Главная » Файлы » В помощь учителю » История |
2017-06-16, 7:28 PM | |
Дайындаған: Шарипов Серік Кенжебайұлы Қазақстан-біздің Отанымыз Сабақтың мақсаты: • оқушылардың «Қазақстан-біздің Отанымыз»тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдету, сөздік қорын молайту. • ( ИЗО ) закрепить знания о видах казахского орнамента, закрепить практические навыки по украшению предметов быта казахским национальным орнаментом. Сабақтың міндеттері: 1.Білімділік: өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін сараптап, жалпы Қазақстан туралы алған білімдерін тексеру, білімдерін бағалау, ( ИЗО ) закрепить знания по культуре казахского народа. 2.Дамытушылық: әр оқушының ой-қиялына ерік бере отырып, өзінше ойын түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру.Оқушылардың белсенділігін арттыру, сөздік қорын байытып, тілін дамыту. ( ИЗО ) развивать эстетический и художественный вкус, творческую активность. 3.Тәрбиелік: оқушыларды Отанын, туған халқының тілі мен дәстүрін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелеу.Бірлікке, адалдыққа баулу. ( ИЗО ) воспитывать любовь к своей Родине, взаимопонимание, уважение друг к другу. Формы организации учебной деятельности: Беседа, работа с компьютерной презентацией, с интерактивной доской, прослушивание музыкальных произведений, знакомство с предметами обихода и домашней утварью, составление графической записи мелодии, игра, танец, песни, изготовление открытки, рефлексия. Сабақтың түрі: аралас сабақ.(интегрированный урок) Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау. (ИЗО) Методы: • Словесный; • Наглядный; • Репродуктивный; • Проблемно – поисковый; • Метод стимулирования учебно-познавательной деятельности (создание ситуации успеха). Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, тірек-сызба. Оборудование:Флипчарты к уроку, аудио и видео файлы , выставка работ одаренных детей , заготовки кесушек из соленного теста. Пән аралық байланыс: тарих, жағрапия, сурет салу сабағы Сабақтың барысы : I.Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу; -Сәлеметсіздер ме, балалар ! Бүгін бізде ерекше сабақ.Біздің сабаққа қонақтар келіп отыр «Қош келдіңіздер !» дей отырып, мен бәрімізге жақсы көңіл-күй тілеймін. Елена Анатольевна Здраствуйте ребята.... Сегодня у нас необычный урок- интегрированный. Мы совместили казахский язык и изоброзительное искуство. Давайте ребята пожелаем друг другу хорошего настроения. -Мен саған сәттілік тілеймін! -Мен саған шыдамдылық тілеймін! -Мен саған шығармашылық тілеймін! -Мен саған жақсы баға тілеймін! -Мен саған зеректік тілеймін! -Мен төзімділік тілеймін! Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады -Бүгін нешесі ? -Аптаның қай күні ? -Қазақ тілі нешінші сабақ ? -Біздің Республика қандай мемлекет ? -Тәуелсіздігімізге неше жыл болды ? Балалар алдарыңызда жолсеріктер жатыр,бүкіл тапсырмаларды жолсерік бойынша орындайсыңдар II.Сабақтың ұраны: Әрбір адам-туысым, досым, жұрағат, Әрбір сабақ –үйрену, ұғыну, ұлағат. Біздің сабақ өзгеше, ендеше бізде бәрі ерекше болады. Балалар бізде бүгін қонақта алдар көсе, ол бізге бірнеше қызықты тапсырмалар дайындап әкелді.Енді балалар Алдармен бірге үй жұмысын жұмбақ арқылы тексереміз. Үй жұмысын тексеру Балалар біз жұмбақты шештік, қазақстан деген сөз шықты, ендеше бүгін біз сабақта не туралы айтамыз.Қазақстан туралы. III. Жаңа сабақ . а) сабақтың мақсатымен таныстыру. Граматикалық тақырып: жіктік жалғау Бүгін біз сіздермен менің Отаным-ҚЕназақстан тақырыбын қайталаймыз, өткен материалды еске түсіреміз және бекітеміз, жаттығуларды орындаймыз.Сабақтың граматикалық тақырыбы жіктік жалғаулар.Жіктік жалғаулар дегеніміз не? Неше түрлері бар? Сегодня на уроке мы закрепим с вами знания о культуре казахского народа Балалар жаңа тақырыпқа көшпес бұрын жаңа сөздермен танысайық. Сөздік жұмысы: Сөздермен сөз тіркестері мен сөйлемдер құру. Құрлық- cуша аймақ-край Жазық дала- равнина қорық- заповедник Шөл –пустыня белес- преграда, трудность Ал енді балалар сабактың тақырыбына және тапсырмаларды орындауға кірісейік? Ол үшін бізге Алдар көсе көмектеседі. Балалар біз Алдардың қу кейіпкер екенін білеміз, сондықтан ол бізге мазайка дайындап қойды, біз белгіленген үлгі бойынша құрастыруымыз қажет:егер біз оны дұрыс құрастырсақ және тапсырманы дұрыс орындасақ, одан сурет шығады. 1 сурет Енді бірінші тапсырмаға көшейік. Балалар қазір сіздер мәтінді тыңдайсыздар,мәтінді тыңдап не туралы екенін айтындар Мәтінді оқу, аудару.(аудирование жасау) Қазақстан- біздің Отбасымыз Қазақстан Республикасы- Еуразия құрлығындағы мемлекет. Қазақстанның жері кең-байтақ және өте бай.Табиғатты әр алуан.Мұнда жазық дала да, орман да, тау да,өзен де,көл де,шөлді аймақтар да бар. Қазақстанның тарихы талай мыңдаған ғасырларды қамтиды, жері шежірелі. Әлемге әйгелі тарихи ескерткіштер, табиғаты көркем қорықтар,демалыс орындары көптеген кездеседі. «Медеу» мұз айдыны халқымыздың мақтанышы болып саналады. Талай белестерді өткізген қазақ халқы егемендік алды. 1991 жылы 1 желтоқсанда Қ Р –ның тұңғыш Президент болып Н.Ә. Назарбаев сайланған. Мәтінмен жұмыс: 2 сурет Ал енді балалар алдар бізге сұрақтары бар сандықша дайындады.Біз сандықшадағы сұрақтарға жауап беруіміз қажет. 1 тапсырма: « Сиқырлы сандықша» Қазақстан Республикасы қай құрлықта орналасқан? Қазақстанның жері қандай? Табиғаты қандай? Халқымыздың мақтанышы-деп мұз айдынын айтамыз? 2 тапсырма: Сөз тіркестерін дұрыс құраңдар. Еуразия Президент Табиғаты кездеседі Шөлді қорықтар Ғасырларды ескерткіштер Келесі станцияда балалар, біз Қ Р рәміздерің қайталамыз. Ребята, а на этой станции мы повторим с вами символы Р К, а поможет нам в этом Елена Анатольевна 3 сурет Сұраққа жауап беріңдер. Елена Анатольевна 1. Что является геральдической основой герба Казахстана? Шанырак 2. Кто авторы гимна? Авторы слов: Ж. Нажимеденов, Н.Назарбаев. Автор музыки: Ш. Қалдаяқов 3. Что символизирует изображенный на гербе шанырак? Отчий дом, очаг, мир 4. День рождения государственных символов РК 4 июня 1992 год 4 сурет Балалармен жіктік жалғауды қайталамыз. 4 тапсырма: Көп нүктенің орнына керекті жіктік жалғауын қойындар. Мен батыстан...мын Сен Қазақстанда тұра...сын Сендер оқушы...сыңдар Сіздер қайда тұра...сыздар Олар Астанадан кел...лер Сергіту сәті Физминутка 5 сурет Cөйлемдерді дұрыс құрандар.Жіктік жалғаулардың астын сызыңдар. Оның сүйесің сен қасиетті тілін. Сен оның қасиетті тілін сүйесің Қазақстанның кең-байтақ жері Қазақстанның жері кең-байтақ Сіз тұрдыңыз Алматыда Сіз Алматыда тұрдыңыз Қазақстанда тұрамын мен Мен Қазақстанда тұрамын 6 сурет Елена Анатольевна Ребята вы знаете, что у каждого народа есть своя культура, свои обряды…. - Что люди изображали в своих орнаментах? (природу, животный мир, растения, геометрические фигуры, космос) - И поэтому появились виды орнамента. Назовите их? (Зооморфный, растительный, геометрический, космогонический) - Скажите, какие виды используются в казахском орнаменте? (Все, но чаще всего животный) - Что повлияло на то, что у каждого народа свой орнамент? 7 сурет Балалар біз Отан туралы қандай мақалдар білеміз. Яғни бұлда біздің мәдениетіміз ғой. Мақал-мәтелдер. 8 сурет Елена Анатольевна (Рисование) 9 станция Тест Ертегілер өлеңі. Орындайтын: Кишкимбаева Замира Рефлексия. Білемін Үйрендім Білгім келеді Көңіл күйлерін тексеру. Үй тапсырмасы: Қазақстан туралы өткен тақырыптарды қайталау. Бағалау. Күншуақ құру. Қонақтарға тілек тілеу. Денсаулық, шығармашылық табыс, достық, жақсылық, бақыт, махаббат, мейірімділік. Сау болыңыздар. | |
Просмотров: 756 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|