Главная » Файлы » В помощь учителю » История |
2019-05-13, 2:23 PM | |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында Мектеп: «Шоқан Уәлиханов атындағы №3 мектеп-лицейі» КММ Күні: 31.01.2019ж. Мұғалімнің аты-жөні: Бигельдинова Асем Самажановна Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы XIX ғ. ІІ жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік территориялық реформалар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.1.4 – Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформаның алғышарттарымен, барысымен, салдарымен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: 1867-1868 жылдардағы реформаның жүргізілу барысын талдап, жағымды және жағымсыз жақтарын айта алады. Кейбір оқушылар: Реформаның мазмұны мен мәнін аша отырып, 1822 жылғы Сібір қазақтар және 1824 жылғы Орынбор қазақтары жарғысымен салыстырып пайдала алады. Бағалау критерийлері Біледі және түсінеді- XIX ғ. 60-ж Қазақстан территориясының бөлшектену себептерін анықтайды; Талдайды- 1867-68 жж әкімшілік реформаларының жүргізілу барысын талдайды; 1867-68 жж реформалардың нәтижесін қорытындылайды. Тілдік мақсаттар 1867-1868 жж. реформаларының мән-жайы туралы талдайды, (айтылым дағдасы) Ресейдің жүргізген саясаты туралы зерттеулермен танысады (оқылым, айтылым, жазылым дағдылары) Пәнге қатысты лексика мен терминология Генерал – губернаторлық, облыс, уезд, болыс, ауыл, қара шығын Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелсіздік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады. Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» жүзеге асады Пәнаралық байланыстар Дүниежүзі тарихы, география АКТ қолдану дағдылары Бейнематериал, карта, слайд, таратпа материал Бастапқы білім Ұлы жүздің Ресей құрамына қосылуы жалпы қазақ жерлерінің Ресей империясының құрамына толықтай қосылуына әкелгендігін біледі Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 3 мин Ұйымдастыру сәті. Амандасу, түгендеу. Сыныпты алдын ала топқа бөліп отырғызу. Топ мүшелерін сайлау: басшы, баяндамашы, таймпикер, хатшы. Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы тексеру: 1. «Сібір қырғыздары туралы жарғы» бойынша патша үкіметінің көздеген мақсаты қандай ? 2. «Орынбор қырғыздары туралы жарғы» қашан қабылданды? 3. Реформаға дейін қазақ жері неше генерал-губернаторлыққа бөлінді? 4. 1866 жылдың басында орыс әскерлері басып алған Орта Азия хандығы? 5. Неліктен жаңа реформа қабылдау қажеттілігі туды? ҚБ: «Бағдаршам әдісі» арқылы бағалау Презентация Оқулық Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2008. Сабақтың ортасы 3 мин 10 мин 12 мин 2 мин 9 мин «Қызығушылықты ояту» «Ой қозғау» әдісі. «Бейнематериал көрсету» Бұл бейнематериалдан «Сібір қырғыздары туралы жарғы» мен «Орынбор қырғыздары туралы жарғыдан» қандай өзгешелік көріп тұрмыз? . «Мағынаны ажырату» «ЖИГСО І» стратегиясы бойынша мәтінмен жұмыс жасау: Топтық жұмыс арқылы Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа туралы анықтау. 1 топ: Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформаны дайындау барысы. 2 топ: 1867-1868 жылдардағы реформаның жүргізеге асырылу барысы. 3 топ: 1867-1868 жылдардағы реформаның салдары. 4 топ: Реформаның мазмұны мен мәнін аша отырып, 1822 жылғы «Сібір қазақтары жарғысы» және 1824 жылғы «Орынбор қазақтары жарғысымен» салыстырады. Ортақ дескрипторлар: -1860 ж.ж қазақ даласында реформаға дайындықтың болғандығын анықтап, 2 дәйек келтіреді; -1867-68 ж.ж реформалар бойынша Қазақ Елінің Жаңа әкімшілік-территориялық бөлікке бөлінгенін түсіндіреді, атауларын атайды; -Жаңа әкімшілік-территориялық бөліктердің басындағы билік иелерін атап, қызметін талдайды; - Реформаның мазмұны мен мәнін аша отырып, 1822 жылғы «Сібір қазақтары жарғысы» және 1824 жылғы «Орынбор қазақтары жарғысымен» салыстырады. Қосымша №1 Қосымша № 2 Қосымша №3 ҚБ: әр топ өздерінің алдына үлестірілген бағалау парақтарына өздерін, топ мүшелерін бағалайды. «Ой толғаныс» топтар арасындағы сұрақ: 1 топ2топ3топ4топ ҚБ: әр топ өздерінің алдына үлестірілген бағалау парақтарына өздерін, топ мүшелерін бағалайды. Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы Электронды тақтамен жұмыс Таратпа материал Қосымша-1 Кескін картамен жұмыс Қосымша-2 Қосымша-3 Оқушылар тірек-сызбаларының дұрыстығын тексеру үшін слайдтан дұрыс жауапты көрсету Сабақтың аяғы 4 мин Рефлексия. Өз прогресіңді бағала. Стикер жапсыру. Сурет Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | |
Просмотров: 934 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|