Главная » Файлы » В помощь учителю » Классному руководителю |
[ Скачать с сервера (17.4 Kb) ] | 2013-02-10, 8:50 PM |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы №47 орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Ибрайканова Т.С. Сыныбы: 5"Ғ" Сабақтың тақырабы: Мағжан Жұмабаев «Қысқы жолда» Сабақтың мақсаты: Ақын өмірінен мағұлмат бере отырып, оқушылардың поэзияға деген қызығушылығын аттыру. Сабақтың міндеттері: 1. Білімділік. Ақын өмірінен мәлімет бере отырып, поэзия әлеміндегі лирикалық шығармасымен таныстыру. 2. Танымдық. Оқушылардың шапшаң ойлау қабілетін дамытуға, өлең құрастыруға, өз ойын тұжырымдап жазуға баулу. 3. Тәрбиелік. Табиғатты қорғауға баулып, экологиялық тәрбие негіздерін көрсету. Сабақтың көрнекілігі: М.Жұмабаевтің суреті, плакаттар. 1. Венн диограмма. 2. Ой жинақтау. Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын, баяндау, көрнекілік. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың барысы.І. Ұйымдастыру кезеңі. А) Оқушыларды түгендеу. ә) Сабаққа назарын аудару. ІІ Үй тапсырмасын сұрау. 1. «Шілде» өлеңін мәнерлеп оқу. 2. Өлеңде қандай тәсіл кездеседі? Кейіптеу түр түсініктерін сұрау. ІІІ Білімдерін тексеру. Ойын. «Балық аулау». 1. С.Торайғыровтың өмірі туралы не білесің? 2. «Шілде» өлеңі жылдың қай мезгіліне арналған? 3. «Шілде» сөзінің мағынасын аш. 4. Табиғат құбылысына байланысты қандай өлеңдерді білесің? 5. С.Торайғыров нешінші ғасырда өмір сүрген ақын? (ХХ ғ. бас.) ІҮ. Сабаққа мақсат қою. ХХ ғасыр басындағы әдебиет өкілдерінің бірі – М.Жұмабаевтың өмірі мен «Қысқы жолда» өлеңін оқып, талдау. Ү. Жаңа білім беру. 1. Өмірі. 2. Шығармалары. (Тірек сызба арқылы) 3. «Қысқы жолда» өлеңін мәнерлеп оқу. ҮІ. Түсінгенін тексеру. А) Өлеңді мәнерлеп оқытып, талдау. 1.Сабақтың мақсаты түсіндіріледі. 2.Ақын өмірі мен шығармашылығын түсіндіреді. 1.Оқушылардың назарын тақтадағы тірек – сызбаға аудару. Шығармашылығы Өлеңдері: АТЫ ТАҚЫРЫПТАРЫ VІ. Түсінік тексеру: Суретпен жұмыс: сендер қыс бейнесін көз алдыларыңа қалай елестетесіңдер? Мағжан атамыз қысты қалай суреттеген екен? Оны білу үшін өлеңін оқып талдайық............. Түсініксіз сөздермен жұмыс істеу. 3. «Қысқы жолда» өлеңін мұғалім жатқа оқу. 4.Оқушыларға мәнерлеп оқытады. ІV. Сабақты бекіту. Қыс және жаз мезгілін салыстырп ортақ белгісін анықтау. (Венн диаграммасының кестесін толтырады.) Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізу ҮІІ. Сабақты бекіту. А) Тест сұрақтарына жауап. Қоржын сұрақтары: 1. М.Жұмабаев қай жылы, қай жерде дүниеге келген? А) 1893 жылыСолт. Қазақстан обл. Булаев ауд. ә) 1983 жылыТорғай обл. Затаболауданында. Б) 1890 жылы. Қарағанды обл. Жаңаарқаауданында. 2. «Қысқыжолда» өлеңі нетуралы айтылған А) Көктемгіқарасуықтуралы ә) Аязды, боранды, суыққыс (сурет) мезгілі б) Туғанжер, Отан. 3. Көпнүктеніңорнынатөмендегімақалғакеректі сөзді қой. Қыстың қамын ......... ойла. А) жаз. Б) ерте ә) қүз 4. Жұмбақтышеш. Бар жердіқаптап, Етедіаппақ. Жазға қарай су. Онанәрменбуболады. А) Қырау. Б) Қар. ә)Аяз 5. Қысмезгілінсуреттеу. А) Өлең шумағы ә) мақал-мәтел б)сурет салу. Тапсырманықалауларыбойыншаорындайды. ҮІІ. Бағалау. Үйгетапсырма. «Қысқыжолда» өлеңінжаттау. | |
Просмотров: 2654 | Загрузок: 165 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|