Главная » Файлы » В помощь учителю » Классному руководителю |
[ Скачать с сервера (76.5 Kb) ] | 2012-02-16, 9:15 AM |
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚОЯНҒА ҚОНАҚҚА» Өткізген: Болатбаева Ш.Ш. Жас ерекшелігі: II-сәбилер тобы Ұйымдастыру түрі: фронтальді Өткізу түрі: ойын түрінде Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің типі: интегриральді Білім саласы: «Таным», «Шығармашылық» Тарауы: Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру, жапсыру. Мақсаты: • Балаларды геометриялық фигураларды айыра білуге үйрету; • Оларды суретте үйлестіре білуге; • Екі қарама-қарсы заттарды көлеміне қарай салыстыра білуді жетілдіру, қою әдістерін пайдалана отырып; • Қалыпты қабылдауды одан әрі дамытуды жалғастыру, заттарды қағаз бетінде орналастыра білуді; • Зейінді дамыту, танымдылық қызығуларға тәрбиелеу, бірлесіп жұмыс істейе білуді. Музыкалық бақылау отыру: «Улыбка» әні, сөзі М.Пляцковскийдікі, әуені В.Шаинскийдікі. Техникалық жабдықтау: теледидар, DVD. Құрал-жабдықтар: Көрнекілік құралдар: • Декорациялар – ағаштар, шыршалар; • Орман бейнеленген сурет және шырша бейнеленген суреттер; • Қоянның үйiнiң сұлбасы және кең мен тар есiктiң нобайлары; • Үш түсте саңырауқұлақтар (қызыл, сары және көк); • Үш себет; • Қоян (ойыншық). Үйлестірмелі құралдар: • Жасыл және қызыл түстегі үшбұрыштар; • Клеенкалар, желім, қылқаламдар, майлықтар. Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалардың іс-әрекеті: Мотивациялық-қозғаушы Психологиялық минут: Тәрбиеші: Қайырлы таң, балалар! - Барлықтарың ояндыңдар ма? - Бір-біріңе күлімсіредіңдер ме? Кәнеки, қолдарымызды күнге созып, жақсы көңіл-күймен амандасайық: Қайырлы таң, күн! Қайырлы таң, жаңа күн! Қайырлы таң, балақайлар! Қайырлы таң, балалар! - Сендердің көңіл-күйлерің тамаша ма? Ал, енді қонақтармен амандасып, өздеріңнің жақсы көңіл-күйлеріңді ауа шырағымен жақсы көңіл-күйлеріңді беріңдер. - Балалар, бүгін таңертең Сауысқан тәтей ұшып келіп, орманда тұратын қояннан дыбысты хатты құйрығында әкеліпті. Қызық, бұл хатта не бар екен? Кәне, тыңдап көрейікші! Теледидардың экранында қоян шығып, былай дейді: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен өте ұзақ еңбек етіп, өзіме өте мықты нағыз үй салдым, бірақ оған есік таңдай алмадым. Маған өте қорқынышты. Мен сондықтан сендердің көмектерге үмiттенемiн. Сендердің досың Қоян. - Балалар, сендер дайынсыңдар ма, сиқырлы орманға барып, қоянға көмек етуге. Онда, тезірек, жолға аттанайық! Балалар тәрибешімен және қонақтармен амандасып, кездескендеріне қуанады. - Қайырлы таң, Шолпан Шакаровна! Балалар әуе сүюлерін жібереді. Балалар қояннан келген дыбыстық хаттарды зейін салып тыңдайды. Балалар сиқырлы орманға баруға келіседі. Іздену - ұйымдастырушы Бұл орманға пойыз бармайды, Ал, ұшақ онда ұшпайды, Қалай бұл орманға барамыз? Орманға, қол тиіп тұр. - Ал, мұнда бір құпия бар. Қара, барлығын қара, ештеңе жіберіп алма! Орманға кеттік пе? Біз жолмен жүреміз, біреудің аяғының жермен ізі бар. Өте зейінді болыңдар. Жолдарды өзгертіп отыру керек. Сөздерді тыңдап және өлеңдермен қимылдарды орындаңдар. Кішкентай аяқтар жолмен жүріп келеді, Ал, үлкен аяқтар жолмен жүгіріп келеді, Кішкентай аяқтар секіріп-секіріп жолмен жүреді, Ал, үлкен аяқтар жолмен келеді. - Біздің аяқтарымыз тыңдайды. Біз қайда келдік? Балалар, қараңдаршы біз сендермен керемет орманға тап болдық. Мында қанадй әдемі ағаштар. Ой, қараңдаршы, бұл не жолда өсіп тұрған? Неше саңырауқұлақтар? Мына жерде ше? Саңырауқұлақтардың өлшемдері қандай: үлкен немесе кішкентай ма? Саңырауқұлақтың қалпағы қандай? (қызыл, сары және көк). Ойын «Саңырауқұлақты жина» - Біз қонаққа барарда, үй қожайынына сыйлық апаруымыз керек. Мен қоянға саңырауқұлақты сыйлауды ұсынамын. Кәне, барлығымыз себетке саңырауқұлақтарды жинайық: бір себетке қызыл қалпақты саңырауқұлақты, екінші себетке сары қалпақты саңырауқұлақты, енді біреуіне көк қалпақты саңырауқұлақтарды. Міне, қоян үшін сыйлықтарымыз дайын. - Алдымызда бұлақ, кәне біз сендермен секіріп өтіп көрейік. Неге біз бұлақтан секіріп өттік: ол тар ма, әлде кең ме? - Қараңдаршы, алдымызда өзен ағып жатыр. Қалай ойлайсыңдар, біз өзеннен секіріп өте аламыз ба? Неге? Өзен тар ма, әлде кең ме? - Балалар, қараңдаршы, біз сендермен қыдырып, ойнап тіптен үйге қалай келіп қалғанымызды білмей қалдық. Егер де жұмбақты шешсеңдер, сендер білесіңдер, бұл үйде кім тұратынын: Ұзын құлақты, жылдам аяқты, Епті секіріп, сәбізді жақсы көреді. - Міне, Қоянның өзі! Қоян: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен қонақтармен кездескенді жақсы көремін. Сыйлықтарыңа рахмет, мен керемет саңырауқұлақтармен - өзімнің ормандағы достарыма-тиіндерге беремін. Сендер менің үйіме есік таңдап беруге көмектесесіңдер ме? Тәрбиеші: Қоян, сен қандай әдемі үй салғансың, тек қана есігі жетіспейді ғой. Саған біздің балалар үйіңе қажетті есікті таңдап беруге көмек етеді. Қандай геометриялық фигураға есік ұқсайды? Қоян: Менде бірнеше есіктер, қайсысы менің үйіме келер екен, есікті жабу үшін? Тәрбиеші: Қараңдаршы, әр есікті үйге басып ету керек. Бір есік тар, саңылау қалып қойды, қасқыр кіріп кетуі мүмкін, екінші есік кең, ал енді үшінші есік есікті тығыз жапты. Қоян: Енді маған ешқандай аң да, орманда да қорқынышты емес. Рахмет сендерге, балалар! - Мен де сендерге сыйлық сыйлағым келеді. Бұл менің сүйікті ойыным «Ақ қояным отыр ғой». Демалыс сәті. Қоян: Сұр қояным отыр ғой, Құлағымен қозғалтып Былай, былай, Қоянға отырып, тоңды ғой Аяқтарын жылытты. Тарс-тарс, тарс-тарс, Аяқтарын жылытты Қоянға секіру керек, Секір-секір, секір-секір Қоянға секіру керек. - Балалар, менің шыршамды қызықтаңдаршы, үйдің жанында өскен. Айтыңдаршы, шырша қандай түсте? - Қандай геометриялық фигуралардан шыршалар тұрады? Қоян: - Менің үйімнің жанында неше шырша өсіп тұр? Қоян: Үйімнің жанында көп шыршалар өсіп тұрғанын қалаймын. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Тәрбиеші: - Қоян, біздің балалар геометриялық фигуралардан шыршалар құрастыруды біледі. Біз саған көмектесеміз. Үстелге жайғасыңдар. Ал, сен Қоян, отыра тұр, балаларға қарап. Қараңдаршы, әрқайсыңның үстелдеріңде геометриялық үшбұрыштар жатыр. Қолдарыңа бір фигураны алып, оны қарастырыңдар. Айтыңдаршы, бұл фигура қалай аталады? - Басқа фигураларды қараңдар, қалай аталады? Бұл геометриялық фигуралар үшбұрыштар деп аталады. Үшбұрыштардан шырша құрастыруға болады. Сендердің үшбұрыштарың қай түсте? - Шыршалар қай түсте? - Шырша – шыршам! – деп те атайды. Ал, шыршалар қызыл түсте бола ма? - Ал, қазір жасыл түсті үшбұрыштарды таңдап алуды ұсынам да, оны алдарыңа қойыңдар. - Қоянның шыршасына қараңдаршы. Шыршаның үсті бар, ал бұтақтары жалпақ. Қазір өздеріңнің жасыл ұшбұрыштарыңды қойыңдар, үстіңгі жағы үнемі жоғарыға қарап тұруы керек. Қараңдаршы, сендерде қандай шырша шықты. Біздің шыршамыз үнемі әдемі осындай болып қалуы үшін, оны қағазға бекіту керек (жапсыру). Қараңдаршы, бізде бүтіндей орман пайда болды. Ал, орманда көп шырша ма, әлде бір шырша өсе ме? Қоян: - Балалар, бізге қяонмен қоштасу керек, содан соң, балабақшаға қайтайық. Қоянға: «Сау болыңыз!» - дейміз. - Балалар, балабақшаға бару үшін, сиқырлы сөздерді айтуымыз керек: Балалар орманда қыдырды Табиғатты бақылап, Жоғары күнге қарады. Күннің көзі жылытып Көбелектер ұшты, қанатымен қағып, Мұрынға ара кеп қонды Қараңдаршы төмен достарым! Жақсы біз қыдырдық! Аздап қана шаршадық! Ал, енді қайтадан қайталайық! Балабақшаға оралып!!! Міне, тағы да балабақшаға оралдық! Сендер қуаныштысыңдар ма? - Орманға. - Саңырауқұлақтар. - көп. - бір. - үлкен. - қызыл, сары, көк. Балалар себетке саңырауқұлақтарды жинайды. - өйткені бұлақ тар. - өйткені өзен кең. - Қоян! Қоянмен амандасады. - тік төртбұрышқа Балалар қимылдарды өлең мәтіні бойынша орындайды. - шырша жасыл түсте. - үшбұрыштардан. - бір шырша. - Иә! Балалар өз үстелдеріне өтіп, табақшаларда жатқан үшбұрыштар қызыл және жасыл (барлығы 3-тен), желім, қылқалам, қағаз парақтарына. Балалар қолдарына геометриялық фигураны – үшбұрышты алады. - үшбұрыш. - Үшбұрыштар. - жасыл және қызыл. - жасыл түсте. - жоқ! Балалардың өз беттерімен жұмыстары. Балалар жұмыс жасауға кіріседі. Әрқайсы жеке жұмыс істеп, бітірген соң, қоян барлығын мақтап, содан соң барлық шыршаларды қатты қағазға жапсырады. - Орманда көп шыршалар өседі. Балалар Қоянмен қоштасады. Балалар тәрбиешімен сөздерді қайталайды. Рефлексивті - реттеуші Балалар, орманда не қызықты болды? Бүгін пайдалы сендермен не істедік? Дұрыс, Қоянға үйіне есікті таңдап беруге көмектестік. Көп шыршалар отырғызып, көп саңырауқұлақтар тиін-құрбылар үшін жинадық. Балалар сұрақтарға жауап береді. Күтілетін нәтиже: Білуі керек: - геометриялық фигуралар, қоршаған ортаға таба білуді. Меңгеруі: - геометриялық фигураларды қағаз парағында орналасуы туралы. Істей біледі: - екі қарама-қарсы затты көлемі бойынша салыстыруды. | |
Просмотров: 4132 | Загрузок: 1133 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|