Главная » Файлы » В помощь учителю » Технология труда |
В категории материалов: 66 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 ... 6 7 » |
Цель: Ознакомить учащихся с особенностями казахской национальной кухни. Задачи: Учащиеся смогут самостоятельно изучить рецепт одного из традиционных мясных блюд и смогут самостоятельно приготовить его в группе. Учащиеся будут планировать работу в малых группах самостоятельно (по процессу) |
Ознакомить учащихся с традиционными головными уборами. Научить правильно снимать мерки головы для построения чертежа "тюбетейки» |
Рухани жаңғыру бағдарламасына сәйкес ою-өрнек түрлерін технология сабағында қолданудың тиімді әдісте
Рухани жаңғыру ұлттық болмыстың негізінде мемлекет өмірінде қалыптасатын интеллектуалдық өріс. Рухани жаңғыру Атамекен мен Ұлттың бір болуын, ұрпақ пен туған жердің байланысуын, адам мен табиғаттың тұтастығын негіздейтін ұлттық идея. Ғалымдар ұлттық идеяны ақыл таразысынан өтіп халықтың басым бөлігі қабылдаған ұлттық мәдени құндылықтар жүйесі деп түсінеді. Ұлттық идея Қазақстанда жүріп жатқан мәдени мұраларды жаңғырту үрдісі мен әлемдік өркениет ықпалымен туындаған жаһандану процесінің арақатынасында қарастырылуы тиіс. |
Қазақ халқының мәдени-тұрмысында, салт-дәстүрінде, рухани зердесінде қамшының алатын орны ерекше.Қамшы өнер туындысы, сый-сыяпаттың төресі, ержігіттің серігі, айбыны, шаңырақтың киесі, тіпті кейде батырдың қаруы да болған. Оны жай ғана ат айдайтын құрал дей салуға болмайды.Бұл қолөнер туындысы, атадан балаға мирас болып қалатын асыл мұра. Ата-бабаларымыз қамшысы арқылы өз көз қарасын, ниетін, қарым-қатынасын білдірген, біз мұны қамшыға байланысты ой орамдармен тарқатып, түсіндірсек |
Көрсеткіш таяқшасы дегеніміз – ол, сабақты жүргізуге арналған бірден-бір көмекші құрал болып табылады. Бұл бұйымды өткен сабақтарда біз, кесіп, сүргілеп, жұмырлап дайындап алғанбыз. Таспаларымыз да дайын. Ендігі жұмысымыз – таспаларды бір-бірімен шатастырмай, асықпай, мәнерлеп өру арқылы, көрсеткіш таяқшамызды өріп қаптаймыз. Келесі сабақтарда сабын қаптап, сақиналарын шегелеп, бауын тағып, аяқтаймыз |
Оқу жұмысынының ұйымдастырудың технологиялық картасы Технологическая карта организованной учебной деятельности Білем беру саласы: Образовательная область: «Апликация» |
Развитие компетентности учителя-предметника в условиях современного информационного общества Кокош И.Н. район Шал акына, г. Сергеевка, школа-гимназия им.Е.А.Букетова |
«Технология сабақтарында былғарыны көркем өңдеу технологиясын оқып-үйрену» |
«Оқушыларға эстетикалық тәрбие беруде заманауи қазақ ұлттық костюмінің әлеуетін қолдану» |
«Технология сабақтарында ағаштан дизайн элементтерін жасау әдістемесі» |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|