Главная » Статьи » Личности |
Пәні: математика ШҚО Семей, № 47 ЖОББМ Бөкембаева Нәзира Мейрамбайқызы Бастауыш сынып мұғалімі Тақырыбы: Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу Мақсаты: Сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзіреттілігін дамыту.Пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру. Міндеттері: Технологиялық картаның регламентін орындау Оқыту нәтижесі: Өз бетінше жұмыс жасайды Сабақтың түрі: қайталау сабағы Әдіс – тәсілдері: БжС технологиясы, «Алгоритм» кестесі арқылы Сілтемелер: Оқулық Көренкілігі: кестелер,сызбалар Сабақ барысы: Кезендері: Мұғалімнің іс – әрекеті Ұйымдастыру Сыныптын тазалығына көңіл бөлу. Тақтаға норманы жазу Қызығушылықты ұйымдастыру Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі.Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі. ООМ бойынша жұмыс. 1 цикл «Байқау» Оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру.Сызбалар әр партада болуы қажет. Егер жақшасыз өрнекте тек көбейту мен бөлу немесе қосу мен азайту амалдары болса,онда олар солдан оңға қарай ретімен орындалады. 72:8*9 =81 1. 1.72/8 =9 2. 2.9*9=81 Егер жақшалы өрнек болса жақшадағы амалдарды ретімен солдан оңға қарай орындалады. ( 9 *4 -6) +20 =50 1.9*4=36 2.36-6 =30 3.30+20=50 Егер жақшалы өрнекте көбейту мен бөлу, қосу мен азайту амалдары берілсе бірінші көбейту мен бөлу содан кейін қосу мен азайту амалдары орындалады. (30 – 5*4 + 45: 9) -10 =5 1. 5*4 =20 2. 45/9 =5 3. 30-20 =10 4. 10+5=15 5. 15-10=5 1.Түсіндіру уақыты У1 (У1 =х тақтаға жазу) Қабылдауды ұйымдастыру Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей шапалақ ұрады, «Байқау» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Байқау ( 1 рет шапалақтау) № ТКШ АКШ ЖКШ 1 72/9=8 (3*4+38)*2=100 1.3*4=12 2.12+38=50 3.50*2=100 2 49: 7 *8=56 1.49/7=7 2.7*8=56 Мұғалім сынып ішін аралап жүріп,бірінші түсіндіруден соң сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтайды. ТКШ –АКШ –ЖКШ (5 бала + 30 с) Бұл 5 бала қол көтергеннен кейін , қалған оқушыларға 30 с уақыт беріледі. Ұғымды ұйымдастыру. Ой толғау Жұмыс аяқталған соң оқушыларға «Қолдағы қалам- бұл қателік» бұйрығы беріледі. Оқушылар дәптер алмасады.Мұғалім дұрыс жауабын тақтаға жазады. Мұғалім тақтаға бірден барлық жауабын жазады, тексереді.Досыныкі дұрыс болса ,қол көтереді. Тақтаға оқушылардың есеп шығару кезінде жіберілген қателіктерін тексеру мақсатында мынадай ескертулер жазылады: Жылдамдық – бала саны Зейін – бала саны Есеп – бала саны Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді. ООМ – орынға отырғызу матрицасы 3 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 3 балл 2 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 2 балл 1 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 1 балл Оқу сапасын анықтайды. 63 % - ға жетпеген жағдайда қайта тапсырма беріледі. 2 цикл «Бекіту» Оқушылардың суъективті тәжірибесін өзектендіру Бекіту № ТКШ АКШ ЖКШ 4 8*4*3=96 1.8*4=32 2.32*3=96 5 80:8*2-5=15 1.80/8=10 2.10*2=20 3.20-5=15 3 (9*8-63)*6*2= 27 1.9*8=72 2.72-63 =9 3.6/2=3 4.9*3=27 Мұғалім сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды және өзінің ойы бойынша оқушылардың көп қателіктер жіберген жерлерінен бастап ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіреді.Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады. 1.Түсіндіру уақыты У2 (У2=x тақтаға жазу) Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді. ООМ – орынға отырғызу матрицасы 3 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 3 балл 2 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 2 балл 1 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 1 балл Оқу сапасын анықтайды. 63 % - ға жетпеген жағдайда қайта тапсырма беріледі. Ұғымды ұйымдастыру. Ой толғау Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады, «Бекіту» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Мұғалім сынып ішін аралап жүріп,бірінші түсіндіруден соң сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтайды. ТКШ –АКШ –ЖКШ (5 бала + 30 с) Бұл 5 бала қол көтергеннен кейін , қалған оқушыларға 30 с уақыт беріледі. Ұғынуды ұйымдастыру Рефлекция Жұмыс аяқталған соң оқушыларға «Қолдағы қалам- бұл қателік» бұйрығы беріледі. Оқушылар дәптер алмасады.Мұғалім дұрыс жауабын тақтаға жазады. 3 цикл «Есте сақтау» Оқушылардың суъективті тәжірибесін өзектендіру Есте сақтау № ТКШ АКШ ЖКШ 8*3:(28:7)=6 1.28/7= 4 2.8*3=24 3.24/4=6 3*5+(9*7+56:7) =86 1.9*7=63 2.56/7=8 3.63+8=71 4.3*5=15 5.71+15=86 20:5 *(48:6)=32 1.48/6=8 2.20/5 =4 3.4*8 =32 32:8*4+48:6=24 1.32/8=4 2.4*4=16 3.48/6=8 4.16+8=24 Мұғалім сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды және өзінің ойы бойынша оқушылардың көп қателіктер жіберген жерлерінен бастап ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіреді.Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады. 1.Түсіндіру уақыты У3 (У3=x тақтаға жазу) Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді. ООМ – орынға отырғызу матрицасы 3 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 3 балл 2 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 2 балл 1 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 1 балл Оқу сапасын анықтайды. 63 % - ға жетпеген жағдайда қайта тапсырма беріледі. Қабылдауды ұйымдастыру Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады, «Есте сақтау» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Мұғалім сынып ішін аралап жүріп,бірінші түсіндіруден соң сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтайды. Ұғымды ұйымдастыру Жұмыс аяқталған соң оқушыларға «Қолдағы қалам- бұл қателік» бұйрығы беріледі. Оқушылар дәптер алмасады.Мұғалім дұрыс жауабын тақтаға жазады. Бағалау Сабақтың оқу сапасын анықтау.Бағалау деңгейі бойынша қойылады: ОММ бойынша жинаған балмен бағаланады. 9 -8 – «5» 7 -6 – «4» 5 -4 – «3» Үй тапсырмасы 115 бет, № 4 есепті шығару | |
Просмотров: 1964 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|