Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Личности

Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу
Пәні: математика
ШҚО Семей, № 47 ЖОББМ Бөкембаева Нәзира Мейрамбайқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Тақырыбы: Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу
Мақсаты: Сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзіреттілігін дамыту.Пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.
Міндеттері: Технологиялық картаның регламентін орындау
Оқыту нәтижесі: Өз бетінше жұмыс жасайды
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдіс – тәсілдері: БжС технологиясы, «Алгоритм» кестесі арқылы
Сілтемелер: Оқулық
Көренкілігі: кестелер,сызбалар
Сабақ барысы:
Кезендері: Мұғалімнің іс – әрекеті
Ұйымдастыру Сыныптын тазалығына көңіл бөлу. Тақтаға норманы жазу
Қызығушылықты ұйымдастыру Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі.Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі. ООМ бойынша жұмыс.
1 цикл «Байқау»
Оқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру.Сызбалар әр партада болуы қажет.
Егер жақшасыз өрнекте тек көбейту мен бөлу немесе қосу мен азайту амалдары болса,онда олар солдан оңға қарай ретімен орындалады.
72:8*9 =81
1. 1.72/8 =9
2. 2.9*9=81
Егер жақшалы өрнек болса жақшадағы амалдарды ретімен солдан оңға қарай орындалады.
( 9 *4 -6) +20 =50
1.9*4=36
2.36-6 =30
3.30+20=50
Егер жақшалы өрнекте көбейту мен бөлу, қосу мен азайту амалдары берілсе бірінші көбейту мен бөлу содан кейін қосу мен азайту амалдары орындалады.
(30 – 5*4 + 45: 9) -10 =5
1. 5*4 =20
2. 45/9 =5
3. 30-20 =10
4. 10+5=15
5. 15-10=5 1.Түсіндіру уақыты
У1 (У1 =х тақтаға жазу)

Қабылдауды ұйымдастыру Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей шапалақ ұрады, «Байқау» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі.
Байқау ( 1 рет шапалақтау)
№ ТКШ АКШ ЖКШ
1 72/9=8 (3*4+38)*2=100
1.3*4=12
2.12+38=50
3.50*2=100
2 49: 7 *8=56
1.49/7=7
2.7*8=56
Мұғалім сынып ішін аралап жүріп,бірінші түсіндіруден соң сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтайды. ТКШ –АКШ –ЖКШ
(5 бала + 30 с) Бұл 5 бала қол көтергеннен кейін , қалған оқушыларға 30 с уақыт беріледі.

Ұғымды ұйымдастыру.
Ой толғау Жұмыс аяқталған соң оқушыларға «Қолдағы қалам- бұл қателік» бұйрығы беріледі. Оқушылар дәптер алмасады.Мұғалім дұрыс жауабын тақтаға жазады.
Мұғалім тақтаға бірден барлық жауабын жазады, тексереді.Досыныкі дұрыс болса ,қол көтереді.
Тақтаға оқушылардың есеп шығару кезінде жіберілген қателіктерін тексеру мақсатында мынадай ескертулер жазылады:
Жылдамдық – бала саны
Зейін – бала саны
Есеп – бала саны
Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
ООМ – орынға отырғызу матрицасы
3 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 3 балл
2 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 2 балл
1 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 1 балл
Оқу сапасын анықтайды. 63 % - ға жетпеген жағдайда қайта тапсырма беріледі.
2 цикл «Бекіту»
Оқушылардың суъективті тәжірибесін өзектендіру Бекіту
№ ТКШ АКШ ЖКШ
4

8*4*3=96
1.8*4=32
2.32*3=96

5 80:8*2-5=15
1.80/8=10
2.10*2=20
3.20-5=15

3 (9*8-63)*6*2= 27
1.9*8=72
2.72-63 =9
3.6/2=3
4.9*3=27
Мұғалім сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды және өзінің ойы бойынша оқушылардың көп қателіктер жіберген жерлерінен бастап ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіреді.Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады. 1.Түсіндіру уақыты
У2 (У2=x тақтаға жазу)
Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
ООМ – орынға отырғызу матрицасы
3 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 3 балл
2 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 2 балл
1 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 1 балл
Оқу сапасын анықтайды. 63 % - ға жетпеген жағдайда қайта тапсырма беріледі.
Ұғымды ұйымдастыру.
Ой толғау

Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады, «Бекіту» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі.
Мұғалім сынып ішін аралап жүріп,бірінші түсіндіруден соң сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтайды. ТКШ –АКШ –ЖКШ
(5 бала + 30 с) Бұл 5 бала қол көтергеннен кейін , қалған оқушыларға 30 с уақыт беріледі.
Ұғынуды ұйымдастыру
Рефлекция Жұмыс аяқталған соң оқушыларға «Қолдағы қалам- бұл қателік» бұйрығы беріледі. Оқушылар дәптер алмасады.Мұғалім дұрыс жауабын тақтаға жазады.
3 цикл «Есте сақтау» Оқушылардың суъективті тәжірибесін өзектендіру Есте сақтау
№ ТКШ АКШ ЖКШ

8*3:(28:7)=6
1.28/7= 4
2.8*3=24
3.24/4=6


3*5+(9*7+56:7) =86
1.9*7=63
2.56/7=8
3.63+8=71
4.3*5=15
5.71+15=86
20:5 *(48:6)=32
1.48/6=8
2.20/5 =4
3.4*8 =32

32:8*4+48:6=24
1.32/8=4
2.4*4=16
3.48/6=8
4.16+8=24
Мұғалім сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды және өзінің ойы бойынша оқушылардың көп қателіктер жіберген жерлерінен бастап ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіреді.Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады. 1.Түсіндіру уақыты
У3 (У3=x тақтаға жазу)
Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
ООМ – орынға отырғызу матрицасы
3 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 3 балл
2 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 2 балл
1 тапсырмасы дұрыс оқушыға – 1 балл
Оқу сапасын анықтайды. 63 % - ға жетпеген жағдайда қайта тапсырма беріледі.
Қабылдауды ұйымдастыру Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады, «Есте сақтау» сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі.
Мұғалім сынып ішін аралап жүріп,бірінші түсіндіруден соң сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтайды.
Ұғымды ұйымдастыру Жұмыс аяқталған соң оқушыларға «Қолдағы қалам- бұл қателік» бұйрығы беріледі. Оқушылар дәптер алмасады.Мұғалім дұрыс жауабын тақтаға жазады.
Бағалау Сабақтың оқу сапасын анықтау.Бағалау деңгейі бойынша қойылады:
ОММ бойынша жинаған балмен бағаланады.
9 -8 – «5»
7 -6 – «4»
5 -4 – «3»
Үй тапсырмасы 115 бет, № 4 есепті шығару
Категория: Личности | Добавил: Гульнурик (2016-01-17)
Просмотров: 1896 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2024-02-26, 9:51 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [684]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [24]
История Семиречья
Великая Отечественная [180]
Личности [128]
Великие педагоги [42]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [175]
Конкурс юных сказочников [43]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [82]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [464]
Из дальних странствий возвратясь [11]
Наш календарь [46]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [54]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [24]
Творческая мастерская [650]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [207]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [81]
В помощь учителю [23299]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [130]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [193]
Диспут-клуб [17]
Новости факультета журналистики КазНу им. аль-Фараби [0]
Комсомольско-пионерские воспоминания [7]
Это было недано, это было давно [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru