Главная » Файлы » В помощь учителю » История |
2019-05-13, 2:18 PM | |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3 А. Сақтар Мектеп: «Ш. Уәлиханов атындағы №3 мектеп лицейі» КММ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мұхамадиянова А.М Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Берел қорғандары (2 сағат) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақ мақсаттары Барлығы: Берел қорғандарының орналасу аумағын, қорымынан табылған тас құрылыстар мен тарихи жәдігерлермен танысады. Көпшілігі:. Берел жәдігерлері арқылы ерте темір дәуірінде мекендеген сақ тайпаларының мәдениеті туралы түсінеді. Кейбіреуі: Берел қорымының археологиялық ескерткіштері мен олардан табылған тарихи жәдігерлер арқылы сақтардың дүниетанымын қорытындылайды. Бағалау критерийлері - Берел қорымының орналасқан аумағын анықтайды; - Берел қорғандары құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды; - Берел қорғандарынан табылған обалар арқылы ежелгі сақ тайпаларының мәдениеті мен дүниетанымы туралы білімдерін қортындылайды. Тілдік мақсаттар Оқушылар: Берел қорғандары туралы дидактикалық материалдар көре отырып тыңдалым, айтылым дағдылары қалыптасады, топтық тапсырманы орындау арқылы тақырып бойынша ақпаратты бірлесе отырып оқиды, жазады, ортақ ойды сынып ұжымына таныстырады. Пәндік лексика мен терминология: Саркофаг, бальзамдау, мәңгі тоң қабаты, грифон. Құндылықтарды дар дарыту «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығы аясында туған жеріміздің тарихы беттеріндегі ата - бабаларымыздың ұлы істері мен олардан бізге жеткен тарихи жәдігерлерді білу арқылы ұлттық танымы мен жауапершілігі мол, шығармашыл, сыни тұрғысынан ойлай алатын ұрпақ қалыптастыру Пәнаралық байланыстар География, Дүниежүзі тарихы, Орыс тілі, Ағылшын тілі АКТ қолдану дағдылары АКТ дағдыларын дамыту (интербелсенді тақта) Бастапқы білім Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы: 10- минут 2-минут 3- минут 1 минут Сабақтың ортасы 20 мин 8 минут 8 минут Ұйымдастыру шаралары: Амандасу, сабақта жоқ оқушыларды белгілеу (сергіту сәтін өткізу); Топтарға бөлу - «Географтар», «Археологтар», «Зергерлер», «Этнографтар» (уақытты тиімді пайдалану үші бөлінген, топтардың аты жазылған қағазға келіп отырады). Психологиялық ахуал: Сабаққа сәттілік тілеу - Бұл топтар саралау бойынша талаптары әртүрлі оқушылардан құралады. - Аралас гендерлік топтар болып табылады. «Миға шабуыл» стартегияы - «Берел қорымының берері мол» тақырыбында бейнематериал көру; «Полиглот» әдісі: Қазіргі заман талабы – үш тілді білу мақсатында, Берел қорымына қатысты 3 тілде сұрақтарға жауап беру: 1) Берел қорымы қайда орналасқан? Қанша оба табылды? 2) Заттай деректерді зерттейтін ғылым қалай аталады? 3) Қорымнан қай жануардың қаңқалары көп табылды? 4) Берел қорымынан табылған жәдігерлерді атаңдар? ҚБ: Фигуралар арқылы Керемет! Жақсы Қанағат-қ М: Кері байланыс «Рөлдік ойын» әдісі: Жаңа тақырып: «Берел қорғандары» Сабақтың мақсатын оқушылар өздері қояды. Жетістік критерийлерін өздері анықтайды. 1. «Рөлдік ойын» әдісі: Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Әр топ оқулықпен, қосымша ақпараттарды оқу арқылы білімдерін толықтырады. «Географтар»: Шығыс Қазақстанның табиғат жағдайымен таныстырады; «Археологтар»: Берел қорымындағы зерттеу жұмыстарының барысымен таныстырады; - Сергіту сәті «От шашу» «Зергерлер»: Берел қорымынан табылған бұйымдармен таныстырады; «Этнографтар»: Берел қорымындағы табылған заттардың маңыздылығымен таныстырады. Топтар жұмыстарды қорғайды. Бірін-бірі критерий бойынша бағалайды. Дескриптор Білім алушы - Берел қорымының орналасқан аумағын анықтайды; - Берел қорғандары құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды; - Берел қорғандарынан табылған обалар арқылы ежелгі сақ тайпаларының мәдениеті мен дүниетанымы туралы білімдерін қортындылайды. 2. «Қолдауды аз қажет ететін оқушылар» (қосымша мәліметтермен жұмыс жасау арқылы презентация дайындап келеді) ҚБ: «Бас бармақ» тәсілі - Бас бармақ арқылы өз білімдерін бағалайды 1-3 слайд 4-5 слайд 6-12 слайд 13-слайд Стикер Таратпа материал. 14-15 слайд Оқулық. Қазақстан тарихы. 5 сынып. Назарбаев Зияткерлік мектебі. 2017 ж. 6 сынып Қазақстан тарихы Ә. Төлеубаев және т.б Атамұра 2015 жыл 16 слайд 17 слайд Сабақтың соңы 10 мин 5 минут 2 минут 3 минут «Кубизм» әдісі Түсіндір, ойыңмен бөліс, атап шық, неліктен, қашан, қайда сұрақтары төңірегінде топтар арасында өзара сұрақ-жауап алмасу. ҚБ: «Жануарлардың қасиеттеріне қарай» арқылы топтар тапсырманы орындау арқылы тақырыпты қаншалықты ашып бергенін, түсінгенін бағалайды. Сабақта алғырлық таныттым, барлық тапсырмаларды орындап, өз ойымды толық жеткіздім. Сабақта шыдамдылық таныттым, кейбір тапсырмаларды топ мүшелерінің көмегімен орындадым. Сабақта зерігіп кеттім, берілген тапсырмаларды орындай алмадым, көмек қажет. М: Кері байланыс Рефлексия: «Оқушы үні» (әр топтан бір пікірден болуы мүмкін). 1. Бүгінгі сабақта не ұнады? 2. Сабақта не үйрендің?алдыңғы сабақтардан нені жақсы істей алдың? 3. Сабақ барысында нені жақсы істедің? 4. Сабақта қай кезең сен үшін, ұтымды болды? 5. Егер осы сабақ басқа топта өткізілсе, онда не өзгерсе және неге? М: Кері байланыс Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты қосымша мәліметтер оқу, дата, термин жазу, жұмыс дәптеріне Венн диаграмасын салу (Берел, 18 слайд 19 слайд 20 слайд Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немес ежекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | |
Просмотров: 734 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|