Главная » Файлы » В помощь учителю » Русский язык и литература |
[ Скачать с сервера (53.2 Kb) ] | 2012-04-05, 10:33 PM |
Сабақтың тақырыбы: Қазақ театрлары. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру. Білімділік: Театр туралы алған білімдерін жетілдіріп, алған білімдерін тәжірибеде қолдануға үйрету; Сөздік қорын молайту Дамытушылық : Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету; сөйлеу әрекеті дағдыларын шыңдау;дүниетанымын кеңейту, сауатты жазуға баулу. Тәрбиелік : - театр өнерінің шеберлерін қадір тұтуға,өз заманымыздың озық ойлы,кең өрісті, мәдениетті азаматын тәрбиелеу. Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ Пәнаралық байланыс: жағрафия, мәдениеттану Қолданылатын әдістер: шығармашылық ізденіс, сын тұрғысынан ойлау әдістері, баяндау, сұрақ –жауап. Сабақты толық меңгеру үшін дамыта оқыту, ақпараттық, модульдік технологияларды қолдандым. Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайдтар,кино. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың танымдық қызметінің мотивациясы Міндеті:сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру Атқарылатын жұмыс түрі: Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын өздері ашады. 1. Сыныппен амандасу 2. Сыныпты түгендеу, кезекшімен сөйлесім 3. Оқушыларды сабаққа бейімдеу Балалар, жылда неше мезгіл бар? -Қазір қай жыл мезгілі? -Қандай көктем айларын білесіңдер? -Қазір қай ай? -Бір айда неше күн бар? -қазір айдың қай күні? -Бүгін аптаның қай күні? Мұғалім сөзі: дұрыс , балалар, бүгінгі сабағымыз жұманың сәтінде, қонақтар арасында өтпекші. Қазақ халқы бұрыннан мәдениетімен белгілі, сондықтан да бәріміз де осы шараға қош келіппіз! «Қайталау – оқу анасы» І1.Үй тапсырмасын тексеру: Үй жұмысын тексеру: Міндеті: өткен сабақты еске түсіру. Атқарылатын жұмыс түрі: сұрақ-жауап арқылы өткен тақырыптар бойынша пысықтау тақтада слайд ) 1.Театр деген не? 2.Театрдың қандай түрлері бар? 3.Театр негізіндене түрінде қалыптасады? 4.Қазақстан аумағында алғашқы театрлар қашан құрыла бастады? 5. Қазақтың кәсиби өнері қалай ашылды? 6.Мынау қандай театр? Граматиканы қайталау: Буын, оның түрлері Буын деген не?(сөзді айтқан кездегі дауыс толқыны) Буынның неше түрі бар?(ашық, бітеу, тұйық) Ашық буын (открытый слог)-дауыссыз дыбыстан бастап,дауысты д. Аяқталады, немесе бір дауыстан тұратын буын.(а-ға,ба-ла) Тұйық буын(полуоткрыты слог)-дауысты дыбыстан басталады, дауыссыз дыбысқа аяқталады.(ант,өрт,әдеби-ет) Бітеу буын (закрытый слог)-дауыссыздан басталадыда дауыссыздан аяқталады.(қант, мек-теп) Жаңа білімді игеру Кіріспе сөз-слайтар бойынша сұрақ-жауап өткізу. Жаңа сөздер Мәтінмен танысу алдында біз сендермен жаңа сөздермен жұмыс жүргіземіз. - жаңа сөздермен жұмыс: (өзім оқимын, бір оқушы оқиды, кейін хормен оқимыз) -жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыру Оқиға-событие Шын сүйген- по-настоящему любил Бейнесі-образ Ең көркемі-самый красивый, прекрасный Тандалды-выбраны Мәтінмен жұмыс: «Қыз Жібек» жырына 500 жыл. «Қыз Жібек» жыры – қазақтың ең көне мұраларының бірі,лиро-эпостық дастандарының ішіндегі ең көркемі. «Қыз Жібек» жыры-аңыз емес, тарихи оқиға,кейіпкерлері өмірде болған адамдар. Жырдың негізгі кейіпкерлері- Төлеген мен Жібек бірін-бірі шын сүйген. Жібек бейнесі- сұлулық пен әсемдіктің символы,қазақ халқының мақтанышы. 1971 жылы Ғабит Мүсірепов сценарии бойынша Сұлтан Қожықов «Қыз Жібек» фильмін түсірді.Төлеген мен Жібек рөлдеріне Құман Тастанбеков және Меруерт Өтекешева таңдалды. -Мәтінді өзім мәнерлеп оқимын -мұғалімнің жетекші сұрақтары арқылы мәтінді аудару, оқушылар кезекпен бір-бір сөйлемнен оқиды Сұрақ-жауап: 1. «Қыз Жібек» жырына қанша жыл? 2.Кім бір-бірін шын сүйген? 3.Жібек бейнесі қандай? 4. «Қыз Жібек»фильмін кім түсірді? 5.Қандай әртістер тандалды? Тапсырмалар: «Сауатты болу мақсатым» 1.Мәтінді оқып,орысша мазмұнын түсіндіріңіз. 2.Мәтіннен «мұраларының, өнерпаздарынан, қайраткерлер» сөздерге морфологиялық талдау ажыратыңыз. 1.1926-1930 жылдары/ бастады/ театрлары /ірі /халық / ұйымдаса/ қалаларда. 2.Қазақ/ негізін/ Мұхтар Әуезов- /салушы /драматургиясының. 3. Абай / операсымен/ опера/ балет/ашылды/ және/ театрында/атындағы / «Абай».: 4.Қазақтың/ашылды/ұлттық/театры/жылы/1926 «Артық болмас білгенінің..» 1.Көп нүктенің орнына оң жақ бағанадағы етістікттерді жазыңдар. Сабақтан кейін бәріміз театрға...... Бұл қойылымға мен де ....... Алғашқы театр шымылдығы ...... Соңғы жылдарда Қазақстанда драма, кино өнерлері де жақсы ....... Маған бұл қойылым өте ...... Керекті сөздер:(барамыз, бардым,ашылды,дамыды, ұнады) Жеті сөз тауып оқы С Н А У Р Ы З А Д Қ Ұ С Ь А Х А Л Ы Қ Ф М Н О А Й У Р А А К Ү Н І Ж Н «Бекіту- нәтижеге бағытталған білім беру» Қорыту кезеңі : Сабақта алған білімдерін жан-жақты дамыту Семантикалық карта бойынша бекіту. «Білгенімді сұрадым, жиыстырдым, құрадым» Үйге тапсырма : 1.“Театр”тақырыбына сұхбат құру. 2.“Театрға бардым ” сөз тіркесін 3 жақта жекеше және көпше түрде жіктеу. Бағалау . Ақыл көпке жеткізер, Өнер көкке жеткізер.- деп сіздердің назарларыңызға «Қыз Жібек» атты фильм. | |
Просмотров: 3543 | Загрузок: 212 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|