ҮШ ТІЛДІҢ ПАТШАЛЫҒЫ THE KINGDOM OF THREE LANGUAGES КОРОЛЕВСТВО ТРЕХ ЯЗЫКОВ ҚОҒАМДЫҚ ЖӘНЕ ГУМАНИТАРЛЫҚ БАҒЫТ ӘДЕБИЕТ СЕКЦИЯСЫ ОРЫНДАҒАН: А.СЕРИКОВА «БОТАҚАН» ШАҒЫН - ОРТАЛЫҒЫ ЖЕТЕКШІ: Қ.А.АМРАЛИНА О.С. КАМАРОВА БҰҚАР ЖЫРАУ АУДАНЫ, РОСТОВКА ОРТА МЕКТЕБІ. 2011 ЖЫЛ Мазмұны. Содержание. Contents. Кіріспе. Введение. Introduction. Сәлемдесу. Приветствие. Greeting. Менің отбасым. Моя семья. My Family Мына балалар мен қыздар неден жасалған екен? Из чего же сделаны эти мальчишки и девчонки? What are boys and girls made of? “Достық әлемінде”. “Страна дружбы”. The country of friendship. Әндет, достым, әндет! Пой, дружок, пой! Sing, my friend, sing Менің күнтәртібім. Мой режим. My working day. Табиғат және түстер әлемі. Царство природы и красок. The kingdom of nature and colour. Менің сүйікті балабақшам. Мой любимый детский садик. My lovely kindergarten Менің киімдерім. Мой гардероб. My clothes. Пайдаланылған әдебиеттер. Список использованной литературы. The list of used literature. Аннотация Жобаның мақсаты: мектеп жасына дейінгі баланың жеке тұлғасын, ішкі жан дүниесін қалыптастырып, көзқарасын дамыту. Гипотеза: - баланың көңіл күйі жағдайының негізінде жеке басының және интеллектуалдық дамуын қамтамасыз ету; - мектеп жасына дейінгі сәбилердің қазақ, ағылшын және орыс тілдерін үйренудегі алғашқы қадамдарын жасауларына жәрдемдесу; - ертегінің кейіпкерлері арқылы ана тілі мен басқа тілдерді құрметтеуге үйрету, өзге тілді білу арқылы бір-бірімен достасуға көмектесу; Жоба үш кезеңнен тұрады: кіріспе, негізгі, қорытынды бөлім. Жобаның жаңалығы: Еліміздің президенті Н.Ә.Назарбаев “қазақ тілін оқыту әрдайым басымдықта бола береді, ағылшын тілінің қажеттігі – бұл әлемдік бағыт...Ал орыс тілін жақсы білу – бұл біздің байлығымыз...” Үш тілді бірдей меңгеру “Ботақан” шағын тобынан бастау алады. Жобаның актуалдығы: сәбидің жас ерекшелігі ескеріліп, ертегі бойынша баяндалып, өлеңдер, әндер балаларды өздерінің таныс әлеміне – ойындар әлеміне үйіріп әкетеді. Жоба баланы әуелі сөйлеуге, одан кейін оқуға және жазуға үйретуді нысана еткен. Аннотация Цель проекта: развитие личности дошкольного возраста ребенка, сформирование познания внутреннего мира и мировозрения. Гипотеза: - обеспечивать интеллектуальное и личностное развитие детей на фоне благополучного эмоционального мировосприятия; - обучение детей дошкольного возраста в первых шагах в изучении казахского, английского и русского языков. - герой проекта-сказки учит детей уважать родной язык и другие языки, так как знание другого языка помогает им подружиться. Проект состоит из трех частей: введение, основная и заключительная часть. Новизна проекта: президент нашей страны Н.А.Назарбаев отметил, что “обучение казахскому языку всегда будет приоритетно. Необходимость в английском языке – это мировая тенденция и также очевидная необходимость. А прекрасное владение русским языком – это наше богатство,... ” Изучение трех языков начинается с детского садика “Ботақан”. Актуальность проекта: учитывается возраст ребенка, проект задуман в виде сказки, увлекательные стихи, песни - все это погружает детей в их привычный мир – мир игры. Проект нацелен на то, чтобы научить детей сначала говорить, а затем читать и писать. Кіріспе. Введение. Introduction. Жобаның маңыздылығы: сәбидің жас ерекшелігі ескеріліп, ертегі бойынша баяндалып, өлеңдер, әндер балаларды өздерінің таныс әлеміне – ойындар әлеміне үйіріп әкетеді. Жоба баланы әуелі сөйлеуге, одан кейін оқуға және жазуға үйретуді нысана еткен. Жобаның мақсаты: мектеп жасына дейінгі баланың жеке тұлғасын, ішкі жан дүниесін қалыптастырып, көзқарасын дамыту. Міндеті: - баланың көңіл күйі жағдайының негізінде жеке басының және интеллектуалдық дамуын қамтамасыз ету; - мектеп жасына дейінгі сәбилердің қазақ, ағылшын және орыс тілдерін үйренудегі алғашқы қадамдарын жасауларына жәрдемдесу; - ертегінің кейіпкерлері арқылы ана тілі мен басқа тілдерді құрметтеуге үйрету, өзге тілді білу арқылы бір-бірімен достасуға көмектесу; Алға қойылған міндеттерді шешу әдісі: - қазақ, орыс, ағылшын тілдерінің алғашқы қадамдарын білу; - отан, сүйіспеншілік, денсаулық, достық сияқты жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу. - Баланың өз бойындағы жақсы қасиеттері негізінде жаман әдеттерден бойын аулақ ұстауға үйрету; Знакомство В некотором царстве, в некотором государстве, за семью морями, семью семь стран надо пройти, за стеклянными горами, в центре Евразии – есть государство Казахстан, удивительное Королевство трех языков. Это волшебная страна мира и дружбы. В нашем королевстве вышел указ: “Всем! Всем! Всем! научиться разговаривать на трех языках”. Меня зовут Алена. Мы переехали из Москвы. Мне пять лет. Acquaintance I, Lillian, live in this house. I came from London to my grandmother. I am 5. Once we three met on the playground. We wanted to play together, but we can’t because Ayulim spoke only Kazakh language, Alena spoke Russian and Lillian speak only English. Сиқырлы көбелектер Волшебные бабочки Magic butterflies Бір кезде сиқырлы көбелектер ұшып келіп, былай дейді: - Дос болу үшін сендер үш тілде – қазақша, орысша, ағылшынша білулерің керек. Біз сендерге көмектесеміз. И тогда появились волшебные три бабочки: - Для того чтобы подружиться, вы должны говорить на трех языках – казахском, русском и английском. Мы вам поможем выучить слова. Начнем наш первый урок! Сәлемдесу. Приветствие. Greeting Барлық халықта сәлемдесу және қоштасу сөздері бар. “Ассалаумағалейкүм! деген сөз “Саған нұр жаусын!”, Уағалейкүмассалам! “Саған да соны тілеймін!”деген сөз.” У всех народов на Земле есть слова приветствия и прощания. Слово – “Здравствуйте!” желает здоровья и мира людям. Сөйлесейік? Let’s speak? Поговорим? - Сәлеметсіз бе! Мен Аяулым. - Ал сенің атың кім? - Менің атым Алена. Менің атым Лилиан. - Сәлеметсіз бе, Аяулым! - Сәлеметсіңдер ме, Алена және Лилиан! - Мен сендерді көргеніме қуаныштымын! - Біз де. - Сендердің хал-жағдайларың қалай? - Тамаша! Рахмет! - Сау болыңдар! Көріскенше. Ертең кездесеміз! - Good day! I’m Ayaulim. - And what is your name? - My name is Alena. - My name is Lillian! - Good day Ayaulim! - Good day Alena and Lillian! - Glad to meet you! - Glad to meet you too. - How are you? - Fine! Thanks! - Good bye! Bye! - See you tomorrow! - Здравствуйте! Я – Аяулым. - А как тебя зовут? - Меня зовут Алена. Меня зовут Лилиан! - Здравствуй, Аяулым! - Здравствуйте, Алена и Лилиан! - Я рада видеть вас! - И мы тоже. - Как ваши дела? - Прекрасно! Спасибо! - До свидания! Пока! Увидимся завтра! Моя семья. Раз, два, три, четыре, пять! Вышли пальчики гулять. Этот пальчик - он большой, Значит, это – папа мой. Чуть поменьше – это мама, Нам показывает прямо. Ну, а это – старший брат, Скоро будет он солдат! Этот пальчик для колечка, В нем сестренкино сердечко. Самый маленький, друзья, Догадались кто? Да, - я! Вот и вся моя семья! My Family I, my father, mother, Sister, brother, Hand in hand With one another. Мына балалар мен қыздар неден жасалған екен? Из чего же сделаны эти мальчишки и девчонки? What are boys and girls made of? Шаш Бас Hair Head Волосы Голова Көз Eye Мұрын Глаза Нос Ауыз Қол Mouth Рука Рот Аяқ Ноги Әндет, достым, әндет! Пой, дружок, пой! Sing, my friend, sing! Қолыңды өз йығыңа тигіз! Өз басыңа тигіз! Өз шашыңа тигіз! Өз мойныңа тигіз! Өз ішіңе тигіз! Өз аяғыңа тигіз! Өз тізеңе тигіз және! Өз арқаңа тигіз! Дотронься до своих плеч! Дотронься до своей головы! Дотронься до своих волос! Дотронься до своей шеи! Дотронься до своего живота! Дотронься до своих ног! Дотронься до своих коленей! Дотронься до своей спины! Head and shoulders Knees and toes Knees and toes Knees and toes Head and shoulders Knees and toes Knees and toes Knees and toes Eyes and ears Mouth and nose. Менің күнтәртібім. фото Дүйсенбі, сәрсенбі және жұма күндері Таңшолпан хореографиялық үйірмесінде би үйренемін. Сейсенбі, бейсенбі күндері ағылшын тіліне барамын. Бейсенбі күні бейнелеу үйірмесіне қатысамын. Мой режим Понедельник, среду и пятницу я хожу на плавание. Во вторник, четверг изучаю казахский язык. My working day On Monday, Wednesday and Friday I go to tennis. On Tuesday and Thursday I study Russian language. On Friday I visit music lessons. Табиғат және түстер әлемі Армысың шапағатты Күн-Ана! Армысың қайырымды Аспан-Ана! Армысың мейірімді Жер-Ана! Құт дарыт, бар әлемді жарылқа! Табиғат – Ананың Жер, Су, Ағаш деген үш ұлы бар. Бізді жасыл дала, биік таулар, көгілдір көлдер, жануарлар, құстар, жәндіктер қоршаған. Царство природы и красок Мы отправимся в путь. За горами, за лесами находится Царство красок. Мы шагаем по разноцветной радуге. Здесь журчит звонкий ручеек, поют веселые птички, бабочки порхают над цветами. Все краски живут в мире и согласии. Желтая краска каждое утро красит солнышко, зеленая краска красит травку, листики на деревьях, красная краска красит – цветы, спинку божьим коровкам, голубая – небо, моря… Әндет, достым, әндет! Пой, дружок, пой! Sing, my friend, sing. And now I shall sing a song. What colour is the sky? It’s blue It’s blue It’s blue The sky is blue, The sky is blue. What colour is the sun? It’s yellow, It’s yellow, It’s yellow, The sun is yellow, The sky is blue. What colour is the grass? It’s green, It’s green, It’s green, The grass is green, The sun is yellow, The sky is blue. What colour is an apple? It’s red, It’s red, It’s red, An apple is red, The grass is green, The sun is yellow, The sky is blue. The sky is blue. Мой любимый детский садик Наш любимый детский сад – Радует всегда ребят. Мы танцуем и поем, Очень весело живем! Детский сад, как дом родной, Весь наполнен детворой, Все хотят – и ты, и я – Жить в нем как одна семья. Красивое название - детский сад. В настоящем саду растут деревья, цветы, а в нашем саду растем мы. Он красивый и уютный наш теремок. I have friends Whose names are Alena, Lillian. And we have fun together. We laugh and play And sing all day In any kind of weather. Менің киімдерім. Мой гардероб. My clothes. Қорытынды бөлім. Заключительная часть. Cconclusion. Мен Отанымды сүйемін. Көп аузынан түспейтін, Отан деген немене? Оның тұлға, түс, кейпін, Достың білгің келе ме? Отан – сенің ата-анаң, Отан – досың, бауырың. Отан - өлкең, астанаң, Отан – аудан, ауылың. Отан – тарих, Отан – тіл, Жасаған елің өз халқың, Отан - өлкең, Отан – жыр, Көтерген көкке ел даңқын. Я маленький гражданин своей страны Пой, расти и расцветай Солнечный, прекрасный край! Песней славлю я тебя, Казахстан, земля моя! По широким степям Казахстана мчатся табуны коней – быстроногих скакунов. В голубом чистом небе парит орел. Аксакал поет песню о том, как счастливы жители этой страны. I live in Kazakhstan. This is sunny and beautiful country. Kazakhstan is independent, sovereign and multy national country. It’s so fine to live in such country as Kazakhstan! Пайдаланылған әдебиеттер Список использованной литературы The list of used literature 1. Өзін-өзі тану. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мектепалды топтарының тәрбиешілеріне және мектепалды сыныптардың мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал. А.С. Сейтақов, М.И.Нүсіпбекова, Ж.Ж.Әкімбаева, Ә.Б.Арғымбаева, С.А. Сейілғазинова. /Алматы. “Бөбек” ҰҒПББСО, 2010. –184 б. 2. Самопознание: Методическое пособие для воспитателя детского сада. Старшая группа. / Т.К. Лукашева, Е.А. Дьяконова. Алматы. ННПООЦ “Бөбек”, 2010. –176 с. 3. Үш тілдің патшалығы. “Нұрсауле-Лучик” сериясы. Бірінші кітап. –Шымкент: “Шикула и К” ЖШС, 2006. –104 б. 4. Өзін-өзі тану. Балабақша тәрбиешілеріне арналған әдістемелік құрал. Ересектер тобы. Алматы: “Бөбек” ҰҒПББСО, 2010. – 128 бет.
|