісі келеді.Біздің мектебімізге келгісі келеді. Диегоға көмектесеміз бе? Ол бізге сөмкесімен келді, бірақ оның ішінде ештене жоқ. Қалай ойлайсыңдар, онда нелер болуы керек? Дұрыс. Оқу құралдары. Сөмкесіне бәріміз де оқу құралдарын салайық. /Слайд/ Дауыстап қайталаңдар. Балалар! Дәптерлерін ашыңдар,бүгінгі күнін, айын жазыңдар. Жаңа сөздермен жұмыс істейміз. Оқу құралдар өте көп, әр сабаққа қажетті оқу құралдармен танысайық. Ермексаз-пластилин Түрлі түсті-цветные Бояулар-краски Желім-клей Сурет дәптері-альбом для рисования Бәрі-все Оқулықпен жұмыс: 169б. 3 тапсырма мәтін «Оқу құралдары» Мұғалім мәнерлеп оқиды, мәтінмен жұмыс: 1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. 2 қатар: мәтінді аудар. 3 қатар: мәтіннен жаңа сөздерді тап. Сергіту сәті: Кәне,балалар, тұрамыз Қалам, қарындаш аламыз Оңға бұрыл, солға бұрыл Біз демалып қаламыз. Ал, балалар, қазір біз дидактикалық ойындар жасаймыз. Тақтаға назар аударыңдар. 1 тапсырма: Сөздердің дұрыс аудармасын тап. 2 тапсырма: Сөз тіркестер құрастыр./рөльдік ойын/ Сабақты бекіту: • Балалар! Диего бізге көктемгі гүлін сыйлайды. Бірақ ол дара емес, тапсырмалармен. Тапсырмаларды орындайық./ Оқушылар бір –бірден тапсырмаларды орындайды. 1-Кітап не үшін керек? Кітап оқу үшін керек. 2-Өшіргіш не үшін керек? Өшіргіш өшіру үшін керек. 3-Сызғыш не үшін керек? Сызғыш сызу үшін керек. 4-Дәптер не үшін керек? Дәптер жазу үшін керек. 5-Түрлі түсті қарындаш не үшін керек? Түрлі түсті қарындаш сурет салу үшін керек. 6-Оқу құралдар не үшін керек? Оқу құралдар оқу, жазу, сызу ,өшіру,сурет салу үшін керек. Жақсы, балалар, сұрақтарға жауап беріңдер, сендерге Диего риза болды. Сендерге бір өлең ұсынады. • Кітап, дәптер, қаламым, • Сөмкеме оны саламын. Күтетін оқу құралын, Мен әдепті баламын. Дұрыс. Әдепті оқушыда барлық оқу құралдарын ұқыпты , таза ұстайды. Диего бізбен қоштасады. Сау бол, Диего! Ал біз күнделіктерімізді ашамыз, үй жұмысын жазамыз Үйге тапсырма: 169 б. 4 т.(жазу) 5т.(оқу) Бағалау. Астана қаласы №14 мектеп-гимназияның қазақ тілі мұғалімі Апенова Сауле Тлеужановна Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабақтың мақсаты: 1. Оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. 2.Оқушылардың сөздік қорын, сөз байлығын, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту; 3.Оқушыларды адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу, оқу құралдарын сауатты, таза ұстауға тәрбиелеу; Сабақтың түрі: оқушылардың білімдерін ойын элементтері арқылы қорыту, жүйелеу сабағы. Сабақтың әдісі-тәсілдері: оқу- аудару, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі кәртішкелер. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Оқушылармен амандасу. Балалар! Бүгінгі мемлекеттік тіл сабағын бастайтын мұғалімнің рөлін оқушы ойнайды, тіл дамыту сұрақтарын сыныпқа ұсынады. Сұрақтар: Балалар! Қазір қай жыл мезгілі? Көктем айлары қандай? Көктемде құстар не істейді? Көктемде қармен не болады? Ауа райы қандай? Жақсы. Қандай үй жұмысы болды? 3. Үй тапсырмасын тексеру:162бет.2 тапсырма өлең жаттау. 4. Балалар! Интерактивтік тақтаға назар аударыңдар. Нелерді көріп тұрсыңдар? Бір сөзбен қалай атаймыз? Дұрыс, бұл оқу құралдары. Біздің сабағымыздың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабағымыздың мақсаты: оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. /Слайд/ Балалар! Қараңдаршы! Бұл кім, білесіңдер ме? Иә, дұрыс айтасыңдар, «Гоу,Гоу Диего!» атты мультфильмнің кейіпкері Диего. Ол орыс тілін, ағылшын тілін жақсы біледі, ал қазақ тілін сендермен үйренгісі келеді.Біздің мектебімізге келгісі келеді. Диегоға көмектесеміз бе? Ол бізге сөмкесімен келді, бірақ оның ішінде ештене жоқ. Қалай ойлайсыңдар, онда нелер болуы керек? Дұрыс. Оқу құралдары. Сөмкесіне бәріміз де оқу құралдарын салайық. /Слайд/ Дауыстап қайталаңдар. Балалар! Дәптерлерін ашыңдар,бүгінгі күнін, айын жазыңдар. Жаңа сөздермен жұмыс істейміз. Оқу құралдар өте көп, әр сабаққа қажетті оқу құралдармен танысайық. Ермексаз-пластилин Түрлі түсті-цветные Бояулар-краски Желім-клей Сурет дәптері-альбом для рисования Бәрі-все Оқулықпен жұмыс: 169б. 3 тапсырма мәтін «Оқу құралдары» Мұғалім мәнерлеп оқиды, мәтінмен жұмыс: 1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. 2 қатар: мәтінді аудар. 3 қатар: мәтіннен жаңа сөздерді тап. Сергіту сәті: Кәне,балалар, тұрамыз Қалам, қарындаш аламыз Оңға бұрыл, солға бұрыл Біз демалып қаламыз. Ал, балалар, қазір біз дидактикалық ойындар жасаймыз. Тақтаға назар аударыңдар. 1 тапсырма: Сөздердің дұрыс аудармасын тап. 2 тапсырма: Сөз тіркестер құрастыр./рөльдік ойын/ Сабақты бекіту: • Балалар! Диего бізге көктемгі гүлін сыйлайды. Бірақ ол дара емес, тапсырмалармен. Тапсырмаларды орындайық./ Оқушылар бір –бірден тапсырмаларды орындайды. 1-Кітап не үшін керек? Кітап оқу үшін керек. 2-Өшіргіш не үшін керек? Өшіргіш өшіру үшін керек. 3-Сызғыш не үшін керек? Сызғыш сызу үшін керек. 4-Дәптер не үшін керек? Дәптер жазу үшін керек. 5-Түрлі түсті қарындаш не үшін керек? Түрлі түсті қарындаш сурет салу үшін керек. 6-Оқу құралдар не үшін керек? Оқу құралдар оқу, жазу, сызу ,өшіру,сурет салу үшін керек. Жақсы, балалар, сұрақтарға жауап беріңдер, сендерге Диего риза болды. Сендерге бір өлең ұсынады. • Кітап, дәптер, қаламым, • Сөмкеме оны саламын. Күтетін оқу құралын, Мен әдепті баламын. Дұрыс. Әдепті оқушыда барлық оқу құралдарын ұқыпты , таза ұстайды. Диего бізбен қоштасады. Сау бол, Диего! Ал біз күнделіктерімізді ашамыз, үй жұмысын жазамыз Үйге тапсырма: 169 б. 4 т.(жазу) 5т.(оқу) Бағалау. Астана қаласы №14 мектеп-гимназияның қазақ тілі мұғалімі Апенова Сауле Тлеужановна Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабақтың мақсаты: 1. Оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. 2.Оқушылардың сөздік қорын, сөз байлығын, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту; 3.Оқушыларды адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу, оқу құралдарын сауатты, таза ұстауға тәрбиелеу; Сабақтың түрі: оқушылардың білімдерін ойын элементтері арқылы қорыту, жүйелеу сабағы. Сабақтың әдісі-тәсілдері: оқу- аудару, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі кәртішкелер. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Оқушылармен амандасу. Балалар! Бүгінгі мемлекеттік тіл сабағын бастайтын мұғалімнің рөлін оқушы ойнайды, тіл дамыту сұрақтарын сыныпқа ұсынады. Сұрақтар: Балалар! Қазір қай жыл мезгілі? Көктем айлары қандай? Көктемде құстар не істейді? Көктемде қармен не болады? Ауа райы қандай? Жақсы. Қандай үй жұмысы болды? 3. Үй тапсырмасын тексеру:162бет.2 тапсырма өлең жаттау. 4. Балалар! Интерактивтік тақтаға назар аударыңдар. Нелерді көріп тұрсыңдар? Бір сөзбен қалай атаймыз? Дұрыс, бұл оқу құралдары. Біздің сабағымыздың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабағымыздың мақсаты: оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. /Слайд/ Балалар! Қараңдаршы! Бұл кім, білесіңдер ме? Иә, дұрыс айтасыңдар, «Гоу,Гоу Диего!» атты мультфильмнің кейіпкері Диего. Ол орыс тілін, ағылшын тілін жақсы біледі, ал қазақ тілін сендермен үйренгісі келеді.Біздің мектебімізге келгісі келеді. Диегоға көмектесеміз бе? Ол бізге сөмкесімен келді, бірақ оның ішінде ештене жоқ. Қалай ойлайсыңдар, онда нелер болуы керек? Дұрыс. Оқу құралдары. Сөмкесіне бәріміз де оқу құралдарын салайық. /Слайд/ Дауыстап қайталаңдар. Балалар! Дәптерлерін ашыңдар,бүгінгі күнін, айын жазыңдар. Жаңа сөздермен жұмыс істейміз. Оқу құралдар өте көп, әр сабаққа қажетті оқу құралдармен танысайық. Ермексаз-пластилин Түрлі түсті-цветные Бояулар-краски Желім-клей Сурет дәптері-альбом для рисования Бәрі-все Оқулықпен жұмыс: 169б. 3 тапсырма мәтін «Оқу құралдары» Мұғалім мәнерлеп оқиды, мәтінмен жұмыс: 1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. 2 қатар: мәтінді аудар. 3 қатар: мәтіннен жаңа сөздерді тап. Сергіту сәті: Кәне,балалар, тұрамыз Қалам, қарындаш аламыз Оңға бұрыл, солға бұрыл Біз демалып қаламыз. Ал, балалар, қазір біз дидактикалық ойындар жасаймыз. Тақтаға назар аударыңдар. 1 тапсырма: Сөздердің дұрыс аудармасын тап. 2 тапсырма: Сөз тіркестер құрастыр./рөльдік ойын/ Сабақты бекіту: • Балалар! Диего бізге көктемгі гүлін сыйлайды. Бірақ ол дара емес, тапсырмалармен. Тапсырмаларды орындайық./ Оқушылар бір –бірден тапсырмаларды орындайды. 1-Кітап не үшін керек? Кітап оқу үшін керек. 2-Өшіргіш не үшін керек? Өшіргіш өшіру үшін керек. 3-Сызғыш не үшін керек? Сызғыш сызу үшін керек. 4-Дәптер не үшін керек? Дәптер жазу үшін керек. 5-Түрлі түсті қарындаш не үшін керек? Түрлі түсті қарындаш сурет салу үшін керек. 6-Оқу құралдар не үшін керек? Оқу құралдар оқу, жазу, сызу ,өшіру,сурет салу үшін керек. Жақсы, балалар, сұрақтарға жауап беріңдер, сендерге Диего риза болды. Сендерге бір өлең ұсынады. • Кітап, дәптер, қаламым, • Сөмкеме оны саламын. Күтетін оқу құралын, Мен әдепті баламын. Дұрыс. Әдепті оқушыда барлық оқу құралдарын ұқыпты , таза ұстайды. Диего бізбен қоштасады. Сау бол, Диего! Ал біз күнделіктерімізді ашамыз, үй жұмысын жазамыз Үйге тапсырма: 169 б. 4 т.(жазу) 5т.(оқу) Бағалау. Астана қаласы №14 мектеп-гимназияның қазақ тілі мұғалімі Апенова Сауле Тлеужановна Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабақтың мақсаты: 1. Оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. 2.Оқушылардың сөздік қорын, сөз байлығын, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту; 3.Оқушыларды адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу, оқу құралдарын сауатты, таза ұстауға тәрбиелеу; Сабақтың түрі: оқушылардың білімдерін ойын элементтері арқылы қорыту, жүйелеу сабағы. Сабақтың әдісі-тәсілдері: оқу- аудару, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі кәртішкелер. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Оқушылармен амандасу. Балалар! Бүгінгі мемлекеттік тіл сабағын бастайтын мұғалімнің рөлін оқушы ойнайды, тіл дамыту сұрақтарын сыныпқа ұсынады. Сұрақтар: Балалар! Қазір қай жыл мезгілі? Көктем айлары қандай? Көктемде құстар не істейді? Көктемде қармен не болады? Ауа райы қандай? Жақсы. Қандай үй жұмысы болды? 3. Үй тапсырмасын тексеру:162бет.2 тапсырма өлең жаттау. 4. Балалар! Интерактивтік тақтаға назар аударыңдар. Нелерді көріп тұрсыңдар? Бір сөзбен қалай атаймыз? Дұрыс, бұл оқу құралдары. Біздің сабағымыздың тақырыбы: Оқу құралдарым. Сабағымыздың мақсаты: оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап, дидактикалық ойын түрлері арқылы бекіту. /Слайд/ Балалар! Қараңдаршы! Бұл кім, білесіңдер ме? Иә, дұрыс айтасыңдар, «Гоу,Гоу Диего!» атты мультфильмнің кейіпкері Диего. Ол орыс тілін, ағылшын тілін жақсы біледі, ал қазақ тілін сендермен үйренгісі келеді.Біздің мектебімізге келгісі келеді. Диегоға көмектесеміз бе? Ол бізге сөмкесімен келді, бірақ оның ішінде ештене жоқ. Қалай ойлайсыңдар, онда нелер болуы керек? Дұрыс. Оқу құралдары. Сөмкесіне бәріміз де оқу құралдарын салайық. /Слайд/ Дауыстап қайталаңдар. Балалар! Дәптерлерін ашыңдар,бүгінгі күнін, айын жазыңдар. Жаңа сөздермен жұмыс істейміз. Оқу құралдар өте көп, әр сабаққа қажетті оқу құралдармен танысайық. Ермексаз-пластилин Түрлі түсті-цветные Бояулар-краски Желім-клей Сурет дәптері-альбом для рисования Бәрі-все Оқулықпен жұмыс: 169б. 3 тапсырма мәтін «Оқу құралдары» Мұғалім мәнерлеп оқиды, мәтінмен жұмыс: 1 қатар: мәтінді тізбектеп оқы. 2 қатар: мәтінді аудар. 3 қатар: мәтіннен жаңа сөздерді тап. Сергіту сәті: Кәне,балалар, тұрамыз Қалам, қарындаш аламыз Оңға бұрыл, солға бұрыл Біз демалып қаламыз. Ал, балалар, қазір біз дидактикалық ойындар жасаймыз. Тақтаға назар аударыңдар. 1 тапсырма: Сөздердің дұрыс аудармасын тап. 2 тапсырма: Сөз тіркестер құрастыр./рөльдік ойын/ Сабақты бекіту: • Балалар! Диего бізге көктемгі гүлін сыйлайды. Бірақ ол дара емес, тапсырмалармен. Тапсырмаларды орындайық./ Оқушылар бір –бірден тапсырмаларды орындайды. 1-Кітап не үшін керек? Кітап оқу үшін керек. 2-Өшіргіш не үшін керек? Өшіргіш өшіру үшін керек. 3-Сызғыш не үшін керек? Сызғыш сызу үшін керек. 4-Дәптер не үшін керек? Дәптер жазу үшін керек. 5-Түрлі түсті қарындаш не үшін керек? Түрлі түсті қарындаш сурет салу үшін керек. 6-Оқу құралдар не үшін керек? Оқу құралдар оқу, жазу, сызу ,өшіру,сурет салу үшін керек. Жақсы, балалар, сұрақтарға жауап беріңдер, сендерге Диего риза болды. Сендерге бір өлең ұсынады. • Кітап, дәптер, қаламым, • Сөмкеме оны саламын. Күтетін оқу құралын, Мен әдепті баламын. Дұрыс. Әдепті оқушыда барлық оқу құралдарын ұқыпты , таза ұстайды. Диего бізбен қоштасады. Сау бол, Диего! Ал біз күнделіктерімізді ашамыз, үй жұмысын жазамыз Үйге тапсырма: 169 б. 4 т.(жазу) 5т.(оқу) Бағалау. | |
Просмотров: 9933 | | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|