Главная » Файлы » В помощь учителю » Классному руководителю |
[ Скачать с сервера (175.5 Kb) ] | 2012-02-23, 12:47 PM |
Сабақ жоспары. 1. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқу құралдарын тексеру. 2. Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын сұрақ-жауап әдісі және кроссворд шешу арқылы тексеремін. 3. Жаңа сабақ барысы. Сабақтың тақырыбы, мақсаты және жоспарымен таныстыру. 1. Қызығушылықты ояту сатысы. Ой қозғау. Оқушыларға тірек-схема беріледі. Роман Пьеса Әңгімелері 2.Мән-мағынаны ажырату сатысы. М. Әуезовтың 1921-1925 жылдары аралығындағы әңгімелерінде дала өмірінің романтикасы негізгі арқау болды. «Қаралы сұлу», «Қараш-Қараш оқиғасы», «Көксерек» әңгімесі, «Қорғансыздың күні» атты шығармаларындағы оқиғалардың қоюлығына қарамастан кейіпкерлердің көңіл-күйінде, жүрек аңсарында, тарихи шындықтың көркем шыңдыққа ұласар шегінде, тартыстың шиеленісер тұсында көшпелі өмірдің көңілді көріністері үнемі самал боп есіп тұрады. «Қараш-Қараш» оқиғасы да сол дауылды жылдардағы қазақ қоғамының шыңдығынан туған, ескі ауылдағы әлеуметтік теңсіздік тәрізді өткір тартысқа құралған. Мұндада жиырмасыншы жылдардың әңгімелеріндегідей дала билеушілерінің заңсыз жуандығы-байлардың кедейлерге жасар өктемдігі, зорлығы, кедейлердің байлардан көрер қиянаты, қорлығы. М. Әуезов 30-40 жылдарда бір топ әңгімелер жазды. «Уздер»(1932) «Білекке білек»(1933) «Қасеннің құбылыстары»(1933) «Үш күн»(1934) «Құм мен асқар»(1935) «Шатқалаң»(1935) «Бүркітші»(1937) «Асыл нәсілдер»(1947). Бұлардың бәрі дерлік төңкерістен кейінгі өмірді, колхоз тұрмысын суреттеуге арналған. Колхоз құрлысының әсіресе алғашқы кезеңіндегі қиыншылықтарды, кедергілерді, кеселдерді орағытып өтпейді, қайта соларды әр әңгімедегі тартысқа арқау етіп, адам характерін сол қиындықтармен, кедергі-кеселдермен күрес үстінде қалыптастырады. Адаммен табиғат арасындағы қарым-қатынасты, адамгершілік пен қайырымдылықты, табиғаттың табиғи қарама-қарсылығын емеуірін арқылы бейнелеп, философиялы қатынастармен суреттеген. Көксерек хикаясы да қырын қабылданды. Қаншық ит пен тағы қасқырдың будандасуынан туған дүрегейдей Көксеректің түйсігінде сақталған жыртқыштық мінезді суреттеу арқылы М. Әуезов кедей таптың өкілдерін меңзеп отыр, олардың кегін қорлаған, ал Құрмаш кедей баласы, соңдықтан да қайырымды, әділетті, табиғи қаталдықтың, яғни ревомоция барысында төгілуге тиісті қан мен құрбандықтың бірі ретінде бейнелеп отыр. Буржуазиялық жазушыға тән символизмді өзіне құрал етіп, пролетариатқа жала жапқан-деген айып тағылды. 3.Ұжымдық жұмыс. Оқушыларға Көксерек әңгімесі үйге оқып келуге берілгендіктен, әңгіме желісі бойынша оқушыларға сөз беріледі. 1. Қараадырдағы табиғат суреті, қасқыр іні. 2. Қасқырдың күшіктері. 3. Қасқырдың күшіктерін алуы. 4. Күшіктерден айырылған қасқырдың ісі. 5. Ауылға келген күшіктің жағдайы. 6. Ауыл иттерінің үйренбеуі. 7. Көксерек туралы ауыл адамдарының пікірі. 8. Көксеректің тамаққа деген ашқарақтық, жыртқыштығын байқатуы. 9. Көксеректің портреті. 10. Көксеректің өсуі. 11. Көксеректің алғашқы әрекеті. 12. Көксеректің алғаш рет қасқырға қосылуы. 13. Әжесінің сөзі. 14. Көксеректің біржолата кетуі. 15. Қасқырдың ендігі әректі оған тиген оқ. 16. Қасеннің Аққасқа итімен шығуы. 17. Қасеннің ісі. 18. Көксеректі ауылға әкелу. | |
Просмотров: 6251 | Загрузок: 2352 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|